Switch to mobile version. Į viršų

Privatiems klientams

Įmokos ir mokesčiai

Įmokos ir mokesčiai

Mokėti internetu yra patogiau, greičiau ir pigiau

  • Lengva ir patogu rasti reikiamą paslaugų teikėją
  • Į elektroninę mokėjimo nurodymo formą reikia įvesti tik savo duomenis
  • Išsaugojus pirmąkart užpildytą formą, kitą kartą jos pildyti nereikia

Kartą pamėginę mokesčius mokėti internetu, veikiausiai kitaip mokėti nebenorėsite. Pervesti pinigus prisijungę prie interneto banko galite ne tik patogiau, bet ir pigiau negu atvykę į banko skyrių. Pasirinkę paslaugų planą, internetu lėšas eurais galite pervesti be pervedimo mokesčio.

Informacija apie Vilniaus atsiskaitymo knygelę

Nuo 2017 m. kovo 30 d. mokėjimo pagal Vilniaus atsiskaitymo knygelę paslauga nebeteikiama, nes ji neatitinka SEPA reglamento reikalavimų.

Kad nekiltų nesklandumų atsiskaitant už suteiktas paslaugas, iš anksto pasidomėkite, kokiais būdais įmokas priima Jūsų komunalinių paslaugų teikėjas ir apsispręskite, kaip jam mokėsite nuo 2017 m. kovo 30 d.

Kaip mokėti komunalinius mokesčius nuo 2017 m. kovo 30 d.?

Kaip mokėti įmokas ir mokesčius?

  1. Prisijunkite prie interneto banko.
  2. Pagrindiniame meniu pasirinkite skiltį „Mokėjimai“ → „Įmokos ir mokesčiai“.
  3. Į paieškos lauką įveskite įmonės1, kuriai norite sumokėti, pavadinimą arba spustelėkite „Rodyti visas įmones“.
  4. Spustelėkite norimos įmonės pavadinimo dešinėje esantį mygtuką „Mokėti“ ir užpildykite atsivėrusią mokėjimo nurodymo formą.
  5. Užpildę šią formą, po ja esančioje eilutėje įrašykite mokėjimo nurodymo ruošinio pavadinimą. Taip sukursite ruošinį ir, mokėdami tokį pat mokestį ar įmoką kitą kartą, neturėsite iš naujo pildyti formos. Spustelėkite mygtuką „Tęsti“.
  6. Patikrinkite įvestus duomenis. Norėdami pakoreguoti duomenis, spustelėkite „Keisti“. Jei viskas gerai, patvirtinkite mokėjimo nurodymą spustelėdami „Patvirtinti“. Jei ketinate atlikti daugiau pinigų pervedimo operacijų ir visus mokėjimo nurodymus norėtumėte patvirtinti kartu, rinkitės „Išsaugoti ir įvesti naują“.
  7. Norėdami sumokėti kitą mokestį, pakartokite veiksmus pradėdami nuo trečiame punkte nurodyto veiksmo.

Jei sąraše nerandate reikiamos įmonės ar įmokos, galite atlikti įprastą pinigų pervedimą pasirinkę skiltį „Mokėjimai“ → „Naujas mokėjimas“. Tereikia žinoti pagrindinius gavėjo rekvizitus (banko sąskaitos numerį, įmonės kodą ir pan.).


Išsamesnės informacijos apie banko sąskaitą, pinigų pervedimą, kitas susijusias paslaugas, jų teikimo sąlygas ir įkainius teiraukitės skambindami visą parą veikiančiu telefonu 1528 arba atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Mokestis / Operacija Jei mokėjimo nurodymas pateikiamas:
  banko skyriuje internetu
Pinigų pervedimas užpildžius įmokų ir mokesčių blanką  3 Eur 0,29 Eur

 


Išsamesnės informacijos apie banko sąskaitą, pinigų pervedimą, kitas susijusias paslaugas, jų teikimo sąlygas ir įkainius teiraukitės skambindami visą parą veikiančiu telefonu 1528 arba atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Informacija apie Vilniaus atsiskaitymo knygelę

Nuo 2017 m. kovo 30 d. mokėjimo pagal Vilniaus atsiskaitymo knygelę paslauga nebeteikiama, nes ji neatitinka SEPA reglamento reikalavimų.

Kad nekiltų nesklandumų atsiskaitant už suteiktas paslaugas, iš anksto pasidomėkite, kokiais būdais įmokas priima Jūsų komunalinių paslaugų teikėjas ir apsispręskite, kaip jam mokėsite nuo 2017 m. kovo 30 d.

Kaip mokėti komunalinius mokesčius?

Atsiskaitymui už komunalines paslaugas rinkitės

Pildydami mokėjimo nurodymą, vadovaukitės lėšų gavėjo pateiktomis instrukcijomis: įveskite Jums lėšų gavėjo suteiktą mokėtojo kodą ir kitus duomenis, kurių prašo Jūsų paslaugų teikėjas.

Klientai, besinaudojantys paslaugų planais SUMANU, SUMANU PLIUS, SENJORAS, JAUNIMAS, STUDENTAS, MOKSLEIVIS, LAISVALAIKIS arba STARTAS, pervesti pinigus eurais, sumokėti įmokas skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“ ar apmokėti e. sąskaitas vienkartiniu pavedimu gali nemokamai. Automatinis e. sąskaitų apmokėjimas yra nemokamas visiems klientams.

Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip sužinoti, kokiam komunalinių paslaugų teikėjui turiu mokėti?

Savo paslaugų teikėjo duomenis galite rasti jo Jums siunčiamose sąskaitose (mokėjimo pranešimuose) už suteiktas paslaugas. Jei šių dokumentų negaunate, patikrinkite su paslaugų gavėjais sudarytas sutartis.

Jei prieš tai išvardytų dokumentų neturite, kreipkitės į savo namo savininkų bendriją ar namą administruojančią bendrovę.

Kur galiu rasti savo paskutinio mokėjimo pagal Vilniaus atsiskaitymo knygelę duomenis?

Šią informaciją galite rasti interneto banko skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“„Istorija“.

Ką turėčiau žinoti, jei esu AB „Vilniaus šilumos tinklai“ klientas?

Nuo 2017 m. kovo 30 d. šilumos ir karšto vandens tiekimo veiklą Vilniaus mieste vykdo nebe AB „Vilniaus energija“, o AB „Vilniaus šilumos tinklai“ (VŠT). Todėl gyventojai ir įmonės už šilumos ir karšto vandens tiekimo paslaugas turi mokėti AB „Vilniaus šilumos tinklai“ (nepriklausomai nuo to, už kokį laikotarpį mokama).

Gyventojai SEB interneto banke už šilumos ir karšto vandens tiekimo paslaugas gali atsiskaityti pasirinkę AB „Vilniaus šilumos tinklai“ elektroninę įmokų formą skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“ (galima deklaruoti skaitiklių rodmenis).

Juridiniai asmenys už šilumos ir karšto vandens tiekimo paslaugas gali atsiskaityti pervesdami pinigus į AB „Vilniaus šilumos tinklai“ sąskaitą LT16 7044 0600 0815 1496.

Daugiau informacijos apie Vilniaus šilumos ūkio pokyčius galite rasti AB „Vilniaus šilumos tinklai“ svetainėje.

Ką turėčiau žinoti, jei esu AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) klientas?

SEB interneto banke už AB „Energijos skirstymo operatorius“ paslaugas galima atsiskaityti šiais būdais:

  • pasirinkus AB „Energijos skirstymo operatorius“ elektroninę įmokų formą skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“ (galima deklaruoti skaitiklių rodmenis)
  • užsisakius e. sąskaitą
  • pildant mokėjimo nurodymą skiltyje „Naujas mokėjimas“

Pildydami prašymą gauti e. sąskaitą, lauke „Kliento kodas“ pateikite ESO Jums suteiktą 8 simbolių kliento kodą (atsiskaitymo knygelės numerį).

Ką turėčiau žinoti, jei esu AB „Vilniaus vandenys“ klientas?

SEB interneto banke už AB „Vilniaus vandenys“ paslaugas galima atsiskaityti šiais būdais:

  • pasirinkus AB „Vilniaus vandenys“ elektroninę įmokų formą skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“ (galima deklaruoti skaitiklių rodmenis)
  • užsisakius e. sąskaitą
  • pildant mokėjimo nurodymą skiltyje „Naujas mokėjimas“

Pildydami prašymą gauti e. sąskaitą, lauke „Mokėtojo numeris“ pateikite ESO Jums suteikto 8 simbolių kliento kodo (atsiskaitymo knygelės numerio) septynis paskutinius skaitmenis.

Kodėl ne visiems paslaugų teikėjams galiu mokėti pasirinkęs e. sąskaitą?

Kiekvienas komunalinių paslaugų teikėjas pats pasirenka, kokius atsiskaitymo būdus siūlyti mokėtojams. Jei savo komunalinių paslaugų teikėjo neradote interneto banko skiltyje „E. sąskaitos“ ir/arba „Įmokos ir mokesčiai“, vadinasi, šiais būdais Jūsų paslaugų teikėjas įmokų nepriima.

Kodėl ne visiems paslaugų teikėjams galiu mokėti skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“?

Kiekvienas komunalinių paslaugų teikėjas pats pasirenka, kokius atsiskaitymo būdus siūlyti mokėtojams. Jei savo komunalinių paslaugų teikėjo neradote interneto banko skiltyje „E. sąskaitos“ ir/arba „Įmokos ir mokesčiai“, vadinasi, šiais būdais Jūsų paslaugų teikėjas įmokų nepriima.

Jei pasirinkau už paslaugas mokėti įprastu pinigų pervedimu, kaip turėčiau pildyti mokėjimo nurodymą?

Pildydami mokėjimo nurodymą, vadovaukitės paslaugų teikėjo Jums pateiktomis instrukcijomis: įveskite lėšų gavėjo pavadinimą, banko sąskaitos numerį, mokėtiną sumą ir kitus duomenis, kurių prašo Jūsų paslaugų teikėjas (pavyzdžiui, įmokos kodą, Jums suteiktą mokėtojo kodą ir pan.).

Paprastai komunalinių paslaugų teikėjai būtinus mokėjimo nurodymo rekvizitus pateikia mokėtojams siunčiamose sąskaitose (mokėjimo pranešimuose) ir/arba skelbia savo interneto svetainėje. Jei šios informacijos nepavyko rasti, susisiekite su savo paslaugų teikėju ir pasiteiraukite, kokią informaciją privalote pateikti mokėjimo nurodyme.

Kaip interneto banke galėčiau greičiau patvirtinti kelis mokėjimo nurodymus?

Įvedę mokėjimo nurodymo duomenis, spauskite mygtuką „Išsaugoti ir įvesti naują“ – Jūsų mokėjimo nurodymas bus parengtas tvirtinti.

Po to, kai užpildysite ir tvirtinti parengsite visus mokėjimo nurodymus, skiltyje „Operacijų sąrašas“ pažymėkite tuos mokėjimo nurodymus, kuriuos norite tvirtinti kartu, ir spauskite mygtuką „Pasirašyti“.

Kur galiu sužinoti savo komunalinių paslaugų teikėjo banko sąskaitos numerį?

Įprastai komunalinių paslaugų teikėjai savo lėšų sąskaitos numerį ir kitus būtinus mokėjimo nurodymo rekvizitus pateikia mokėtojams siunčiamose sąskaitose (mokėjimo pranešimuose) ir/arba skelbia savo interneto svetainėje.

Jei paslaugų teikėjo sąskaitos numerio nepavyko rasti, susiekite su savo paslaugų teikėju ir pasiteiraukite, kaip reikia pildyti mokėjimo nurodymą.

Jei pasirinkau mokėti įprastu pinigų pervedimu, kokiu būdu galiu deklaruoti skaitiklių rodmenis?

Įprastai komunalinių paslaugų teikėjai informaciją, kaip galima deklaruoti skaitiklių rodmenis, pateikia mokėtojams siunčiamose sąskaitose (mokėjimo pranešimuose) ir/arba skelbia savo interneto svetainėje. Jei šios informacijos nepavyko rasti, susisiekite su savo paslaugų teikėju.

UAB „Vilniaus vandenys“ klientai skaitiklių rodmenis gali deklaruoti prisijungę prie savitarnos svetainės portalas.vv.lt.

Ar nuo 2017 m. kovo 30 d. SEB banke galėsiu už visas komunalines paslaugas atsiskaityti vienu pavedimu?

Ne, nuo 2017 m. kovo 30 d. kiekvienam paslaugų teikėjui turėsite mokėti atskiru pavedimu.

Kiek kainuos sumokėti už komunalines paslaugas skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“?

Jei naudojatės paslaugų planu SUMANU, SUMANU PLIUS, SENJORAS, JAUNIMAS, STUDENTAS, MOKSLEIVIS, LAISVALAIKIS arba STARTAS, sumokėti įmokas skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“ galite nemokamai.

Jei esate užsisakę paslaugų planą STANDARTAS (privatiems klientams) arba S, M, L ar XL paslaugų planus (verslo klientams) ir nesate išnaudoję plano suteikiamų nemokamų pinigų pervedimų, sumokėti įmokas skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“ galite be papildomo mokesčio. Viršijus paslaugų plano turėtojui suteiktų nemokamų mokėjimų skaičių, bus taikomas 0,29 Eur mokestis už kiekvieną mokėjimą.

Klientams, neužsisakiusiems SEB paslaugų plano, taikomas 0,29 Eur mokestis už kiekvieną mokėjimą.

Jei už paslaugas atsiskaitysiu apmokėdamas e. sąskaitą, kaip turėčiau deklaruoti skaitiklių rodmenis?

Įprastai komunalinių paslaugų teikėjai informaciją, kaip galima deklaruoti skaitiklių rodmenis, pateikia mokėtojams siunčiamose sąskaitose (mokėjimo pranešimuose) ir/arba skelbia savo interneto svetainėje. Jei šios informacijos nepavyko rasti, susisiekite su savo paslaugų teikėju.

UAB „Vilniaus vandenys“ klientai skaitiklių rodmenis gali deklaruoti prisijungę prie savitarnos svetainės portalas.vv.lt.

Jei užsisakysiu e. sąskaitą, kada ją gausiu?

Įprastai įmonės e. sąskaitas pradeda teikti tik kitą mėnesį po prašymo pateikimo datos. Kiekviena įmonė pati pasirenka, kurią mėnesio dieną atsiųsti e. sąskaitą.

Kiek kainuoja gauti ir apmokėti e. sąskaitą?

Gauti ir peržiūrėti e. sąskaitą interneto banke galite nemokamai.

Pasirinkus e. sąskaitą apmokėti automatiškai, mokestis už pinigų pervedimą nėra taikomas.

Jei e. sąskaitą norėsite apmokėti vienkartiniu pinigų pervedimu, bus taikomi Jums galiojantys pinigų pervedimo įkainiai.

Kas yra SEPA?

Tai bendra mokėjimų eurais erdvė (angl. SEPA – Single Euro Payments Area), kuri apima 34 valstybes. Joje pinigai eurais pervedami laikantis vienodų taisyklių ir mokėjimo standartų.

Šiuo metu SEPA apima visas Europos Sąjungos (ES) valstybes nares, taip pat Norvegiją, Islandiją, Lichtenšteiną, Šveicariją, Monako Kunigaikštystę ir San Mariną.

Pagrindinius SEPA reikalavimus nustatė Europos Parlamentas ir Europos Taryba, priimdami SEPA reglamentą (Nr. 260/2012). Kitus techninius reikalavimus ir procesus nustatė Europos mokėjimų taryba.

Daugiau informacijos apie SEPA reikalavimų įgyvendinimą Lietuvoje pateikiama svetainėje www.sepa.lt.


Išsamesnės informacijos apie banko sąskaitą, pinigų pervedimą, kitas susijusias paslaugas, jų teikimo sąlygas ir įkainius teiraukitės skambindami visą parą veikiančiu telefonu 1528 arba atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Kontaktai

  • „Skype“ (visą parą)
  • Rašykite mums
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.