Switch to mobile version. Į viršų

Privatiems klientams

Kaip panaikinti prieigos prie interneto banko blokavimą?

Penkis kartus suklydus jungiantis prie interneto banko, dėl saugumo priežasčių prieiga prie paslaugų internetu svetainės blokuojama.

Atblokuoti prieigą prie interneto banko galite savarankiškai:

  • atsiradusiame specialiame lange junkitės naudodami banko išduotą atpažinimo priemonę — slaptažodžių kortelę ar elektroninį slaptažodžių generatorių ir įveskite prašomus duomenis. Galimi trys bandymai.
  • iš naujo junkitės prie interneto banko naudodami elektroninį ar mobilųjį parašą. Jungimosi kartų skaičius neribojamas.

Jei nepavyko savarankiškai atblokuoti prieigos prie interneto banko arba pamiršote slaptažodį, atnaujinti naudojimąsi paslauga galite paskambinę į banką: telefonu privatiems klientams 1528 ar +370 5 268 2800 (visą parą), verslo klientams — 19222 ar +370 5 268 2822 (darbo dienomis nuo 8 iki 17 valandos). Kreipiantis telefonu būtina turėti SEB banko Elektroninių paslaugų teikimo sutarties Specialiąją dalį, kur nurodytas atpažinimo kodas ir laikinasis slaptažodis (jei prireiktų atnaujinti slaptažodį), ir atpažinimo priemonę — slaptažodžių kortelę ar elektroninį slaptažodžių generatorių. Taip pat galite atvykti į bet kurį SEB banko skyrių.

S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.