Switch to mobile version. Į viršų

Verslui - 2016 04 22
verslas | iLab2016 | Inovacijos | socialiniai tinklai | sėkmingas verslas

Norintiems sėkmingai plėsti verslą – šeši eksperto patarimai

Skaitmeninės technologijos ir socialinė žiniasklaida tobulėja taip greitai, kad susigaudyti gali būti sunku net tiems, kurie, rodos, jau seniai yra perpratę skaitmeninės rinkodaros subtilybes. Kaip nepasiklysti sekant socialinės žiniasklaidos madas? Kaip pasirinkti savo įmonei teisingiausią priemonę?

Apie tai Vilniuje vykusiame SEB banko renginyje mažoms ir vidutinėms įmonėms „Inovacijų laboratorija“ kalbėjo skaitmeninių technologijų ir socialinės žiniasklaidos konsultantas Polle‘as de Maagtas. Ekspertas iš Belgijos įmones, norinčias sėkmingai plėsti veiklą ir augti, ragina prisiminti šiuos šešis svarbius patarimus:

Nesižavėkite iš karto visomis sparčiai tobulėjančiomis ir plintančiomis naujovėmis. Pasirinkite tik tai, kas labiausiai tinka jūsų verslui ir duoda norimos naudos. Na ir kas, kad, rodos, visos įmonės turi savo „Facebook“ puslapius. Galbūt jums veikla šiame socialiniame tinkle neteikia jokios naudos. Galbūt jums kur kas svarbiau yra būti aktyviems „LinkedIn“ profesiniame tinkle.

Prisiminkite: klientas ir jo poreikiai – visada svarbiausi. Palaikykite tvirtus draugiškus ryšius su savo klientais. Visada turėkite omenyje, kad socialiniuose tinkluose klientai tikisi asmeninio bendravimo.

Rinkdamiesi skaitmeninės rinkodaros kanalus ir socialinius tinklus, atsižvelkite, kuriuos socialinius tinklus renkasi jūsų klientai, ko jie nori ir ką jie daro. Gerai ištyrinėkite klientų pamėgtus socialinius tinklus ir juos efektyviai  naudokite norėdami išlaikyti ir pritraukti dar daugiau klientų. 

Jeigu nežinote, kokius socialinius tinklus renkasi jūsų klientai, nebijokite jų paklausti. Drąsiai savo klientų teiraukitės, kokias problemas galite padėti jiems išspręsti ir darykite tai kaip įmanoma geriau.

Nebijokite išbandyti naujų dalykų ir suklysti. Didžiausia klaida, kokią galite padaryti rinkdamiesi skaitmeninės rinkodaros kanalus, – nieko nedarymas. Taip, klaidų tokiu atveju nepadarysite, tačiau nieko ir nelaimėsite.


Norite pasitarti? 
Registruokitės į susitikimą


Lėtai, bet nuolat keiskite visos įmonės mąstymą. Pakeiskite savo įmonę taip, kad visada svarbiausias būtų klientas ir jo poreikiai. Visada padėkite savo klientams taip, kaip jie iš jūsų ir tikisi.

 

 


  • Verslui - 2016 03 31

    Naujausi verslo modeliai – panosėje

    Naujausi verslo modeliai – panosėje

    Bendrovių vadovai turėtų pakelti galvas, patyrinėti, kokie verslo modeliai naudojami kituose sektoriuose, ir kai kuriuos jų išbandyti savo įmonėse: aklai kopijuoti sėkmingų verslo ir veiklos modelių neverta, nes pirmas rinkoje visada bus sėkmingiausias. Bet sėdėti sudėjus rankas irgi negalima, nes nusistovėjusią tvarką griaunantys jauni verslai kaip „Uber“ ar „Airbnb“ ateis ir jūsų kiemą.

    Daugiau

  • Verslui - 2016 03 09

    I. Laursas – apie tai, kas greičiausiai keičia verslo pasaulį

    I. Laursas – apie tai, kas greičiausiai keičia verslo pasaulį

    Pastaruoju metu technologijos tampa neatsiejama verslo dalimi. Pirma, inovacijos neaplenkia nė vienos verslo dalies, nesvarbu, ar tai būtų rinkodara, gamyba ar koks nors verslo procesas. Antra, inovacijos greitai keičia tuos procesus, įsitikinęs bendrovės „Nextury Ventures“ valdybos pirmininkas Ilja Laursas.

    Daugiau

  • Verslui - 2016 02 26

    Pertvarkyti verslą padedantis ekspertas: lygiuotis tik į „Apple“ ar „Uber“ nėra geriausias sprendimas

    Pertvarkyti verslą padedantis ekspertas: lygiuotis tik į „Apple“ ar „Uber“ nėra geriausias sprendimas

    Kaip sėkmingai panaudoti naujausias skaitmenines technologijas siekiant išbandyti naujus įplaukų srautų būdus ir kaip naujas pajamų modelis gali padėti sparčiau vystyti verslą? Tai klausimai, į kuriuos teisingus atsakymus nori žinoti visi šiuolaikinio verslo dalyviai, siekiantys neatsilikti nuo naujovių ir tobulėti.

    Daugiau


Daugiau susijusių straipsnių

Archyvas

S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.