Keičiamos kai kurios SEB banko bendrosios paslaugų teikimo taisyklės
Informuojame, kad keičiamos SEB banko bendrosios paslaugų teikimo taisyklės (toliau – Taisyklės). Susipažinkite su Taisyklių pakeitimais, įsigaliosiančiais nuo 2017 m. birželio 12 d. Visi nauji pakeitimai dokumente paryškinti.
Nuo 2017 m. birželio 12 d. įsigaliosiantys Taisyklių pakeitimai:
- Patikslinta, kad bankui uždarius kliento sąskaitą ir klientui nepateikus nurodymo pervesti lėšas, bankas turi teisę pervesti lėšas į kitą kliento sąskaitą SEB banke arba į bankui priklausančią vidinę sąskaitą.
- Patikslinta, kaip galima sužinoti sąskaitos likutį naudojantis SEB banko ir kitų Lietuvos bei užsienio bankų (jei kiti bankai yra sudarę tokią techninę galimybę) bankomatais.
- Papildyta informacija, kad klientams SEB banko pranešimai (paštu, el. paštu, interneto banke ar SMS žinutėmis) siunčiami paskutiniu kliento bankui nurodytu adresu ar kitais būdais pagal pateiktus kontaktinius duomenis. Pakeisti savo kontaktinius duomenis ir pasirinkti norimus informavimo būdus klientas gali prisijungęs prie SEB interneto banko, paskambinęs į SEB banką telefonu 1528 arba atvykęs į banko skyrių.
- Iki 60 (šešiasdešimt) dienų prailgintas laikas, per kurį klientas turi aktyvinti atnaujintą debeto kortelę (priešingu atveju kortelė blokuojama). Blokavus kortelę, įprastos operacijos negali būti atliekamos.
-
Keičiamas Taisyklių 4 priedas norint
1. aiškiau išdėstyti šio priedo nuostatas dėl konsultacijų apie investicines paslaugas teikimo
2. tinkamai pasirengti teikti konsultavimo paslaugą pagal 2017 m. liepos 1 d. įsigaliosiantį Lietuvos Respublikos su nekilnojamuoju turtu susijusio kredito įstatymą, kuriame reglamentuojamas būsto paskolų teikimas
Primename, kad jei nesutinkate su Taisyklių pakeitimais, turite teisę nutraukti Bendrąją sutartį (kurios sudėtinė dalis yra šios Taisyklės), apie tai įspėdami banką ne vėliau kaip prieš 60 (šešiasdešimt) dienų.