Switch to mobile version. Į viršų

IT procesų valdymas

 

Padedame didinti SEB veiklos efektyvumą taikydami bendradarbiavimo platformas ir  automatizavimo priemones.

Mūsų tikslas – skaitmeniniai, automatizuoti ir skaidrūs verslo procesai. Juos kuriame naudodami užduočių, darbo eigos valdymo sistemas ir glaudžiai bendradarbiaudami su robotikos komanda . Mūsų kuriami sprendimai padeda saugoti, stebėti ir naudoti informaciją bei dokumentus, skirstyti užduotis darbuotojams ar jas atlikti naudojantis programomis, taikant robotiką automatizuoti pagal taisykles nustatytus procesus.

 

Darbo pasiūlymai

Savybės, kurias vertiname

 
  •  
  • Domėjimasis procesų valdymu

  • Motyvacija tobulėti

  • Nestandartinis mąstymas

  • Iniciatyvumas

 

Dėmesio centre

  • Verslo klientų sutarčių sistema

    Efektyvus dokumentų tvarkymas yra vienas iš SEB prioritetų. Mūsų kuriama sutarčių administravimo sistema suteikia galimybę darbuotojams patogiai tvarkyti klientų sutartis ir bendradarbiauti su kolegomis visos SEB grupės mastu. Integruotos sistemos, kurias naudoja įvairios SEB komandos, sumažina galimą veiklos riziką.

  • Projektas „Prince Extended“

    Norint užtikrinti sklandų naujų klientų priėmimą, įgyvendinamas projektas „Prince Extended“. Šio projekto tikslas – sukurti skaitmeninę registracijos sistemą, kurioje nauji klientai būtų registruojami taikant principą „Pažink savo klientą“ (KYC) bei efektyvius klientų duomenų tvarkymo būdus. Naujoji platforma sukurta taip, kad ją būtų galima taikyti aptarnaujant įvairius SEB klientus.

  • Platformos priežiūros komanda

    Visos mūsų dokumentų, užduočių ir procesų valdymo sistemos yra IBM platformoje. Šią platformą prižiūrinti komanda užtikrina nuolatinį jos veikimą, rūpinasi, kad būtų laiku atnaujinamos IBM platfromos versijos ir mūsų infrastruktūra. Dar daugiau – šios komandos darbas lemia visos IT procesų valdymo komandos naudojamų sistemų pasirinkimą bei priimamus sprendimus.

  • Sistema „SEB Case“

    „SEB Case“ užduočių administravimo sistema yra itin svarbi kuriant bendrą visų SEB klientų aptarnavimo standartą. Šiuo metu sistemoje yra apie 500 įvairių užduočių, pradedant nuo sąskaitų atidarymo, baigiant klientų paskolų termino pratęsimu, o dalį užduočių, kurios yra automatizuotos, atlieka robotai.

 

Mūsų naudojamos technologijos

  • „Jenkins“, „IBM Business Process Manager“, „JavaScript“, „DojoToolkit“, HTML, „Java“, CSS, „IBMWebSphere“, „Gradle“, „Eclipse“, „Git“.

 

Juozas
Komandos vadovas
 
Vadovauju 19 žmonių komandai. Būdamas atsakingas už visos komandos darbo rezultatus, nuolatos sprendi įvairius iššūkius, bet kiekvieną kartą išsprendęs problemą jautiesi stipresnis, labiau pasitikintis savimi ir labiau motyvuotas. Vieno karjeros kelio SEB grupės paslaugų centre nėra, ir tai nuostabu. Yra daugybė skirtingų būdų augti – kelio pasirinkimas priklauso tik nuo tavęs. Visos durys plačiai atvertos, reikia tik išdrįsti įeiti.
Juozas
Komandos vadovas
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.