Switch to mobile version. Į viršų

Apie SEB

Klientų pretenzijų nagrinėjimas

AB SEB bankas, AB „SEB investicijų valdymas“, AB „SEB gyvybės draudimas“ ir kitos SEB grupei priklausančios bendrovės (registruotos ir veikiančios Lietuvos Respublikoje) siekia aukščiausios klientų aptarnavimo kokybės ir nori užtikrinti , kad  būtų patenkinti klientų poreikiai ir lūkesčiai.

Siūlome susisiekti, jei norite pateikti atsiliepimą apie teikiamų paslaugų kokybę

Kilus klausimų ar ieškant sprendimo, pirmiausia siūlome susisiekti telefonu ar kreiptis kitu patogiu būdu (informacija apie klientų aptarnavimo vietas ir kontaktai).

Dėl galimai neteisingai įmokėtų / išmokėtų lėšų  į bankomatą  arba iš bankomato naudojantis SEB banko mokėjimo kortele
 

Skambinkite mums bet kuriuo paros metu  +370 5 268 2800 arba prisijungę prie interneto banko rašykite pranešimą (Pranešimai  →  Rašyti naują  → Tema. Mokėjimo kortelės). Patikrinsime Jūsų pateiktą informaciją ir grąžinsime lėšas arba susisieksime kaip įmanoma greičiau, jei reikėtų  papildomos informacijos vertinant situaciją.

Dėl nežinomo / neteisingo ar galimai neteisėto atsiskaitymo SEB banko mokėjimo kortele ar lėšų pervedimo

  • prisijungę prie interneto banko užpildykite pranešimą dėl lėšų grąžinimo (Pranešimai  →  Rašyti naują  → Tema. Paklausimas dėl lėšų sugrąžinimo);
  • atvykę į bet kurį SEB banko skyrių1.

Jei operacijos mokėjimo kortele neatlikote (operacija nebuvo patvirtinta 3D kodu arba PIN kodu), prarastos lėšos bus grąžintos ne vėliau kaip iki kitos darbo dienos pabaigos (jei buvo gauta visa reikiama informacija apie neteisėtai atliktą operaciją)

Dėmesio. Paaiškėjus, kad atsiskaitymas nėra neteisėtas ir yra susijęs su ankstesniu Jūsų atsiskaitymu Jums pirmiausia rekomenduosime reikia kreiptis į prekybininką (galima el. laišku).

Jei buvo pažeistos Jūsų teisės ar sutarties, sudarytos su SEB banku, sąlygos, apie tai galite pranešti Pretenzijų nagrinėjimo skyriui šiais būdais:

  • prisijungę prie interneto banko rašykite pranešimą  (Pranešimai  →  Rašyti naują  → Tema. Pretenzija). Svarbu nurodyti:

   1. kokios Jūsų teisės, sutarties sąlygos  buvo pažeistos;
   2. kokie yra Jūsų siūlymai siekiant išspręsti susidariusią situaciją taikiai;
   3. kokiu būdu pageidaujate gauti atsakymą;

  • atvykę į bet kurį SEB banko skyrių2 ( kreipdamiesi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę);
  • paštu – AB SEB bankas, Gedimino pr. 12, LT-01103 Vilnius.

Įspėjame. Jei rengiant  atsakymą būtina pateikti konfidencialią ar banko paslaptį sudarančią informaciją,  galime paprašyti patvirtinti Jūsų savo tapatybę (parašyti pranešimą interneto banke arba pateikti pasą / asmens tapatybės kortelę patogiame SEB banko skyriuje).

Visada siekiame taikaus ir teisingo sprendimo

Jei nesutinkate su gautu atsakymu ar turite papildomos svarbios, bet nepateiktos ar neįvertintos informacijos, siūlome kreiptis pakartotinai.
Taip pat informuojame, kad pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčus, kylančius dėl finansinių paslaugų teikimo, sprendžia Lietuvos bankas. Jei su gautu banko atsakymu  nesutinkate, galite kreiptis į Lietuvos banko Priežiūros tarnybą
 (Žirmūnų g. 151, LT-09128 Vilnius, www.lb.lt). Visais atvejais savo pažeistas teises taip pat galite ginti teisme teisės aktų nustatyta tvarka. 

Daugiau informacijos

AB SEB banko bendrosios paslaugų teikimo taisyklės

1Jeigu neturite galimybės atvykti į banko skyrių arba prisijungti prie interneto banko, galite atspausdinti paklausimo formą (PDF, 40 KB), ją užpildyti ir atsiųsti el. paštu .
2Jeigu neturite galimybės atvykti į banko skyrių arba prisijungti prie interneto banko, galite atspausdinti pretenzijos formą (PDF, 35 KB), ją užpildyti ir atsiųsti el. paštu .

Kontaktai

  • „Skype“
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.