Switch to mobile version. Į viršų

„Smart-ID“

Atsisiųskite nemokamą programėlę į savo išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį ir naudokite jungdamiesi prie interneto banko ir tvirtindami operacijas.

Įsidiegus „Smart-ID“ ir pasirinkus „Smart-ID Basic“ programėlės lygmenį (nekvalifikuoto sertifikato) telefone, savo paskyrą galima susikurti internetu naudojantis dabar turima identifikavimo priemone – elektroniniu parašu.
 

  • Google Play
  • App Store
  • Paprasta

    „Smart-ID“ programėlę nemokamai atsisiųsite iš „Google Play“ ar „App Store“ parduotuvių.

     

  • Patogu

    Tereikia turėti išmanųjį telefoną, kad prisijungtumėte prie interneto banko.

    Daugiau
    • Išmanusis telefonas, kuriame įdiegta „Android“ (4.1 arba naujesnės versijos) ar „iOS“ (8.0 arba naujesnės versijos) operacinė sistema
    • Bevielio interneto ryšys WI-fi arba mobilusis internetas
  • Saugu

    Prisijungsite naudodamiesi savo sukurtais PIN kodais.
     

    Daugiau
    • Pirmas PIN kodas, kurį sudaro ne mažiau kaip 4 skaitmenys, yra naudojamas jungiantis prie interneto banko
    • Antras PIN kodas, kurį sudaro ne mažiau kaip 5 skaitmenys, yra reikalingas tvirtinant įmokas ar atliekant kitas operacijas

 

„Smart-ID“ programėlė gali būti naudojama

 
  • jungiantis prie interneto banko

Naudojant „Smart-ID Basic“ programėlės lygmenį.

Jis bus automatiškai suteiktas, jei registruodamiesi prisijungsite naudodami e. parašą.

  • tvirtinant banko operacijas
  • pasirašant dokumentus kitų elektroninių paslaugų teikėjų sistemose

Papildoma galimybė naudojant „Smart-ID“ programėlės lygmenį (kvalifikuoto sertifikato).

Jį galite gauti atvykę į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą).

Identifikavimo priemonę sukūrė Estijos IT bendrovė „SK ID Solutions“. Daugiau informacijos apie „Smart-ID“ rasite oficialiame puslapyje www.smart-id.com.

Kaip naudotis?

Jeigu turite e. parašą
 

1. Atsisiųskite programėlę iš „Google Play“ ar „App Store“ parduotuvės

2. Atsidarę programėlę pasirinkite, kad norite registruotis Lietuvoje

3. Paspauskite mygtuką „SEB“ ir įveskite savo kontaktus

4. Įveskite savo atpažinimo kodą

5. Prisijunkite naudodamiesi savo turima prisijungimo priemone

6. Perskaitykite duomenų perdavimo taisykles. Jeigu sutinkate, patvirtinkite perdavimą

7. Sukurkite PIN1 kodą ir PIN2 kodus

8. Įsitikinkite ir patvirtinkite, kad tai Jūsų duomenys atvaizduojami telefone

9. Susipažinkite naudodamiesi taisyklėmis ir patvirtinkite

10. Patvirtinkite PIN1 ir PIN2 kodus

Jei norite naudoti „Smart-ID“ keliuose išmaniuosiuose įrenginiuose, turite parsisiųsti programėlę į kiekvieną iš šių įrenginių ir užregistruoti savo paskyrą atskirai.


Kaip pirmąkart prisijungti prie interneto banko?

  1. Atsidarykite interneto banko puslapį e.seb.lt.
  2. Pasirinkite „Smart-ID“ atpažinimo būdą, įveskite atpažinimo kodą ir spustelėkite „Toliau“.
  3. Ekrane pasirodys kontrolinis kodas, kuris turi sutapti su jūsų telefone pasirodžiusiu kontroliniu kodu. Jei kodai sutampa, telefone spustelėkite „Toliau“.
  4. Aktyvinkite „Smart-ID“ paskyrą: pasirinkite įprastai naudojamą prisijungimo prie interneto banko priemonę ir dar kartą įveskite savo atpažinimo kodą.
  5. Atsidariusiame lange įveskite savo slaptažodžius.
  6. Patikrinkite duomenis ir patvirtinkite savo nustatymus.
  7. Dabar jau galite prie interneto banko jungtis naudodamiesi „Smart-ID“.

 

Generatorius

Įsigyti slaptažodžių generatorių galite atvykę į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą).

Slaptažodžių generatorius yra apsaugotas tik Jums žinomu PIN kodu. Jums jungiantis prie interneto banko, slaptažodžių generatorius kiekvieną kartą sukuria naują slaptažodį. Įrenginys labai patogus ir mažas (4,5 X 7 X 1 cm) – kaip raktų pakabutis. 

Slaptažodžių generatoriaus naudojimo instrukcija (290 KB)

Kaip naudotis?

Kaip aktyvinti generatorių?

Pirmąkart įjungę generatorių, ekrane pamatysite užrašą NEW PIN ir 5 brūkšnelius.

  1. Sugalvokite ir įveskite 5 skaitmenų slaptažodį (PIN).
  2. Ekrane pasirodžius pranešimui PIN CONFIRM, surinkite tą patį penkiaženklį slaptažodį dar kartą.
  3. Pasirodžius pranešimui NEW PIN CONFIRM, generatorius parengtas darbui.

Tai bus Jūsų generatoriaus PIN kodas — jį turėsite įvesti kiekvieną kartą, kai jungsitės prie interneto banko. Įvedus teisingą PIN, ekrane atsiranda 7 brūkšneliai.

Kaip prisijungti prie interneto banko?

  1. Atsidarykite interneto banko puslapį e.seb.lt.
  2. Įveskite atpažinimo kodą ir spustelėkite „Toliau“.


     
  3. Atsidariusiame lange įveskite savo sugalvotą slaptažodį laukelyje „Jūsų slaptažodis“.


     
  4. Įjunkite generatorių spustelėję mygtuką ◄ ir įveskite generatoriaus PIN — ekrane turi atsirasti 7 brūkšneliai.
  5. Generatoriuje surinkite kodą, kurį matote banko svetainės registracijos lange.


     
  6. Generatoriaus ekrane pamatysite kodą, kurį reikia įvesti interneto banko laukelyje „Slaptažodžių generatoriaus atsakymas“, ir spustelėti „Prisijungti“.

Užsiblokavote?

Užsiblokavote generatorių?

Kai surenkate neteisingą kodą, generatoriaus ekrane atsiranda užrašas FAIL n (n reikšmė rodo, kiek kartų jau suklydote rinkdami PIN):

  • jei n mažiau už 5 (n<5), vėl paspauskite generatoriaus įjungimo mygtuką ir įveskite teisingą kodą
  • jei esate suklydę 5 kartus (n=5), generatorius savaime užsiblokuoja

Jei generatoriaus ekrane visą laiką matote tą patį septynženklį kodą, generatorius užsiblokavęs. Panaikinti generatoriaus blokavimą gali tik banko darbuotojas, todėl Jums reikės atvykti į pasirinktą SEB banko skyrių. Būtina turėti asmens tapatybės dokumentą.

Penkis kartus suklydus jungiantis prie interneto banko, dėl saugumo priežasčių prieiga prie paslaugų internetu svetainės blokuojama.

Atblokuoti prieigą prie interneto banko galite savarankiškai:

  • atsiradusiame specialiame lange junkitės naudodami banko išduotą atpažinimo priemonę – elektroninį slaptažodžių generatorių ir įveskite prašomus duomenis. Galimi trys bandymai.
  • iš naujo junkitės prie interneto banko naudodami elektroninį ar mobilųjį parašą. Jungimosi kartų skaičius neribojamas.

Jei nepavyko savarankiškai atblokuoti prieigos prie interneto banko arba pamiršote slaptažodį, atnaujinti naudojimąsi paslauga galite paskambinę į banką: telefonu privatiems klientams +370 5 268 2800 (visą parą), verslo klientams – +370 5 268 2822 (darbo dienomis nuo 8 iki 17 valandos). Kreipiantis telefonu būtina turėti SEB banko Elektroninių paslaugų teikimo sutarties Specialiąją dalį, kur nurodytas atpažinimo kodas ir laikinasis slaptažodis (jei prireiktų atnaujinti slaptažodį), ir atpažinimo priemonę – elektroninį slaptažodžių generatorių. Taip pat galite atvykti į bet kurį SEB banko skyrių.

 

Sugedo ar pametėte?

Jei sugedo slaptažodžių generatorius, jį pametėte ar užblokavote, naują generatorių galite įsigyti asmeniškai atvykę į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą).

Savarankiškai generatoriaus netaisykite, išsikrovusių elementų nekeiskite. Mechaniškai pažeidus generatorių, už naujo išdavimą bus taikomas mokestis.

Jei šiuo metu esate išvykę, naują generatorių už papildomą mokestį galime išsiųsti Jums paštu į užsienį.

Užsisakyti šią paslaugą galite paskambinę visą parą veikiančiu tel. +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“.

Generatoriaus reikšmės

NEW PIN Sugalvokite 5 skaitmenų slaptažodį ir įveskite jį generatoriuje
NEW PIN CONFIRM  Slaptažodžių generatorius parengtas darbui
PIN CONFIRM Slaptažodis patvirtintas, dar kartą įveskite jį generatoriuje
FAIL Bandėte pakeisti PIN kodą, tačiau suklydote jį įvesdamas pakartotinai
FAIL 1-5  Įvedėte neteisingą PIN kodą. Skaičiai 1–5 pasirodo ekrane priklausomai nuo to, kiek kartų jūs įvedėte neteisingą PIN
LOCK PIN Penkis kartus įvedėte neteisingą PIN kodą. Slaptažodžių kodų generatorius yra už blokuotas. Kreipkitės į artimiausią banko skyrių
BATTERY LOW Senka akumuliatoriaus baterija. Slaptažodžių kodų generatoriaus baterija, priklausomai nuo naudojimo intensyvumo, tarnauja iki 7 metų. Kreipkitės į artimiausią banko skyrių

 

M. parašas

Įsigykite mobiliojo elektroninio parašo priemonę iš savo mobiliojo ryšio operatoriaus.

Mobiliojo elektroninio parašo priemonė – tai speciali SIM kortelė, kurią galite įsigyti iš savo mobiliojo ryšio operatoriaus. Interneto banke galima pasirašyti mobiliuoju elektroniniu parašu, sukuriamu naudojantis visų Lietuvoje veikiančių mobiliojo ryšio operatorių („Telia“, „Bitės Lietuva“ ir „Tele2“) išduotomis priemonėmis.

Naudodamiesi elektroniniu parašu galite saugiai, greitai ir patogiai:

  • prisijungti prie interneto banko
  • tvirtinti mokėjimo operacijas ir bankui teikiamus dokumentus
  • patvirtinti savo tapatybę kitų finansines paslaugas teikiančių įmonių, telekomunikacijų bendrovių ir viešųjų valstybės įstaigų („Sodros“, Registrų centro, Valstybinės mokesčių inspekcijos ir kt.) elektroninėse sistemose. 

M. parašo naudojimo instrukcija (308 KB)

Kaip naudotis?

Norėdami naudotis m. parašu, turite vykti į savo mobiliojo ryšio operatoriaus saloną. Su savimi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Veiksmai, jungiantis pirmą kartą

  1. Naudodamiesi e. parašu, prisijunkite prie interneto banko
  2. Viršutiniame meniu pasirinkite „Nustatymai“ → „E. / M. parašas“
  3. Nurodykite „M. parašas“
  4. Baikite darbą interneto banke ir iš naujo prisijunkite jau naudodamiesi m. parašu

Kaip prisijungti prie interneto banko naudojantis mobiliojo elektroninio parašo priemone?

Mobiliuoju elektroniniu parašu interneto banke savo asmens tapatybę ir operacijas galite tvirtinti elektroniniu parašu, sukuriamu savo mobiliojo ryšio operatoriaus („Telia“, „Bitės Lietuva“ arba „Tele2“) išduota specialia SIM kortele, aktyvinę šią paslaugą. Išsamesnė informacija:

Prieš pradėdami registraciją interneto banke, patikrinkite, ar atrakinta Jūsų mobiliojo telefono klaviatūra.

1. Prisijunkite prie interneto banko

  1. Atverkite prisijungimo prie interneto banko langą (https://e.seb.lt/).
  2. Pasirinkite galimybę jungtis asmens tapatybę patvirtinant mobiliuoju elektroniniu parašu — „M. parašas“.
  3. Įveskite savo atpažinimo kodą, nurodytą el. paslaugų teikimo sutartyje.
  4. Jei šiuo būdu jungiatės pirmą kartą arba pasikeitė Jūsų mobiliojo telefono numeris, varnele pažymėkite „Jungiuosi pirmą kartą / pasikeitė mano tel. numeris“.
  5. Spustelėkite mygtuką „Toliau“.

 


2. Patikrinkite kontrolinį kodą ir įveskite savo sPIN kodą

  1. Atsivėrusiame lange pamatysite pranešimą, kad Jums į mobilųjį telefoną išsiųstas kontrolinis kodas. 
  2. Patikrinkite, ar atsiųstas kontrolinis kodas sutampa su kontroliniu kodu, kurį matote kompiuterio ekrane:
    • jei kodai sutampa, patvirtinkite operaciją telefone įvesdami prašomą PIN kodą
    • jei ne, nutraukite prisijungimą ir bandykite jungtis dar kartą
  3. Įveskite sPIN kodą (sertifikato, esančio SIM kortelėje, PIN kodą).

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad ne visi mobilieji telefonai yra tinkami naudotis mobiliojo elektroninio parašo paslauga. Netinkamų modelių sąrašas.

 

Kontaktai

  • „Skype“
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.