Switch to mobile version. Į viršų

Kasdieniai finansai - 2020 06 17

SEB virtualų konsultantą sutiksite ne tik banko svetainėje, bet ir „Facebook“

SEB virtualų konsultantą sutiksite ne tik banko svetainėje, bet ir „Facebook“

Užsukę į „SEB Lietuvoje“ paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“ ir nusprendę parašyti žinutę nenustebkite, kai su jumis pasisveikins pokalbių robotas. Virtualus konsultantas į klientams kilusius klausimus atsakinėja bet kuriuo paros metu.

Nors jis nuolat tobulėja ir mokosi iš užduodamų klausimų, analizuoja pokalbius ir reakcijas, supratęs, kad dar negali tinkamai atsakyti į klausimą pats – pasiūlo luktelti ir pokalbį tęsti jau su banko darbuotoju.

„Tobulėjant technologijoms, keičiasi ir būdai, kuriais nori bendrauti klientai. Klientams vis svarbiau atsakymą į rūpimą klausimą gauti akimirksniu. Labai dažnai jie skambina į banką ieškodami gana paprastų atsakymų apie banko teikiamas paslaugas – kredito grąžinimą, kelionių užsienyje draudimą, interneto banko, mobiliosios programėlės naudojimą ir kt. Tokiose situacijose gali padėti ir dirbtinis intelektas, pokalbių robotas“, – praėjusiais metais startavus pokalbių robotui sakė SEB Baltijos šalių mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.

Dirba be poilsio ir atsako akimirksniu

Virtualus konsultantas prie SEB komandos prisijungė 2019 m. lapkritį ir nuo to laiko banko interneto svetainėje konsultuoja įvairiais klausimais, susijusiais su banko paslaugomis:

  • Mokėjimo kortelių, paslaugų planų
  • Paslaugų internetu, įskaitant mobiliąją programėlę ar skaitmeninę piniginę
  • Banko kontaktų, bankomatų, adresų ir kt.
  • Sąskaitų ir pervedimų
  • Kreditų
  • Taupymo, pensijos ir draudimo

Praėjusių metų rudenį darbą pradėjęs robotas jau įrodė savo vertę – kasdien su juo pasikalba ir atsakymus į savo klausimus gauna vidutiniškai 350 žmonių ir vos 2,8 proc. jų prireikia banko specialisto pagalbos. Vienu metu su robotu susirašinėti gali neribotas kiekis klientų, todėl taip kilę klausimai bus dar greičiau išsprendžiami, nes nereikės laukti virtualioje eilėje.

Kaip kalbėti su robotu?

Kad rūpimą atsakymą gautumėte greičiau ir jis būtų tikslus – su pokalbių robotu geriausia kalbėti kitaip, nei esame įpratę su žmogumi.

1. Klausimus bandykite rašyti trumpus ir tikslius, pradžioje problemai nusakyti gali užtekti ir kelių žodžių – nėra būtina rašyti pilnus sakinius, pasakoti daug detalių. Taip robotas tiksliau supras jūsų problemą.
2. Nepamirškite parašyti „esminį“ žodį, pvz. „kortelės kelionių draudimas“, „programėlės PIN kodas“, „kortelės PIN kodas“, „Smart-ID PIN kodas“ ir kt.
3. Jei iškart negavote Jus tenkinančio atsakymo, pabandykite savo klausimą pateikti kitaip – kiekvienas jų padeda virtualiam konsultantui tobulėti.
4. Jei gavote reikiamą atsakymą ir norite pokalbį tęsti kita tema – pokalbio lange parašykite „Ok“, taip virtualus konsultantas supras, kad klausiate naujo dalyko.


  • Kasdieniai finansai - 2020 06 18

    Nauji karantino įpročiai, kuriuos verta pasilikti

    Nauji karantino įpročiai, kuriuos verta pasilikti

    Pakeisti per ilgą laiką susiformavusius įpročius – gana sunki užduotis. Tačiau karantino metu turėjome išmokti gyventi kitaip. Ne vienas pirmą kartą pabandė internetu užsisakyti maisto į namus, vietoj vizito į banko skyrių klausimus sprendė savarankiškai ar paskambinęs telefonu, o prireikus apsilankyti pas šeimos gydytoją registravomės iš anksto. Kaip išmokome sutaupyti laiko?

    Daugiau

  • Kasdieniai finansai - 2019 12 22

    4 priežastys įsijungti banko mobiliosios programėlės pranešimus

    4 priežastys įsijungti banko mobiliosios programėlės pranešimus

    Didžiulį informacijos triukšmą skleidžiančiame telefone vienas po kito nesustodami mirga programėlių pranešimai. Kaip įvertinti, kurie iš jų tik blaško dėmesį, o kurie pagerina gyvenimo kokybę? Dalinamės, kaip banko mobiliosios programėlės pranešimai padeda tvarkytis su kasdieniais finansais.

    Daugiau

  • Kasdieniai finansai - 2020 03 22

    Parduotuvėje vietoje banko kortelės – išmanusis telefonas

    Parduotuvėje vietoje banko kortelės – išmanusis telefonas

    Namuose pamiršta piniginė problemų nekels, jei su savimi turėsite išmanųjį telefoną. Mokėjimų telefonu populiarumas sparčiai auga visame pasaulyje dėl galimybės atsiskaityti už prekes ir paslaugas greitai, patogiai ir be jokio kontakto – telefoną vos pridėjus prie mokėjimo kortelių skaitytuvo. Norite sumaniai atsiskaityti ir jūs?

    Daugiau


Daugiau susijusių straipsnių

Archyvas

 

 

 

 

S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.