Informacija klientams dėl pinigų už atšauktų „Air Lituanica“ skrydžių bilietus grąžinimo
Skrydžių bendrovei „Air Lituanica“ paskelbus apie veiklos sustabdymą, informuojame, kad SEB banko klientai, įsigiję šios bendrovės bilietus ir mokėję už juos SEB banko išduotomis mokėjimo kortelėmis, gali kreiptis į banką dėl pinigų grąžinimo.
Galima kreiptis į SEB banką, jeigu atvejis atitinka visus šiuos kriterijus:
- bilietas įsigytas „Air Lituanica“ interneto svetainėje
- už bilietą atsiskaityta bet kuria SEB banko išduota mokėjimo kortele
- skrydžio data yra gegužės 31 d. arba vėlesnė
Kreipiantis į banką dėl pinigų grąžinimo būtina pateikti skrydžio bilieto kopiją ir užpildyti pretenziją.
Kaip tai padaryti:
-
parašyti prašymą (žinutę) grąžinti pinigus prisijungus prie SEB interneto banko, el. paštu info@seb.lt atsiųsti bilieto kopiją ir užpildytą bei pasirašytą pretenzijos formą. Interneto banko žinutėje, nurodykite savo elektroninį paštą
arba - pateikite šiuos dokumentus atvykę į bet kurį SEB banko klientų aptarnavimo skyrių
Atkreipiame dėmesį:
- jei bilietas įsigytas „Air Lituanica“ interneto svetainėje ir už jį pervedėte pinigus internetu, dėl pinigų grąžinimo reikia kreiptis į bendrovę „Air Lituanica“
- jei bilietas įsigytas iš pardavėjo (kelionių agentūros, bilietų platinimo sistemos ar kt.), reikia kreiptis į bilietus pardavusią įstaigą
Pinigus už atšauktą skrydį grąžinsime per 30 dienų nuo pagrįstos pretenzijos ir reikiamų dokumentų pateikimo dienos.