Switch to mobile version. Į viršų

Verslui - 2020 08 10

Verslo klientams – dar daugiau nuotolinių paslaugų

Verslo klientams – dar daugiau nuotolinių paslaugų

Pasauliui vis dar kovojant su pandemija, poreikis kiek įmanoma daugiau paslaugų gauti nuotoliniu būdu išlieka didelis. Tai ypač aktualu įmonėms – besikeičiant aplinkybėms svarbu reaguoti greitai, todėl nuolatos plečiamas nuotoliniu būdu siūlomų banko paslaugų spektras.

Nuotolinės konsultacijos – sutartims ir finansų valdymui

Alternatyva konsultacijoms banko skyriuose – nuotolinės vaizdo konsultacijos, kurių metu galima net  sudaryti ar keisti banko paslaugų sutartis. Pokalbio metu galite aptarti įmonei aktualius klausimus, tokius kaip paskolos ar lizingo galimybės, bei pasikonsultuoti dėl kasdienių operacijų.

Vaizdo konsultacija tinkama net ir pasikeitus įmonės vadovui – nebūtina vykti į skyrių, kadangi Juridinio asmens anketos duomenis ir sutartis atnaujinti galima nuotoliniu būdu.

Vykstant konsultacijai internetu, bendraujama realiuoju laiku, o abu pašnekovai gali matyti vienas kitą ir bendrą ekraną – taip susitikimas vyksta efektyviau ir trunka trumpiau. Dalijantis vienu ekranu,  klientui patogu parodyti, kaip tam tikrus pakeitimus interneto banke galima atlikti savarankiškai. Konsultacijoms internetu, kaip ir susitikimams su specialistais banko skyriuose, reikia registruotis iš anksto.

Tiesa, norėdami prisijungti prie vaizdo konsultacijos, pirmiausia turite būti pasirašę SEB privačių klientų elektroninės bankininkystės sutartį. Kitaip tariant – turėti asmeninį, privataus asmens, interneto banką. Taip pat svarbu turėti tinkamas identifikavimo priemones: kvalifikuotą „Smart-ID“ arba mobilųjį parašą. Tik minėtomis identifikavimo priemonėmis pasirašytos sutartys turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir ranka rašyti parašai, ir yra pripažįstami visoje Europos Sąjungoje. Tą pačią „Smart-ID“ paskyrą galima naudoti tiek asmeninėms, tiek įmonės paskyroms. Tiek mobilusis elektroninis parašas, tiek kvalifikuota „Smart-ID“ leidžia atlikti ir kitus verslui aktualius veiksmus nuotoliniu būdu.

Išnaudokite visas interneto banko galimybes

Be kasdienių operacijų, tokių, kaip pinigų pervedimai, banko kortelės užsakymas ar limitų keitimas, verslo interneto banke galite suteikti teisę įmonės darbuotojams atlikti operacijas ir nustatyti jiems operacijų limitus, integruoti buhalterinės apskaitos programinę įrangą, dokumentus pasirašyti elektroniniu parašu.

Interneto banke taip pat galite užsisakyti tokias paslaugas, kaip jums tinkamas paslaugų planas, debeto ar kredito korteles, kortelių skaitytuvus, taip pat – pildyti paraiškas gauti paskolą ar lizingą.

Greitam reagavimui – ir mobilioji programėlė verslui

Kai bankininkystės reikalus tvarkyti reikia čia ir dabar, patogiausia tai daryti savo telefone – mobilioji programėlė verslui leidžia matyti sąskaitų likučius, pervesti pinigus eurais ir tvirtinti mokėjimo nurodymus. Naudojantiems „Android“ išmaniuosius telefonus, leidžiami ir bekontakčiai atsiskaitymai telefonu.

Jei naudojate SEB mobiliąją programėlę kaip privatus klientas, ją pakanka atnaujinti ir programėlės viršutiniame dešiniajame kampe perjungti paskyras. Naudojantis mobiliąja programėle, kaip ir interneto banke galioja tie patys operacijų limitai, mokėjimo tvirtinimo tvarka ir priemonės bei kitos naudotojo teisės.


  • Verslui - 2020 07 28

    SEB verslo akceleratoriuje įgytos žinios padeda plėstis į užsienio rinkas

    SEB verslo akceleratoriuje įgytos žinios padeda plėstis į užsienio rinkas

    Birželio viduryje pradėjęs veikti „Adventica“ pramogų parkas jau pradeda rašyti savąją sėkmės istoriją: parko savininkų teigimu, po pirmųjų veiklos dienų matyti, kad ši paslauga rinkoje paklausi, todėl jau dabar planuojama verslo plėtra į užsienio šalis. Pasak įmonės rinkodaros ir pardavimų vadovo Rolando Valaičio, šiame procese itin pasitarnauja SEB verslo akceleratoriuje įgyta patirtis.

    Daugiau

  • Verslui - 2020 06 16

    Ką daryti, kai grynųjų neturintys klientai aplenkia jūsų parduotuvę

    Ką daryti, kai grynųjų neturintys klientai aplenkia jūsų parduotuvę

    Karantino metu žmonės ne tik ėmė daugiau naudotis šiuolaikinėmis technologijomis, bet ir drąsiai išbandė naujoves. Tai rodo ir SEB banko klientų elgsena – per mėnesį kas septintas  klientas pradėjo atsiskaityti telefonu, jį tiesiog pridėjęs prie kortelių skaitytuvo. Ar ir jūs pastebėjote, kad klientai vis dažniau nori atsiskaityti kortele, o ne grynaisiais? Dalijamės patarimais, kaip išsirinkti tinkamą mokėjimo kortelių skaitytuvą.

    Daugiau

  • Verslui - 2020 06 29

    Kaip patobulinti klientų patirtį elektroninėje parduotuvėje?

    Kaip patobulinti klientų patirtį elektroninėje parduotuvėje?

    Šiais laikais apsipirkti internetu nestinga nei vietų, nei būdų, tačiau padidėjusi pasiūla užkėlė vartotojų lūkesčių kartelę ir išlaikyti jų dėmesį darosi vis sunkiau. Patarimų, kaip patenkinti vartotojų lūkesčius ir užtikrinti jų gerą patirtį apsipirkimo metu, kviečiame klausytis vebinare „Kaip patobulinti klientų patirtį elektroninėje parduotuvėje?“ arba skaityti straipsnyje.

    Daugiau


Daugiau susijusių straipsnių

Archyvas

S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.