Switch to mobile version. Į viršų

Kasdieniai finansai - 2017 06 07
paslaugos telefonu; klientų aptarnavimas

Ruošiatės vykti į banko skyrių? Daugumą klausimų galima išspręsti ir telefonu

Ruošiatės vykti į banko skyrių? Daugumą klausimų galima išspręsti ir telefonu Erika Vildaitė

„Visada džiaugiuosi, kai galiu padėti“, – sako SEB banko kontaktų centro darbuotoja Erika Vildaitė. Merginai nuo veido niekuomet nedingsta plati šypsena, o ji pati visada nusiteikusi atsakyti į įvairiausius klientų klausimus. Erika yra viena iš tų žmonių, kurie kasdien atsako į šimtus skambučių telefonu 1528 bei raštu užduotus klausimus.

Bėdoje niekuomet nepaliks

Erika pasakoja, kad klientai kreipiasi pačiomis įvairiausiomis  temomis, tačiau dažniausiai skambina dėl sąskaitų, pinigų pervedimo ar banko kortelių. Vis dėlto skaičiuojama, kad net 80 procentų asmeninių finansų klausimų galima išspręsti nevykstant į banko skyrių – tereikia paskambinti telefonu 1528. 

Erika su kolegomis per dieną atsako į beveik du tūkstančius paklausimų nuotoliniu būdu. Skamba kaip neįveikiama gausybė, bet viskas įmanoma, o ypač jėgų suteikia noras padėti klientams.

„Elektroninį laišką žmonės dažniausiai rašo tada, kai nori išsamesnio, sudėtingesnio ir galbūt ne tokio skubaus atsakymo. Klientai domisi taupymu, galimybėmis investuoti savo lėšas ir gauti kreditą“, – sako kontaktų centro vadybininkė.


Norite pasitarti? 
Registruokitės į konsultaciją


Patarimai telefonu dažnai gelbsti išvykusiems gyventi į užsienį ar dažnai keliaujantiems klientams. Būna, kad žmonės nepasitikrina, kiek galioja mokėjimo kortelė, ir, atsidūrę svetimoje šalyje, netikėtai negali atsiskaityti. Tokiu atveju klientai kreipiasi naudodamiesi programa „Skype“, rašo klausimus interneto banke, bet skubiu atveju skambina trumpuoju banko numeriu.

Pastebima, kad nemažai klientų vis dar klausia, ar reikia vykti į banko skyrių norint užsisakyti naują kortelę, pasibaigus senosios galiojimo laikui ir pan., tačiau ir į šiuos klausimus atsakymus galima gauti nuotoliniu būdu. 

„Bene geriausiai prisimenu situaciją, kai į mus kreipėsi judėjimo negalią turinti klientė, kurios mokėjimo kortelė baigė galioti. Tuo metu kortelės buvo išduodamos tik banko skyriuose, tačiau pasitarėme ir nusprendėme padaryti išimtį – nuvežti naują mokėjimo kortelę moteriai į namus. Nuoširdžiai norėjome pagelbėti klientei, kad ji galėtų kuo greičiau atlikti pageidaujamas operacijas. Dabar to daryti nebereikia, nes klientams standartiškai atnaujinta debeto kortelė siunčiama paštu“, – pasakoja Erika.

Svarbi klientų nuomonė

„Žmonės į mus kreipiasi ne tada, kai nori tiesiog pasikalbėti, bet kai turi kokį nors klausimą. Stengiamės, kad klientams būtų patogu tvarkyti asmeninius finansus interneto banke ar paskambinus telefonu 1528, todėl analizuojame klientų siūlymus ir atitinkamai didiname nuotoliniu būdu teikiamų paslaugų skaičių“, – teigia vadybininkė. 

Tam, kad klientams būtų patogiau, paslaugos telefonu teikiamos visą parą, o telefonu ir internetu teikiamų paslaugų sąrašas priklauso išskirtinai nuo klientų poreikių. 

„Manau, kad žmogus, bendraujantis su klientais, visada turi būti pozityvus. Tada daug lengviau rasti bendrą kalbą ir problemų sprendimus. Situacijų būna įvairiausių – kartais žmonės nepatiki, kad jiems skambina banko atstovas,  mano, kad kažkas stengiasi juos prigauti, tad netgi nori iškviesti policiją. Kai supranti, kad padėjai klientui, kad gerai atlikai savo darbą, emocijos visuomet būna tik teigiamos“, – pasakoja Erika. 

Dažnai vadybininkai sulaukia malonių klientų žodžių, gauna laiškų su asmenine padėka už spartumą, išsamią konsultaciją ar kokybišką pagalbą. Būna, kad klientai kreipiasi ir į banko vadovą, siūlydami paaukštinti jiems padėjusio vadybininko pareigas ar padidinti atlyginimą.

„Kai gerai atliekame darbą, klientai netgi nori, kad taptume asmeniniais jų vadybininkais, paskambinę 1528 prašo sujungti su tam tikru darbuotoju. Aptarnavimu ir banko paslaugų kokybe patenkintas klientas yra geriausias darbo įvertinimas bei paskata stengtis toliau“, – apie kasdienius darbus pasakoja aktyvi ir itin maloni vadybininkė Erika.

Taip pat primename, kad atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus galite rasti seb.lt/DUK.


  • Kasdieniai finansai - 2017 04 04

    Kaip teisingas elgesys su pinigais gali padėti sutaupyti gyvenimui Tenerifėje

    Kaip teisingas elgesys su pinigais gali padėti sutaupyti gyvenimui Tenerifėje

    Dviejų vaikų mama, 34 metų vilnietė Viktorija su sutuoktiniu jau turi aiškią viziją, kur norėtų gyventi išėję į pensiją. Net penkis kartus atostogavę Tenerifėje, jie nusprendė, kad būtent ši vieta jiems labiausiai patinka, ir būtent čia gyvens sulaukę brandaus amžiaus.

    Daugiau

  • Kasdieniai finansai - 2017 04 26

    Kodėl bankai turi žinoti kliento pinigų kilmę

    Kodėl bankai turi žinoti kliento pinigų kilmę

    Balandžio mėnesį SEB bankas savo klientams pristatė naujieną – galimybę Fizinio asmens anketą pildyti ir pateikti interneto banke. Šią anketą prašoma pildyti pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos tikslais.

    Daugiau

  • Kasdieniai finansai - 2016 09 22

    Gauti atnaujintą kortelę paštu – ir patogiau, ir pigiau

    Gauti atnaujintą kortelę paštu – ir patogiau, ir pigiau

    Naują debeto kortelę ketinantiems įsigyti privatiems klientams ir tiems, kurių debeto kortelių galiojimo laikas netrukus baigsis, SEB bankas siūlo korteles atsiimti ne banko skyriuose, bet gauti paštu. Tai daroma klientų patogumui: kortelės siuntimas paprastuoju paštu Lietuvoje yra nemokamas, o ji pristatoma klientui patogiausiu adresu – į namus, darbovietę ar į bet kurią kitą vietą.

    Daugiau


Daugiau susijusių straipsnių

Archyvas

S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.