SEB banką „Euromoney“ pripažino geriausiu Lietuvoje
Tarptautinis kapitalo ir finansų rinkų leidinys „Euromoney“ antrus metus iš eilės SEB banką pripažino geriausiu Lietuvoje veikiančiu banku. SEB banko prezidento Raimondo Kvedaro teigimu, šis įvertinimas yra ir pripažinimas, kad bankas sėkmingai įgyvendina savo misiją teikti klientams pasaulinio lygio paslaugas.
„Pastaruoju metu SEB bankas ypatingą dėmesį skiria skaitmeninių banko sprendimų tobulinimui ir plėtrai, kad klientai galėtų visas reikiamas paslaugas gauti jiems patogiausiu būdu, kad ir kur jie tuo metu būtų. Nuotolinės vaizdo konsultacijos internetu, naujos mobiliosios banko programėlės funkcijos ir verslui skirta programėlės versija, momentiniai mokėjimai yra tik dalis paslaugų ir sprendimų, kuriuos kūrėme, diegėme ir nuosekliai plėtojome pastaraisiais metais. Pernai veiklą taip pat pradėjo SEB banko Inovacijų centras, kuriame banko patirtį ir išteklius susiejame su inovatyvių žmonių idėjomis, taip spartindami naujų paslaugų kūrimą savo klientams. Norime būti aktyvūs visuomenės nariai ir stengiamės prisidėti prie jos bei šalies ūkio pažangos. Pelnytas pripažinimas rodo, kad esame teisingame kelyje“, − komentuoja R. Kvedaras.
Nuo 1969-ųjų leidžiamas žurnalas „Euromoney“ šiandien laikomas vienu iš pagrindinių tarptautinių finansų rinkų informacijos šaltiniu. „Euromoney“ analizuoja beveik šimto šalių bankininkystės rinkas ir teikia apdovanojimus šiuolaikiškoms pirmaujančioms finansų institucijoms. Geriausius bankus išrenka „Euromoney“ ekspertų komitetas, atlikęs išsamią įmonių visų metų veiklos analizę.
„Euromoney“ ekspertų komisija teigiamai įvertino šiuolaikiškų SEB banko paslaugų plėtrą. Praėjusiais metais SEB bankas taip pat suteikė beveik 7 tūkst. nuotolinių finansinių konsultacijų privatiems ir verslo klientams. SEB interneto banko aktyvių vartotojų 2018 metų pabaigoje buvo daugiau negu 500 tūkstančių. Daugiau negu 200 tūkst. klientų naudojosi SEB mobiliąja programėle, apie 140 tūkst. buvo atsisiuntę programėlę „Smart-ID“.