Keisti kalbą:

Klientų pretenzijų nagrinėjimas

Paragraphs

AB SEB bankas, UAB „SEB investicijų valdymas", SEB Life and Pension Baltic SE Lietuvos filialas ir kitos SEB grupei priklausančios bendrovės (registruotos ir veikiančios Lietuvos Respublikoje) siekia aukščiausių klientų aptarnavimo standartų ir nori užtikrinti, kad būtų patenkinti klientų poreikiai ir lūkesčiai.

Kilus klausimų arba ieškant sprendimo, pirmiausia kviečiame:

  • susisiekti tel. +370 5 268 2800 (privatiems klientams; I–V 8.00–20.00), +370 5 268 2822 (verslo klientams; I–V 8.00–17.00)
  • atvykti į pasirinktą banko skyrių
  • parašyti žinutę interneto banke („Pranešimai ir e. sąskaitos“  →  „Rašyti pranešimą“)
  • rašyti e. laišką adresu info@seb.lt 
  • rašyti laišką paprastuoju paštu: AB SEB bankas, Konstitucijos pr. 24  LT–08105,  Vilnius

Pretenzijoje svarbu nurodyti:

  • savo vardą ir pavardę; jei atstovaujate įmonei – ir įmonės pavadinimą
  • kontaktinę informaciją (telefono numerį, e. pašto adresą ir kt.)
  • detalų situacijos aprašymą (aplinkybes, faktus ir kt.)
  • būdą, kuriuo norėtumėte gauti mūsų atsakymą

Mes kruopščiai išnagrinėsime Jūsų pretenziją ir stengsimės kuo greičiau (bet ne vėliau nei per 15 darbo dienų) pateikti atsakymą. Jei turėsime papildomų klausimų ar prašysime patikslinti tam tikrą informaciją, mes su Jumis susisieksime – tam rekomenduojame nurodyti savo telefono numerį. Kartais gali nutikti, kad mums prireikia daugiau informacijos arba laiko sprendimui priimti, apie tai Jums pranešime atskirai.

Visada siekiame rasti draugišką ir abiem šalims naudingą situacijos sprendimą, tad, jei turite naujos ar papildomos informacijos, susijusios su Jūsų pretenzija, prašome su mumis susisiekti dar kartą.

Jei mūsų atsakymas ar sprendimas nepateisina Jūsų lūkesčių:

  • dėl vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų, kylančių dėl finansinių paslaugų teikimo, galite kreiptis į Lietuvos banką (Žalgirio g. 90, LT-09303,  Vilnius, www.lb.lt)
  • dėl vartojimo ginčų, kylančių ne dėl finansinių paslaugų teikimo, galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, LT-01402, Vilnius,  www.vvtat.lt)
  •  dėl ginčų, kylančių dėl asmens duomenų ar privatumo apsaugos, galite kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos tarnybą (L. Sapiegos g. 17, LT-10312 Vilnius,  www.ada.lt)
  • visais atvejais savo teises galite ginti teisme, teisės aktų nustatyta tvarka