Switch to mobile version. Į viršų

Innovation LAB 2014

Inovacijos tampa vis svarbesnės mažoms ir vidutinėms įmonėms, norinčioms pasiekti ambicingų tikslų. Vis tik Lietuvoje įmonės į ateitį dar žvelgia atsargiai. SEB banko atlikta apklausa „2014 metų verslo barometras“ rodo, kad artimiausiu metu investuoti į plėtrą planuoja trečdalis, o naujovių rinkai ketina pasiūlyti tik ketvirtadalis šalies mažų ir vidutinių įmonių.

Tam, kad įvyktų pokyčių, kartais tereikia idėjos, įkvepiančios sėkmės istorijos ar patarimo. 2014 m. kovo 4 d. Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre vykusiame renginyje „Innovation LAB“ susirinko visi, norintys atrasti naujų galimybių ir pasisemti įkvėpimo.

Inovacijos tampa vis svarbesnės mažoms ir vidutinėms įmonėms, norinčioms pasiekti ambicingų tikslų. Vis tik Lietuvoje įmonės į ateitį dar žvelgia atsargiai. SEB banko atlikta apklausa „2014 metų verslo barometras“ rodo, kad artimiausiu metu investuoti į plėtrą planuoja trečdalis, o naujovių rinkai ketina pasiūlyti tik ketvirtadalis šalies mažų ir vidutinių įmonių.

Tam, kad įvyktų pokyčių, kartais tereikia idėjos, įkvepiančios sėkmės istorijos ar patarimo. 2014 m. kovo 4 d. Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre vykusiame renginyje „Innovation LAB“ susirinko visi, norintys atrasti naujų galimybių ir pasisemti įkvėpimo.


Renginyje žinomi novatoriai ir sėkmingi verslininkai dalijosi savo praktinėmis žiniomis ir patirtimi:

  • Atskleidė, kokiose įmonės veiklos srityse slypi inovacijų galimybės ir kaip jas įgyvendinti remiantis technologijų vystymo bei klientų augimo strategija.

  • Supažindino su praktiniais metodais, padedančiais mąstyti kitaip ir pasiekti daugiau.

  • Pristatė konkrečias priemones, skirtas pritaikyti naujoms žinioms apie verslo augimą.

Kiekvienas renginio dalyvis galėjo įsitikinti, kad inovacijos – tai ne tik naujų produktų ar paslaugų kūrimas. Galimybių yra kur kas daugiau – yra gausybė būdų, kaip sudominti klientus, ne viena galimybė patobulinti įmonės pelno modelį, veiklos procesus, pardavimo kanalus, dizainą ir kitas sritis.

 

 


 

Stefanas Lindegaardas

Autorius, „15inno“ konsultantas strategijos klausimais,
Danija

Pranešimo prezentacija:
Inovacijų galimybės
(Diverse Innovation Opportunities)
(pranešimas anglų k.)

VIDEO
 


 

Patrickas Stähleris

Lektorius, „Fluidminds“ partneris,
Šveicarija

Pranešimo prezentacija:
Standartus laužantys inovacijų modeliai
(Disruptive Innovation Models and Growth)
(pranešimas anglų k.)

 

VIDEO
 


 

Johnas Reynoldsas

„SAMI Consulting“ direktorius,
Jungtinė Karalystė

Pranešimo prezentacija:
Technologijų tendencijos
(Technology & Trends)
(pranešimas anglų k.)

 

VIDEO
 


 

Patrickas van der Pijlis

„Business Models Inc“ generalinis direktorius,
Olandija

Pranešimo prezentacija:
Kaip klientai gali padėti kurti inovacijas?
(Customer Development)
(pranešimas anglų k.)

 

VIDEO
 


 

Alaris Kolkas

Europos inovacijų akademijos prezidentas,
Estija

Pranešimo prezentacija:
Inovacijų modelis „iEngines“
(iEngines)
(pranešimas anglų k.)

 

Darbo su modeliu „iEngines“ priemonė

VIDEO
 


 

S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.