Pasauliui vis dar kovojant su pandemija, poreikis kiek įmanoma daugiau paslaugų gauti nuotoliniu būdu išlieka didelis. Tai ypač aktualu įmonėms – besikeičiant aplinkybėms svarbu reaguoti greitai, todėl nuolatos plečiamas nuotoliniu būdu siūlomų banko paslaugų spektras.
Nuotolinės konsultacijos – sutartims ir finansų valdymui
Alternatyva konsultacijoms banko skyriuose – nuotolinės vaizdo konsultacijos, kurių metu galima net sudaryti ar keisti banko paslaugų sutartis. Pokalbio metu galite aptarti įmonei aktualius klausimus, tokius kaip paskolos ar lizingo galimybės, bei pasikonsultuoti dėl kasdienių operacijų.
Vaizdo konsultacija tinkama net ir pasikeitus įmonės vadovui – nebūtina vykti į skyrių, kadangi Juridinio asmens anketos duomenis ir sutartis atnaujinti galima nuotoliniu būdu.
Vykstant konsultacijai internetu, bendraujama realiuoju laiku, o abu pašnekovai gali matyti vienas kitą ir bendrą ekraną – taip susitikimas vyksta efektyviau ir trunka trumpiau. Dalijantis vienu ekranu, klientui patogu parodyti, kaip tam tikrus pakeitimus interneto banke galima atlikti savarankiškai. Konsultacijoms internetu, kaip ir susitikimams su specialistais banko skyriuose, reikia registruotis iš anksto.
Tiesa, norėdami prisijungti prie vaizdo konsultacijos, pirmiausia turite būti pasirašę SEB privačių klientų elektroninės bankininkystės sutartį. Kitaip tariant – turėti asmeninį, privataus asmens, interneto banką. Taip pat svarbu turėti tinkamas identifikavimo priemones: kvalifikuotą „Smart-ID“ arba mobilųjį parašą. Tik minėtomis identifikavimo priemonėmis pasirašytos sutartys turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir ranka rašyti parašai, ir yra pripažįstami visoje Europos Sąjungoje. Tą pačią „Smart-ID“ paskyrą galima naudoti tiek asmeninėms, tiek įmonės paskyroms. Tiek mobilusis elektroninis parašas, tiek kvalifikuota „Smart-ID“ leidžia atlikti ir kitus verslui aktualius veiksmus nuotoliniu būdu.
Išnaudokite visas interneto banko galimybes
Be kasdienių operacijų, tokių, kaip pinigų pervedimai, banko kortelės užsakymas ar limitų keitimas, verslo interneto banke galite suteikti teisę įmonės darbuotojams atlikti operacijas ir nustatyti jiems operacijų limitus, integruoti buhalterinės apskaitos programinę įrangą, dokumentus pasirašyti elektroniniu parašu.
Interneto banke taip pat galite užsisakyti tokias paslaugas, kaip jums tinkamas paslaugų planas, debeto ar kredito korteles, kortelių skaitytuvus, taip pat – pildyti paraiškas gauti paskolą ar lizingą.
Greitam reagavimui – ir mobilioji programėlė verslui
Kai bankininkystės reikalus tvarkyti reikia čia ir dabar, patogiausia tai daryti savo telefone – mobilioji programėlė verslui leidžia matyti sąskaitų likučius, pervesti pinigus eurais ir tvirtinti mokėjimo nurodymus. Naudojantiems „Android“ išmaniuosius telefonus, leidžiami ir bekontakčiai atsiskaitymai telefonu.
Jei naudojate SEB mobiliąją programėlę kaip privatus klientas, ją pakanka atnaujinti ir programėlės viršutiniame dešiniajame kampe perjungti paskyras. Naudojantis mobiliąja programėle, kaip ir interneto banke galioja tie patys operacijų limitai, mokėjimo tvirtinimo tvarka ir priemonės bei kitos naudotojo teisės.