Switch to mobile version. Į viršų

Apie SEB

Klientų pretenzijų nagrinėjimas

AB SEB bankas, UAB „SEB investicijų valdymas“, AB „SEB gyvybės draudimas“ ir kitos SEB grupei priklausančios bendrovės (registruotos ir veikiančios Lietuvos Respublikoje) siekia aukščiausios klientų aptarnavimo kokybės ir nori užtikrinti klientų poreikių bei lūkesčių patenkinimą. 

Kviečiame susisiekti

Norint pateikti atsiliepimą apie teikiamų paslaugų kokybę

Kilus klausimų ar ieškant sprendimo, pirmiausia kviečiame susisiekti telefonu ar kreiptis kitu patogiu būdu (informacija apie klientų aptarnavimo vietas ir kontaktai).

Dėl galimai neteisingai įmokėtų / išmokėtų lėšų  į bankomatą / iš bankomato naudojantis SEB banko mokėjimo kortele

Skambinkite visą parą veikiančiu telefonu +370 5 268 2800. Patikrinsime Jūsų pateiktą informaciją ir grąžinsime lėšas arba susisieksime (iki 3 d. d.), jei paaiškėtų naujų faktų ar reikėtų  patikslinti situaciją daugiau laiko nagrinėjant.

Dėl nežinomo ar galimai neteisėto atsiskaitymo SEB banko mokėjimo kortele ar lėšų pervedimo

Užpildykite šią paklausimo formą (PDF, 40 KB) ir pateikite el. paštu skyrius.pretenziju@seb.lt.  Dėl atsiskaitymo mokėjimo kortele taip pat galite užpildyti šią paklausimo formą. Interneto banko žinute informuokite apie pateiktą paklausimą (data, iš kokio el. pašto išsiųsta / užpildyta www.seb.lt). Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad dažnai paaiškėja, kad atsiskaitymas nėra neteisėtas ir  tai susiję su ankstesniu atsiskaitymu. Tokiu atveju pirmiausia reikia kreiptis į prekybininką (galima el. laišku) ir dėti pastangas, kad problema būtų išspręsta taikiai.

Jei situacija nebuvo išspręsta kreipiantis pirmiau minėtais būdais,  buvo pažeistos Jūsų teisės ar su SEB sudarytos sutarties sąlygos, apie tai galite pranešti Pretenzijų nagrinėjimo skyriui šiais būdais (atsakymo trukmė priklauso nuo situacijos sudėtingumo, trunka ne ilgiau kaip 14 dienų):

  • interneto banko žinute pasirinkę „Pranešimai“ → „Pretenzija“. Svarbu nurodyti:
        1. vardą ir pavardę / įmonės pavadinimą
        2. gimimo datą ar asmens kodą / įmonės kodą
        3. gyvenamosios vietos adresą / el. paštą / kontaktinį telefono numerį
        4. kreipimosi datą
        5. priežastį, t. y. kokios Jūsų teisės, sutartys buvo pažeistos
        6. Jūsų siūlymai siekiant išspęsti susidariusią situaciją taikiai (jei jų turite)
        7. kokiu būdu pageidaujate gauti atsakymą
  • savo pasirinktame SEB banko skyriuje. Kreipdamiesi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę bei užpildytą pretenzijos formą (PDF, 35 KB)
  • el. paštu
  • paštu – AB SEB bankas, Gedimino pr. 12, LT-01103 Vilnius

Įspėjame. Jei rengiant  atsakymą būtina pateikti konfidencialią ar banko paslaptį sudarančią informaciją,  galime paprašyti patvirtinti Jūsų savo tapatybę (parašyti pranešimą interneto banke arba pateikti pasą / asmens tapatybės kortelę patogiame SEB banko skyriuje).

Visada siekiame taikaus ir teisingo sprendimo. Jei nesutinkate su gautu atsakymu ar turite papildomos svarbios, bet nepateiktos / neįvertintos informacijos, siūlome kreiptis pakartotinai. Taip pat informuojame, kad pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus Lietuvos bankas sprendžia vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčus, kylančius dėl finansinių paslaugų teikimo. Todėl, gavę Jus netenkinantį SEB grupės bendrovės atsakymą, turite teisę per vienus metus kreiptis į Lietuvos banką (Žirmūnų g. 151, Vilnius, www.lb.ltraštu arba elektroniniu būdu dėl neteisminio ginčo nagrinėjimo. Be to, visais atvejais savo pažeistas teises galite ginti teisės aktų nustatyta tvarka teisme.

Daugiau informacijos

AB SEB banko bendrosios paslaugų teikimo taisyklės

Kontaktai

  • „Skype“ (visą parą)
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.