Switch to mobile version. Į viršų

NAUJIENOS - 2017 08 31 - 11:05

Lietuvos įmonės lizingu įsigyja praktiškų modelių automobilius

Per pastaruosius dvejus metus tik kas trečias įmonės automobilis Lietuvoje buvo įsigytas įmonės lėšomis. Didžioji dalis (70 proc.) lengvųjų automobilių yra įsigyti lizingu, rodo kredito biuro „Creditinfo“ duomenys. SEB banko duomenimis, per metus lizingu įsigyjamų įmonių lengvųjų automobilių padaugėjo daugiau negu dešimtadaliu, o vidutinė lengvojo automobilio kaina padidėjo 8 proc. ir šiuo metu yra didesnė negu 22,9 tūkst. eurų.

„Per pirmą šių metų pusmetį SEB banko juridiniams asmenims suteiktų lizingo paslaugų mastas buvo 12 proc. didesnis negu tuo pačiu laikotarpiu pernai. Įmonės savo reikmėms lizingu dažniausiai įsigijo praktiškus „Volkswagen Golf“, „Škoda Octavia“ ir „Toyota Auris“ markės lengvuosius automobilius. Šie modeliai, beje, buvo populiariausi ir praėjusiais metais“, – komentuoja Saulius Mickus, SEB banko Lizingo departamento direktorius. Įmonės šiemet lengvuosius automobilius įsigijo už vidutiniškai didesnę kainą – 22 900 Eur (pernai buvo 21,2 tūkst. eurų).

SEB banko atstovo teigimu, per metus verslo klientų lizingu perkamų automobilių trejetukas pakito nesmarkiai, absoliutus lyderis ir toliau yra „Volkswagen“ markės automobilis, „Škoda“ šiemet pagal populiarumą tapo antra, iš šios pozicijos į trečią vietą nustumdama „Toyota“ markės automobilius.

„Nors didelių skirtumų tarp lizingu ar nuosavomis lėšomis įsigyjamų automobilių markių nėra, matome, kad įsigyjant automobilius įmonės lėšomis tarp populiariausių penkių automobilių modelių atsiranda „Mercedes-Benz“ ir „Audi“ markės automobiliai, o įsigyjant lizingu – „Nissan“ ir „Kia“. Įmonės, kurioms vadovauja moterys, rečiau renkasi „Škoda“ markės automobilius ir dažniau negu vyrų vadovaujamos įmonės prioritetą skiria „Nissan“ automobiliams“, – teigia „Creditinfo“ generalinis direktorius Andrius Bogdanovičius.

Populiariausias lengvasis automobilio modelis Lietuvos įmonėse, „Creditinfo“ duomenimis, yra „Volkswagen“. Per pastaruosius dvejus metus šios markės automobilius rinkosi kas trečia (33 proc.) įmonė. Antroje vietoje pagal populiarumą – „Toyota“. Šios markės automobiliai sudarė ketvirtadalį įmonių įsigyjamų automobilių (25 proc.), o trečioje vietoje atsidūrė „Škoda“ (20 proc.).

Pensija

Kontaktai

  • „Skype“ (visą parą)
  • Rašykite mums
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.