Keičiamos kai kurios SEB banko Elektroninių paslaugų teikimo sutarties sąlygos
Informuojame, kad 2017 m. rugpjūčio 13 d. keičiamos kai kurios Elektroninių paslaugų teikimo sutarties sąlygos. Pagrindiniai pakeitimai yra šie:
- sutartis papildyta nuostatomis apie interneto banku besinaudojantiems klientams, įskaitant nepilnamečius asmenis, banko išduotų ar pačių klientų pasirinktų atpažinimo priemonių naudojimą siekiant nustatyti jų tapatybę jungiantis prie trečiųjų asmenų interneto svetainių (pavyzdžiui, elektroninių valdžios vartų, elektroninių parduotuvių ir kt.);
- vaikai, sudarę Elektroninių paslaugų teikimo sutartį ir sulaukę 14 metų, galės pradėti naudotis tapatybės atpažinimo priemone „Smart-ID Basic“ be atskiro tėvų sutikimo;
- skambinant telefonu 1528 ar (8 5) 268 2800 (iš užsienio – +370 5 268 2800), nebebus galima automatiniu būdu pasitikrinti sąskaitos likučio ir paskutinių trijų atliktų operacijų. Šią informaciją telefonu, nustatęs skambinančio kliento asmens tapatybę, suteiks banko darbuotojas. Tai sužinoti galite ir savarankiškai – rekomenduojame naudotis SEB banko mobiliąja programėle, interneto banku, SMS paslauga ar bankomatu;
- nebus galima patvirtinti savo asmens tapatybės įvedant atpažinimo kodą ir slaptažodį, skirtą naudoti privatiems klientams skambinant į banką telefonu 1528 ar (8 5) 268 2800 (iš užsienio – +370 5 268 2800), o verslo klientams – 19222 ar (8 5) 268 2822 (iš užsienio – +370 5 268 2822). Klientų tapatybė skambinant į banką telefonu kaip įprastai bus nustatoma naudojant slaptažodžių kortelę arba generatorių. Reikiamą informaciją galite rasti ir prisijungę prie interneto banko.
Primename, kad jei nesutinkate su šiais pakeitimais, turite teisę nutraukti Elektroninių paslaugų teikimo sutartį apie tai įspėdami banką ne vėliau kaip prieš 30 (trisdešimt) dienų, kaip nustatyta šios sutarties 11 punkte.
Banko paslaugų internetu teikimo sąlygos (įsigalios nuo 2017 08 13) (PDF, 1,90 MB)
Banko paslaugų telefonu teikimo sąlygų aprašas (įsigalios nuo 2017 08 13) (PDF, 207 KB)