Switch to mobile version. Top



  • Atsisiųskite programėlę iš „Google Play“ parduotuvės
    Atsisiųsti



  • Prisijunkite prie programėlės naudodamiesi prisijungimo priemonėmis



  • Susikurkite savo 4 skaitmenų PIN kodą, kurį naudosite kaskart prisijungdami



  • Įvedę savo telefono numerį, SMS žinute gausite patvirtinimo kodą ir užbaigsite registraciją

 

Kuo atnaujinta programėlė skiriasi nuo dabartinės SEB programėlės?

 

  • Prisijungsite įvedę keturių
    skaitmenų PIN kodą

  • Galėsite greitai pasitikrinti sąskaitos likutį. Pinigus iki 30 Eur pervesite be papildomų kodų

  • Paprastai pervesite pinigus kitiems programėlės naudotojams, esantiems jūsų kontaktų sąraše

  • Prireikus lengvai paprašysite kitų programėlės naudotojų pervesti pinigus

Reikia pagalbos?

 

Kas gali naudotis mobiliąja programėle?
Mobiliąja programėle gali naudotis SEB klientai, sudarę elektroninių paslaugų teikimo sutartį ir gavę patvirtinimo laišką su atsisiuntimo nuoroda.
Ar ši programėlė pakeis dabartinę „SEB Lietuva“ mobiliąją programėlę?
Taip, kai baigsime bandyti programėlę su atrinktais vartotojais, ją pristatysime visiems klientams. Programėlė taip pat automatiškai bus atnaujinta tiems vartotojams, kurie savo mobiliojo telefono nustatymuose yra pasirinkę.
Kaip prisijungti prie programėlės?
Pirmą kartą prie programėlės prisijungsite taip pat, kaip jungdamiesi prie interneto banko. Tada turėsite susikurti unikalų keturių skaitmenų PIN kodą. Įvedę savo telefono numerį, SMS žinute gausite patvirtinimo kodą ir galėsite užbaigti registraciją.
Kiek kainuos pinigų pervedimai?
Bus taikomi įprasti jums galiojantys pinigų pervedimo įkainiai, kaip ir atliekant pervedimus interneto banke. Klientams, kurie turi užsisakę paslaugų planą, bus taikomi paslaugų plano įkainiai.
Kaip galiu atšaukti pervedimą, atliktą naudojantis mobiliąja programėle?
Pervedimams, atliktiems mobiliąja programėle, taikoma tokia pati atšaukimo tvarka kaip ir atlikus pinigų pervedimą interneto banke. Teikti prašymą atšaukti mokėjimą galėsite naudodamiesi interneto banku arba banko skyriuje. Daugiau informacijos.
Kokia valiuta galima atlikti pinigų pervedimą naudojantis mobiliąja programėle?
Pinigų pervedimai mobiliąja programėle atliekami tik eurais. Norėdami atlikti mokėjimą kita užsienio valiuta rinkitės interneto banką.
Ką daryti, jei noriu pasirinkti kitą sąskaitą, kurią naudočiau kaip pagrindinę mobiliojoje programėlėje?
Pakeisti su savo telefono numeriu susietą sąskaitą galite programėlės meniu pasirinkę „Nustatymai“.
Kaip žinoti, ar kitas asmuo, kuriam noriu pervesti pinigus, taip pat naudojasi atnaujinta mobiliąja programėle?
Ar kitas asmuo, kuriam norite pervesti pinigų, naudojasi mobiliąja programėle, sužinoti galite lėšų gavėjo pasirinkimo lange – mobiliosios programėlės naudotojai rodomi atskirame sąraše lango viršuje.
Kiek kainuoja prašymas pervesti pinigus ir ar jis turi galiojimo terminą?
Prašymas pervesti pinigus yra nemokamas. Jis galioja neterminuotai – kol bus apmokėtas arba atmestas.
Kam galiu teikti prašymą pervesti man pinigus? Ar ribojama suma, kurios galiu prašyti pervesti?
Prašymą pervesti pinigus galite pateikti bet kuriam kitam programėlės naudotojui, kurio su SEB sąskaita susietas telefono numeris įvestas į Jūsų telefono adresatų sąrašą. Prašymo suma nėra ribojama.
Kaip galiu atmesti iš kito asmens gautą prašymą jam pervesti pinigus ir kaip atšaukti šį veiksmą?
Gautus prašymus pervesti pinigus matysite pagrindiniame programėlės lange po „Mokėti“. Prašymas atmetamas nustumiant jį pirštu į kairę arba dešinę ekrano pusę. Atmetus prašymą pervesti pinigus, telefono ekrano apačioje kurį laiką dega pranešimas su galimybe šį veiksmą atšaukti.
Kokie limitai taikomi pinigų pervedimams, atliekamiems naudojantis mobiliąja programėle?
Iki 30 eurų vertės ir iki 150 eurų bendros sumos per dieną pervedimus vartotojai gali atlikti be jokio papildomo patvirtinimo. Didesnės vertės pervedimai tvirtinami naudojantis kitomis prisijungimo prie interneto banko priemonėmis.
Pinigų pervedimams galioja bendrieji SEB interneto banko limitai. Juos nustatyti/pasikeisti galite SEB interneto banke „Nustatymai/Limitai ir teisės“.
Ką daryti, jei pamiršau PIN kodą arba netyčia užblokavau programėlę?
Penkis kartus neteisingai įvedę PIN kodą, būsite paprašyti prisijungti prie programėlės interneto banke naudojamomis priemonėmis ir sugalvoti naują PIN kodą. Jeigu netyčia užblokavote programėlę, iš naujo prisijunkite prie programėlės naudodamiesi interneto banko prisijungimo priemonėmis ir atnaujinkite PIN kodą.
Pamečiau telefoną, kuriame yra mobilioji programėlė. Kur turėčiau kreiptis?
Pametę mobilųjį įrenginį, kuriame buvo įdiegta mobilioji programėlė, ar kitaip praradę jo kontrolę, nedelsiant kreipkitės į SEB banką telefonu 1528 tam, kad būtų užblokuota prieiga prie mobiliosios programėlės.

 

S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.