SEB banko klientai atsakymą dėl automobilio lizingo gaus per kelias minutes internetu
Nuo gruodžio privatūs SEB banko klientai, užpildę paraišką dėl automobilio lizingo interneto banke arba mobiliojoje programėlėje, atsakymą, ar galės pasiskolinti prašomą sumą, gaus automatiškai per kelias minutes. Jei bankui reikės pasitikslinti papildomus duomenis – vėliausiai per vieną darbo dieną. Gavus patvirtinimą klientui į banką reikės užsukti tik pasirašyti lizingo sutarties.
„Norime, kad klientams naudotis mūsų banko paslaugomis būtų kuo paprasčiau ir patogiau, todėl nuolat tobuliname teikiamas paslaugas ir procesus. Anksčiau atsakymo, ar galės būti suteiktas lizingas, klientams reikėdavo laukti iki poros dienų. Dabar, automatizavę šį procesą, padėsime klientams taupyti laiką, jie galės labai greitai – vos per kelias minutes – sužinoti atsakymą dėl lizingo ir priimti sprendimą įsigyti reikalingą automobilį“, – sako Saulius Mickus, SEB banko Lizingo departamento direktorius.
Remiantis SEB banko statistika, gerėjant gyventojų lūkesčiams, kylant atlyginimams, vis daugiau automobilių pirkėjų naudojasi galimybe įsigyti automobilį lizingu. Per devynis šių metų mėnesius SEB banko privatūs klientai lizingu įsigijo automobilių už 19,6 mln. Eur – tai beveik 40 proc. daugiau negu atitinkamu laikotarpiu pernai.
Pasak S. Mickaus, vis daugiau automobilių pirkėjų naudojasi galimybe lizingu įsigyti ne tik visiškai naują, bet naudotą apynaujį automobilį, kurį išsirenka pas oficialius automobilių pardavėjus ar skelbimų svetainėse.
Remiantis SEB banko duomenimis, šiemet pirkėjai lizingu perka automobilį, kurio vidutinė kaina siekia beveik 17 tūkst. Eur, ketvirtadalį šios sumos moka kaip pradinį įnašą ir vidutiniškai ima lizingą 4 metų ir 5 mėnesiui laikotarpiui. Populiariausi lizingu perkami automobilių modeliai – „Volkswagen Passat“, „Nissan Qashqai“, „Kia Sportage“.
Atsakymas dėl kredito kortelės – per kelias minutes, vartojimo paskola – net nevykstant į banką
Didindamas paslaugų patogumą ir greitumą, SEB bankas lapkritį pristatė ir galimybę klientams pasirašyti vartojimo kredito sutartį neatvykus į banko skyrių – nuotoliniu būdu. Savo kompiuteryje prisijungę prie interneto banko arba naudodamiesi SEB banko programėle mobiliuosiuose įrenginiuose, klientai gali užpildyti vartojimo kredito paraišką. Atsakymą dėl kredito suteikimo klientai gauna automatiškai per kelias minutes, o jei bankui reikia pasitikslinti papildomus duomenis – vėliausiai per vieną darbo dieną.
Apie tai, kad bankas gavo kliento vartojimo kredito prašymą, bankas informuoja klientą SMS žinute, o apie sprendimą – pranešimu klientui interneto banke.
Nuo lapkričio SEB banko klientai taip pat greičiau gali gauti atsakymą ir dėl kredito kortelės. Užpildę prašymą interneto banke, klientai per kelias minutes gali sužinoti, ar jiems bus suteikta kredito kortelė su pageidaujamu limitu. Tuomet klientui į banko skyrių reikia atvykti tik pasiimti jau pagamintos kredito kortelės ir pasirašyti sutartį.