Switch to mobile version. Į viršų

Kasdieniai finansai - 2020 06 18

Nauji karantino įpročiai, kuriuos verta pasilikti

Nauji karantino įpročiai, kuriuos verta pasilikti

Pakeisti per ilgą laiką susiformavusius įpročius – gana sunki užduotis. Tačiau karantino metu turėjome išmokti gyventi kitaip. Ne vienas pirmą kartą pabandė internetu užsisakyti maisto į namus, vietoj vizito į banko skyrių klausimus sprendė savarankiškai ar paskambinęs telefonu, o prireikus apsilankyti pas šeimos gydytoją registravomės iš anksto. Kaip išmokome sutaupyti laiko?

Laiko planuotojams – registracija į vizitą ir banko skyriuje

Esame įpratę iš anksto registruotis pas kirpėją ar odontologą ir žinome, kad, atvykę sutartu laiku, būsime aptarnauti iš anksto, nereikės gaišti laiko eilėse. Visgi ne vienas nustebo, kad tokiu pat principu pradėjo dirbti daug daugiau klientus aptarnaujančių įstaigų. Viena iš jų – bankų skyriai.

Vilnietis Nerijus į skyrių būdavo įpratęs užsukti pakeliui grįždamas iš darbo, tačiau prasidėjus karantinui teko  į skyrių užsiregistruoti skambinant telefonu. „Anksčiau nesukdavau sau galvos ir visas problemas spręsti atiduodavau skyriaus darbuotojams. Skyrius man pakeliui link namų, tad, kai prikaupdavau klausimų, vienu kartu juos ir išsispręsdavau, – juokiasi Nerijus. – Paskutinį kartą man reikėjo padidinti pinigų pervedimo limitus. Kadangi buvo prasidėjęs karantinas ir į skyrių reikėjo užsiregistruoti, pabandžiau laimę tai padaryti vos prieš sėsdamas į automobilį. Į skyrių taip ir nenuvažiavau – limitus man padidino tiesiog pakalbėjus telefonu.“

Pasak Sonatos Gutauskaitės-Bubnelienės, SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovės, pastarųjų mėnesių patirtis rodo, kad išties daugumą klausimų, dėl kurių klientai norėtų atvykti, galima išspręsti internetu ar telefonu ir važiuoti į banką apskritai neprireikia.

Bankas atliko ir apklausą, norėdamas sužinoti, kaip klientai reaguoja į tai, kad prieš atvykstant į skyrių galima rezervuoti sau tinkamą laiką. Rezultatai parodė, kad absoliuti dauguma (net 90 proc.) ir ateityje norėtų taip spręsti savo finansų klausimus – pasirinkti patogiausią apsilankymo skyriuje laiką ir negaišti laiko eilėse.

„Aptarnavimo būdą, kai klientas prieš vykdamas į banko skyrių turi paskambinti ir užsiregistruoti, toliau tęsime dėl klientų saugumo ir patogumo. Kaip ir pas šeimos gydytoją ar odontologą iš anksto užsiregistravę klientai, atvykę sutartu laiku, bus aptarnauti iš karto ir galės planuoti savo laiką, negaiš jo eilėse, visada tiksliai žinos, kiek užtruks sutvarkyti finansinius reikalus. COVID-19 dar nėra visiškai pasitraukęs, ekstremalią padėtį valstybėje planuojama tęsti, tad, rūpindamiesi savo klientais, norime padėti jiems išvengti laukimo banko skyriuje ir nereikalingų kontaktų su kitais žmonėmis“, – sako S. Gutauskaitė-Bubnelienė.

Ar žinojote, kad?..

Apie 40–50 proc. klientų, kurie skambina į banką ir nori registruotis į susitikimą, klausimus išsprendžiame nuotoliniu būdu ir į skyrių jiems vykti išvis neprireikia.

 

Pirkiniai – tik internetu?

29-erių kaunietė Milda pasakoja, kad jau spėjo pamiršti, ką reiškia stovėti eilėje.

„Įpročiai lengviausiai kinta tada, kai neturi kito pasirinkimo. Kai susilaukėme sūnaus, išsiruošti į parduotuvę man truko visą amžinybę, tačiau prašyti, kad vyras po darbo grįždamas namo važiuotų apsipirkti, man irgi atrodė kaip laiko švaistymas. Jau maždaug nuo ketvirtos valandos mieste prasideda kamščiai, parduotuvėse pilna žmonių, tad kelis kartus pabandę tai daryti supratome, kad iš gyvenimo dingsta kone kelios valandos. Taip mūsų gyvenime atsirado „Barbora“, – sako moteris ir priduria, kad karantino metu išbandė ir daugiau maistą į namus pristatančių parduotuvių.

Tiesa, jai visų savo apsipirkimų perkelti į internetą visgi nepavyko: „Man iki šiol nesiseka su drabužiais – dažnai netinka dydis, todėl turiu juos keisti. Būna ir taip, kad net pakeitusi dydį suprantu, jog drabužis tiesiog atrodo nekaip. Vargina tai, kad mūsų parduotuvių grąžinimo politika dar nėra labai ištobulinta. Kviesti į namus kurjerį – brangoka, tačiau eiti į pašto skyrių ir laukti su vaiku eilėje taip pat nesinori.“

Milda sako, kad nors drabužiai tikrai nėra pirmo būtinumo prekė ir buvo galima kelis mėnesius jų nepirkti, visgi karantino metu parduotuvėse kelis kartus apsilankyti teko: „Žinau, kad karantino metu buvo specialiai padidintas mokėjimo limitas iki 50 eurų, todėl bent jau dėl savo sveikatos jaučiausi šiek tiek ramiau – mokėjau bekontakte kortele ir už didesnius pirkinius. Mano vyras parduotuvėse jau įprato mokėti ir telefonu, tad piniginės visai nebesinešioja.“

Norite už pirkinius mokėti saugiai ir prie kasos sugaišti vos kelias sekundes?

 


  • Taupymas ir investavimas - 2020 06 08

    Ar po karantino taupysime ir investuosime kitaip?

    Ar po karantino taupysime ir investuosime kitaip?

    Lietuvos gyventojų finansinio saugumo tyrimai rodo, kad situacija, kalbant apie atsargai atidedamus pinigus, gerėja, tačiau nepakankamai: neseniai atliktos apklausos duomenimis, finansinių atsargų visai neturėjo penktadalis šalies gyventojų, o maždaug 60 proc. jų turėjo per mažai. Žiūrėkite seminaro „Taupymas ir investavimas – ką svarbu žinoti šiuo metu“ įrašą.

    Daugiau

  • Namai - 2020 06 01

    Karantinu naudojasi ilgapirščiai: kaip apsaugoti savo turtą

    Karantinu naudojasi ilgapirščiai: kaip apsaugoti savo turtą

    Sėslesnis gyvenimas ir mažiau kelionių per karantiną daro įtaką gyventojų turto saugumui – ilgesniam laikui be šeimininkų priežiūros likusios sodybos dažniau tampa ilgapirščių taikiniu. Taip pat auga vidutinė žala, kurią dėl vagystės patiria būstų savininkai.

    Daugiau

  • Kasdieniai finansai - 2020 04 06

    Kaip apsaugoti šeimos finansus neramiu metu rinkoje?

    Kaip apsaugoti šeimos finansus neramiu metu rinkoje?

    Pasaulinis koronaviruso protrūkis tapo milžinišku išbandymu valstybėms, verslui ir gyventojams. Ekonomiką apimantis sąstingis daugeliui reiškia piniginius iššūkius ir nerimą dėl ateities, kuris dažnai dar labiau padidėja dėl prisiimtų finansinių įsipareigojimų: paskolų, išperkamosios nuomos ar kitų. Kaip elgtis? Ar geriau pirma naudotis turimomis santaupomis, ar jau metas suskubti susisiekti su kreditoriais ir prašyti atidėti paskolos grąžinimą, o gal ieškoti kitokių išeičių?

    Daugiau


Daugiau susijusių straipsnių

Archyvas

 

 

 

 

S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.