Nuo virtualių mišių iki jogos treniruočių – nuotoliniu būdu teikiamų paslaugų šiandien tiek daug, kad lengva pasimesti ir nepasinaudoti itin kasdienybę palengvinančiais sprendimais. Pasitikrinkite, ar savo finansus tvarkote išmaniai.
Mobilioji programėlė – neįkainojamas pagalbininkas
Mobilusis telefonas daugelį mūsų lydi visur ir visada – matuoja žingsnius ir miego ciklus, leidžia neatsilikti nuo naujausių tendencijų portaluose ar socialiniuose tinkluose, o taip pat – tvarkyti savo finansus čia ir dabar. Čia nepamainoma – ir SEB mobilioji programėlė.
Be įprastų tokioms programėlėms funkcijų – saugaus prisijungimo biometriniais duomenimis, greito pinigų pervedimo, sąskaitų likučių tikrinimo – ši programėlė suteikia ir galimybę pervesti pinigus pagal telefono numerį. Paslaugą aktyvinus programėlėje bus galima siųsti pinigus tiek SEB, tiek kitų bankų klientams, taip pat aktyvinusiems šią paslaugą.
Kita aktuali funkcija – galimybė išmaniajame „Android“ telefone susikurti skaitmeninę jau turimos mokėjimo kortelės versiją, skirtą bekontakčiams atsiskaitymams telefonu. Telefoną parduotuvėje pridėjus prie mokėjimo kortelių skaitytuvo galima atsiskaityti iki 150 Eur ir daugiau nebesijaudinti dėl pamirštos piniginės.
Ne mažiau naudinga yra galimybė gauti ar siųsti prašymus pervesti pinigų: tai pravers, pavyzdžiui, renkant pinigus dovanai draugo gimtadieniui ar dalijantis sąskaitos sumą restorane.
O kad visada būtumėte informuoti apie naujausius pasiūlymus ir sektumėte pinigų srautus savo sąskaitoje, mobiliojoje programėlėje įjunkite informacinius pranešimus.
Asmeninės konsultacijos namuose ant sofos
Nors įvairios internetinės konsultacijos įgijo pagreitį būtent karantino laikotarpiu, tačiau finansines nuotolines vaizdo konsultacijas SEB bankas teikia jau nuo 2017-ųjų. Tokiu būdu galima pasitarti su specialistu dėl paskolos būstui pirkti, statybai ar remontui, taip pat sužinoti apie taupymo ar investavimo galimybes bei sulaukti atsakymų į kitus su finansų valdymu susijusius klausimus.
Į kasdienius iškylančius klausimus visą parą pasiruošęs atsakyti virtualus konsultantas-robotas. Dirbtinio intelekto pagalba jis gali pateikti reikiamus atsakymus, tuo pačiu nuolat mokydamasis iš naujos klientų suteikiamos informacijos. Virtualaus konsultanto specialiai ieškoti nereikia – pokalbio su juo langas iššoka kaskart atsidarius SEB banko interneto svetainę. Tais atvejais, kai virtualus konsultantas negali atsakyti į klausimus, jis pasiūlys tęsti pokalbį su žmogumi – vienu iš banko specialistų.
Interneto bankas – ne tik pinigams pervesti
Nesvarbu, kur esate, kurią savaitės dieną ir kelintą valandą norite sutvarkyti vieną ar kitą finansinį reikalą. Interneto banku galima naudotis nemokamai, o prie jo prisijungus atliekamos finansinės operacijos paprastai pigesnės už tas pačias operacijas, atliekamas atvykus į banko skyrių.
Prireikė naujos debeto kortelės? Keliaukite į interneto banką ir užsisakę atsisiųskite tiesiai į namus paštu. Pamiršote naujosios kortelės PIN kodą? Interneto banke galite jį pasižiūrėti arba, jei kortelę vis dėlto pametėte, – kortelę blokuoti. Šeimai prireikė naujos skalbimo mašinos? Interneto banke pildykite vartojimo paskolos paraišką, gaukite patvirtinimą ir sutartį elektroniniu būdu pasirašykite neiškėlę kojos iš namų.
Be to, visame pasaulyje vis daugiau dėmesio skiriant tvariems sprendimams, gana lengvai kiekvienas galime prisidėti ir prie popieriaus naudojimo mažinimo – už komunalines paslaugas, televiziją ar internetą mokėti interneto banke (galima išsisaugoti ruošinius skirtingoms įmokoms), paslaugų teikėjų prašyti elektroninių, o ne popierinių sąskaitų ir jas apmokėti automatiškai, taip pat – paraiškas ar kitus dokumentus pasirašyti elektroniniu būdu. Tiesa, tam prireiks tinkamos tapatybės identifikavimo priemonės – mobiliojo elektroninio parašo arba programėlės „Smart-ID“.