SEB bankas: gyventojai vis dažniau banko korteles siunčiasi paštu
Lietuvos gyventojai vis dažniau į namus užsisako ne tik maistą, drabužius ir kitus kasdienius pirkinius, bet ir banko korteles. SEB banko duomenimis, per pastarąjį mėnesį 80 proc. klientų, interneto banke užsisakę naujas debeto korteles, jas pageidavo atsiimti neišeidami iš namų – į savo namų pašto dėžutes.
Galimybę naujas debeto korteles užsisakyti ir gauti nesilankant banko skyriuje SEB bankas pristatė šį rudenį. Iki tol tokia galimybė buvo taikoma tik užsisakant debeto kortelę baigiantis jos galiojimo laikui. Banko duomenimis, Lietuvoje atnaujintas, t. y. naujo galiojimo, debeto korteles paštu gauna vidutiniškai 8 iš 10-ies klientų.
„Dabar gyventojai naujas ar atnaujinamas debeto korteles gali užsisakyti ir gauti nevykdami į banko skyrių – sudaryti, pasirašyti sutartis ir pasirinkti kortelės pristatymo būdą galima naudojantis interneto banku. Tai klientams sutaupo ir laiko, ir pinigų. Be to, toks būdas gauti užsisakytą banko kortelę ypač patogu ir atokesnėse šalies vietose gyvenantiems žmonėms“, – pastebi SEB banko valdybos narys, Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovas Vaidas Žagūnis.
Debeto kortelės paštu klientams siunčiamos nemokamai. V. Žagūnis taip pat pabrėžia, kad toks kortelių atsiėmimo būdas yra saugus. Kai yra siunčiama atnaujinta debeto kortelė, jos PIN kodas nekeičiamas ir nėra siunčiamas, o šia kortele negalima naudotis tol, kol jos žmogus pats neaktyvina. Aktyvinti kortelę galima banko mobiliojoje programėlėje, interneto banke ar naudojantis bankomatu įvedant PIN kodą. Jei siunčiama pirmą kartą užsakoma debeto kortelė, PIN kodas žmogui siunčiamas atskiru laišku. Nauja debeto kortelė būna užblokuota, todėl niekas negali ja pasinaudoti. Atblokuoti ir aktyvinti paštu gautą naują debeto kortelę žmogus gali pats prisijungęs prie savo interneto banko, mobilioje programėlėje arba atvykęs į banko skyrių.
Kaip atkreipia dėmesį SEB banko atstovas, žmonės vis dažniau renkasi galimybę banko paslaugas gauti naudojantis savitarna ar nuotoliniu būdu. Pavyzdžiui, net 99 proc. kasdienės bankininkystės operacijų SEB klientai atlieka interneto banke, naudodamiesi mobiliąja programėle ir bankomatais, išmokančiais ir priimančiais grynuosius pinigus. Taip pat sparčiai populiarėja banko šiemet pradėtos teikti nuotolinės vaizdo konsultacijos internetu, kaurių metu gyventojai gali realiuoju laiku bendrauti su banko specialistais – konsultuotis įvairiais finansų klausimais, kartu užpildyti ir pasirašyti dokumentus, užsisakyti reikiamą finansinę paslaugą.