Switch to mobile version. Į viršų

Apie SEB

Klientų pretenzijų nagrinėjimas

AB SEB bankas, UAB „SEB investicijų valdymas“, UAB „SEB gyvybės draudimas“ ir kitos SEB grupei priklausančios bendrovės (registruotos ir veikiančios Lietuvos Respublikoje) siekia aukščiausios klientų aptarnavimo kokybės ir nori užtikrinti klientų poreikių bei lūkesčių patenkinimą. Norint pateikti atsiliepimą apie teikiamų paslaugų kokybę, kilus klausimų ar ieškant sprendimo, pirmiausia kviečiame susisiekti telefonu ar kreiptis kitu patogiu būdu (informacija apie klientų aptarnavimo vietas ir kontaktai).

Taip pat kviečiame susisiekti:

  • dėl galimai neteisingai įmokėtų / išmokėtų lėšų  į bankomatą / iš bankomato naudojantis SEB banko mokėjimo kortele – visą parą veikiančiu telefonu 1528 (iš užsienio +370 5 268 2800). Patikrinsime Jūsų pateiktą informaciją ir grąžinsime lėšas arba susisiekiame (iki 3 d. d.), jei paaiškėtų naujų faktų ar reikėtų  patikslinti situaciją daugiau laiko nagrinėjant.
  • dėl nežinomo ar galimai neteisėto atsiskaitymo SEB banko mokėjimo kortele ar lėšų pervedimo reikia užpildyti paklausimo formą arba atsispausdinti šią paklausimo formą (PDF, 224 KB), ją užpildyti ir pateikti el. paštu skyrius.pretenziju@seb.lt. Susisieksime su Jumis (iki 2 d. d.) dėl tolimesnių veiksmų. Atkreipiame Jūsų dėmesį,  kad kas antras atvejis nėra neteisėtas atsiskaitymas – dažniausiai tai susiję su ankstesniu atsiskaitymu. Tokiu atveju pirmiausia reikia kreiptis į prekybininką (galima el. laišku) ir dėti pastangas, kad problema būtų išspręsta taikiai.

Jei situacija nebuvo išspręsta kreipiantis pirmiau minėtais būdais,  buvo pažeistos Jūsų teisės ar su SEB sudarytos sutarties sąlygos, apie tai galite pranešti Pretenzijų nagrinėjimo skyriui šiais būdais (atsakymo trukmė priklauso nuo situacijos sudėtingumo, trunka ne ilgiau kaip 14 dienų):

  • interneto banko žinute pasirinkę „Pranešimai“ → „Pretenzija“. Svarbu nurodyti:
        1. vardą ir pavardę / įmonės pavadinimą
        2. gimimo datą ar asmens kodą / įmonės kodą
        3. gyvenamosios vietos adresą / el. paštą / kontaktinį telefono numerį
        4. kreipimosi datą
        5. priežastį, t. y. kokios Jūsų teisės, sutartys buvo pažeistos
        6. Jūsų siūlymai siekiant išspęsti susidariusią situaciją taikiai (jei jų turite)
        7. kokiu būdu pageidaujate gauti atsakymą
  • savo pasirinktame SEB banko skyriuje. Kreipdamiesi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę bei užpildytą pretenzijos formą (PDF, 208 KB)
  • paštu – AB SEB bankas, Gedimino pr. 12, LT-01103 Vilnius

Įspėjame. Jei rengiant  atsakymą būtina pateikti konfidencialią ar banko paslaptį sudarančią informaciją,  galime paprašyti patvirtinti Jūsų savo tapatybę (parašyti pranešimą interneto banke arba pateikti pasą / asmens tapatybės kortelę patogiame SEB banko skyriuje).

Visada siekiame taikaus ir teisingo sprendimo. Jei nesutinkate su gautu atsakymu ar turite papildomos svarbios, bet nepateiktos / neįvertintos informacijos, siūlome kreiptis pakartotinai. Taip pat informuojame, kad pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus Lietuvos bankas sprendžia vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčus, kylančius dėl finansinių paslaugų teikimo. Todėl, gavę Jus netenkinantį SEB grupės bendrovės atsakymą, turite teisę per vienus metus kreiptis į Lietuvos banką (Žirmūnų g. 151, Vilnius, http://www.lb.lt/gincu_nagrinejimasraštu arba elektroniniu būdu dėl neteisminio ginčo nagrinėjimo. Be to, visais atvejais savo pažeistas teises galite ginti teisės aktų nustatyta tvarka teisme.

Kontaktai

  • „Skype“ (visą parą)
  • Rašykite mums
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.