Switch to mobile version. Į viršų

Verslui - 2018 09 24
konsultacija internetu | Patarimai | Smart-ID

Mažiau laiko važinėjimui – daugiau laiko verslui

Mažiau laiko važinėjimui – daugiau laiko verslui

Apskaičiuota, kad Lietuvoje yra apie 200 tūkst. mobiliojo parašo vartotojų, o SEB banko duomenimis, prisijungimo prie interneto banko programėlė „Smart-ID“ pagal populiarumą jau pralenkė mobilųjį parašą. Galimybe patogiau ir greičiau pervesti pinigus, derinti ir sudaryti sutartis vis dažniau naudojasi ir gyventojai, ir įmonės.

Pasak Panevėžio bendrovės, siūlančios santechnikos ir šildymo paslaugas, „Jaukurai“ finansų direktorės Lauros Kaziukonienės, verslui bendradarbiavimas su banku, tiekėjais ir kitais partneriais nuotoliniu būdu tampa neišvengiama būtinybe.

Viską galima atlikti nuotoliniu būdu

„Aš pati gyvenu sostinėje, dirbu Panevėžyje, mūsų įmonės padaliniai veikia penkiuose miestuose – tenka daug keliauti, todėl daug darbų įpratau atlikti nuotoliniu būdu. Kito varianto tiesiog nebėra, – teigia L. Kaziukonienė, kuri yra ir UAB „Geld Baltic“, prekiaujančios šaltyje džiovintais maisto produktais, direktorė.

Pasak jos, įmonių finansų klausimais su banku tenka bendrauti gana dažnai. Ir iki šiol dažniausiai būdavo bendraujama el. paštu ar telefonu, tačiau dabar galimybė visas sutartis pasirašyti nuotoliniu būdu padėjo gerokai supaprastinti finansinių reikalų tvarkymą.

„Tai reiškia, kad visos operacijos – nuo paprasto pinigų pervedimo iki sutarčių sąlygų suderinimo ir sutarčių pasirašymo – gali būti atliktos nuotoliniu būdu naudojant elektroninį parašą. Iš pradžių su banko vadybininkais susirašome, o paskui patvirtiname naudodamiesi interneto banku. Taigi banko darbuotojus matau, galima sakyti, tik Kalėdų proga, kai susitinkame pasišnekėti gyvai“, – šypsodamasi sako L. Kaziukonienė.

Plečia elektroninius kanalus

Kaip teigia SEB banko valdybos narys, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Vaidas Žagūnis, šiemet SEB daug dėmesio skyrė elektroninių kanalų plėtrai ir jau mato naudą. 

„Patobulinome mobiliąją banko programėlę ir toliau stebime, kaip nuosekliai daugėja jos naudotojų. Programėle jau naudojasi beveik 180 tūkst. banko klientų, kurie kiekvieną mėnesį ja atlieka po 15 tūkst. daugiau pinigų pervedimo operacijų“, – sako V. Žagūnis.

Populiarėja vaizdo konsultacijos internetu


Norite pasitarti? 
Registruokitės į susitikimą


SEB banko atstovas pastebi, kad šiemet ypač sparčiai pradėjo populiarėti banko internetu teikiamos vaizdo konsultacijos. SEB banko specialistai vien per šiuos metus tokių nuotolinių konsultacijų jau suteikė beveik tris tūkstančius. Vaizdo konsultacijų metu banko klientas ir konsultantas mato vienas kitą kompiuterio ekrane ir gali realiuoju laiku konsultuotis žodžiu, susirašinėti žinutėmis, taip pat  kartu užpildyti dokumentus ir juos pasirašyti.

„Taip klientai aktualius finansinius klausimus greitai ir efektyviai gali aptarti iš bet kurios jiems patogios vietos, kur veikia patikimas interneto ryšys. Tereikia iš anksto užsiregistruoti ir susitarti dėl laiko. Tokių konsultacijų metu klientui gali būti suteikiama informacija konkrečiu jam rūpimu klausimu, pavyzdžiui, dėl būsto paskolos, investavimo, kaupimo pensijai sprendimų. Arba jam gali būti suteikta bendro pobūdžio konsultacija, t. y. aptariami kliento finansiniai poreikiai, tikslai, jo pajamos ir išlaidos, sudaromas asmeninis finansų planas. Konsultacijos vyksta saugioje aplinkoje klientui jungiantis per interneto banką, todėl jų metu gali būti sudaromos ir pasirašomos sutartys arba keičiami pasirinkti nustatymai. Tai ypač patogu, nes klientams nebereikia vykti į banką. Jau turime klientų, kuriems būsto paskolas esame suteikę jų net nematę, t. y. visa reikiama informacija jiems buvo suteikta vykstant vaizdo konsultacijai ir būtini dokumentai pasirašyti nuotoliniu būdu“, – sako V. Žagūnis.

Konsultacijos internetu vyksta prisijungus prie interneto banko naudojant mobiliąją programėlę „Smart-ID“, mobilųjį parašą arba slaptažodžių generatorių. Jokios specialios kompiuterinės programos įdiegti nereikia, vaizdo pokalbis prasideda prisijungus prie interneto banko ir aktyvinus banko specialisto atsiųstą nuorodą.

Naujovėms imliausios gamybos ir prekybos įmonės

V. Žagūnis pastebi, kad nuotolinėmis paslaugomis dažniausiai naudojasi tos įmonės, kurios yra modernios, domisi naujovėmis, taip pat tos, kurios yra nutolusios nuo banko skyrių, ypač regionuose.

„Daugiausia Panevėžio regione nuotoliniu būdu bendrauja gamybininkai, taip pat  prekybininkai, kurie naudoja modernias sistemas, nuotoliniu būdu valdo parduotuves“, – sako SEB banko Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius. Anot jo, taip pat numatomos didelės galimybės nuotoliniu būdu dirbant su ūkininkais, kuriems daugiausia dienos laiko reikia praleisti laukuose.

„Jaukurų“ finansų direktorė L. Kaziukonienė tvirtina, kad jai nuotolinis bendravimas su banku atrodo savaime suprantamas dalykas, nes tai, kaip ir įmonių diegiamos pažangios procesų gerinimo programos, padeda taupyti laiką, įmonės veikla tampa efektyvesnė.

„Kiek tik įmanoma – nuo atsargų valdymo iki verslo analitikos – įsidiegėme pažangias programas. Mūsų ir tiekėjų pagrindinis bendravimo būdas yra telekonferencijos, jas naudojame ir padalinių susirinkimams. Visuomet stengiamės pritaikyti viską, kas yra naujausia. Nors mūsų sektorius atrodo mažai pasiduodantis inovacijoms, bandysime ir mes pristatyti kai ką naujo – diegsime išmaniąją programėlę santechnikams, skirtą  prekėms užsisakyti“, – pasakoja L. Kaziukonienė. 

Įsitikinimai kinta išbandžius naujoves

Pašnekovė pastebi, kad, nors bendravimo įpročiai neišvengiamai keičiasi, atskirtis tarp didžiųjų miestų ir regionų dar juntama.

„Iki šiol dar neatsisakome fakso – juo gauname užsakymus iš kai kurių klientų regionuose. Kai kur dar ir buhalterija tvarkoma ir atsargos skaičiuojamos rašant ranka ant popieriaus. Regionuose žmonės dar nori tiesiogiai bendrauti, pavyzdžiui, kad mūsų vadybininkai atvažiuotų pas juos kartą per savaitę. Didžiuosiuose miestuose to nebėra. Nors kai kam gyvas pokalbis tebeatrodo patikimesnis, situacija keičiasi, labiausiai dėl to, kad žmonės nebeturi laiko važinėti“, – sako L. Kaziukonienė. 

V. Žagūnis priduria, kad banko specialistams tenka atlikti didelį šviečiamąjį darbą, aiškinant, kad bendravimas internetu su banku, išmaniosios programėlės naudojimas yra paprastas ir saugus. 

„Kai žmonės išbando – fizinis asmuo ar įmonės darbuotojai, jiems iškart klausimų nebekyla. Vienintelis klausimas – kodėl anksčiau to neišbandė. Palyginti su ankstesniais prisijungimo prie bankų būdais, naujieji yra kur kas paprastesni“, – teigia SEB banko atstovas.


  • Kasdieniai finansai - 2017 03 28

    Bankas telefone: naujovės, kaip finansus tvarkyti dar patogiau

    Bankas telefone: naujovės, kaip finansus tvarkyti dar patogiau

    Tvarkyti finansinius reikalus dabar galima dar patogiau ir paprasčiau. Kai kurias svarbias finansines operacijas patogiai ir efektyviai atliksite iš bet kurios vietos – namų, darbo ar automobilio. SEB bankas pristato ne vieną naujovę, kuri palengvins išmaniaisiais prietaisais besinaudojančių banko klientų gyvenimą ir padės sutaupyti jiems daug laiko.

    Daugiau

  • Kasdieniai finansai - 2017 09 21

    Slaptažodžių kortelių alternatyvos: kokias priemones rinktis

    Slaptažodžių kortelių alternatyvos: kokias priemones rinktis

    Interneto paslaugos Lietuvos bankuose išpopuliarėjo prieš maždaug dvidešimt metų, kai interneto banke pinigus pervesti pageidaujantiems klientams buvo išduodamos pirmosios slaptažodžių kortelės. Šiandien ši klientų identifikavimo priemonė užleidžia vietą naujoms ir per artimiausius kelerius metus turėtų išnykti. 

    Daugiau

  • Kasdieniai finansai - 2017 10 19

    Taupantys laiką į banko skyrių skuba vis rečiau

    Taupantys laiką į banko skyrių skuba vis rečiau

    Susiruošę vykti į banko skyrių gerai pagalvokite – galbūt jums ten nebūtina eiti? Gera žinia, kad daugelį bankinių reikalų galima sutvarkyti nepakylant nuo kėdės ir negaištant savo brangaus laiko.

    Daugiau


Daugiau susijusių straipsnių

Archyvas

S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.