Prireikus pervesti pinigų, atsiimti atnaujintą debeto kortelę ar pasitarti dėl naujo automobilio pirkimo nebėra būtina skubėti į banką. Visa tai ir dar daugiau jau kurį laiką galima padaryti internetu – tiek savarankiškai, tiek vaizdo konsultacijoje su banko specialistu.
Svarbiausia – pasirinkti sau tinkamiausią būdą, kaip valdyti savo finansus.
Interneto bankas – bankas kompiuteryje arba telefone
Interneto banko patogumu dvejoja, turbūt, tik tie, kurie jo neišbandė. Finansinių technologijų tobulėjimas ir saugumo sprendimai leidžia interneto banke savarankiškai užsisakyti ir naudotis nemaža dalimi finansinių paslaugų. Ne tik matyti savo sąskaitos likutį, bet ir pervesti pinigus į bet kurią pasaulio šalį, keisti valiutą, taupyti antros ar trečios pakopos pensijai, taip pat – pateikti prašymą paskolai gauti, prekiauti akcijomis ir daug kitų.
Kitaip tariant – bankas mūsų paslaugoms bet kuriuo paros metu, kurioje pasaulio vietoje bebūtumėme. Tvarkydami savo finansus internetu sutaupome ne tik laiko, bet ir pinigų.
Interneto banke patogu tvarkyti ne tik asmeninius, bet ir įmonės finansus – vadovai ar buhalteriai ten gali tvarkyti visus įmonės piniginius srautus. Išsamūs sąskaitų ar kortelių išrašai, darbo užmokesčio mokėjimai, klientų atsiskaitymai internetu ar kt. – viskas vienoje vietoje.
Nuotolinė vaizdo konsultacija – net ir svarbiausiems gyvenimo sprendimams
Nuotolinėje vaizdo konsultacijoje galima pasitarti su specialistu dėl paskolos būstui pirkti, statybai ar remontui, taip pat sužinoti apie taupymo ar investavimo galimybes bei sulaukti atsakymų į kitus su finansų valdymu susijusius klausimus.
Patogiai namuose įsitaisius ant sofos pavyks be streso aptarti net ir reikšmingiausius gyvenime sprendimus, be to, tokioje konsultacijoje galima dalyvauti ir su kitu šeimos nariu. Pavyzdžiui, abiem su sutuoktiniu banko specialistas gali patarti dėl kaupimo vaikų ateičiai.
Priėmus sprendimą paslaugą užsisakyti ir pasirašyti sutartį taip pat galima elektroniniu būdu, tad ir tuomet neprireiks pokalbio užbaigti skyriuje.
Konsultacijos telefonu kasdieniais klausimais
Nors gana daug dalykų galima pasidaryti savarankiškai banko mobiliojoje programėlėje ar prisijungus prie interneto banko, kartais tai padaryti tiesiog neturime galimybės. Tam skirtos konsultacijos telefonu.
- Atblokuokite prieigą prie interneto banko. Jeigu kelis kartus iš eilės įvedėte neteisingus prisijungimo duomenis ir prieiga prie interneto banko buvo užblokuota, susisiekite telefonu +370 5 268 2800.
- Atblokuokite mokėjimo kortelės PIN kodą. Jei 3 kartus neteisingai įvedėte kortelės PIN kodą, bet jį atsimenate, atblokuota kortele galėsite naudotis ir toliau.
- Pasididinkite pinigų pervedimo ir atsiskaitymo kortele limitus. Pasidinkite pinigų pervedimo limitus interneto banke arba telefonu, atsiskaitymo kortele limitą – interneto banke, mobiliojoje programėlėje arba telefonu.
- Naudokitės kaupiamojo indėlio lėšomis. Gaukite teisę patys internetu pervesti kaupiamojo indėlio lėšas į kitą sąskaitą ir naudokitės jomis.
- Sužinokite sąskaitos likutį. Jei nesinaudojate interneto banku ar mobiliąja programėle, sužinokite sąskaitos likutį telefonu.
Pranešimai mobiliojoje programėlėje – geresnei pinigų kontrolei
Įsijungus mobiliosios programėlės pranešimus gyvenimas kur kas palengvėja sekant savo išlaidas.
Galima nustatyti, kad po kiekvieno atsiskaitymo kortele telefono ekrane matytume, ar nuskaičiuota teisinga suma, kokiam pardavėjui pervesti pinigai. Taip lengviau pastebėti ir dvigubus nuskaitymus, kai, pavyzdžiui, pirmas bandymas susimokėti kortele buvo neva atmestas. Be to, taip kur kas greičiau galima reaguoti esant kortelės duomenų vagystės atvejams – programėlėje užblokuoti kortelę ir taip apsisaugoti nuo didesnių nuostolių.
Nors kaskart matyti, kaip iš sąskaitos iškeliauja pinigai, nėra labai malonu, taip galima geriau planuoti savo biudžetą ir užsitikrinti, kad mėnesio gale nepritrūks pinigų.