Naujas pasiūlymas klientams, reikalus su banku tvarkantiems telefonu
Nuo šiol SEB banko klientams spręsti iškilusius klausimus telefonu bus dar patogiau – prieš skambindami į banką jie banko interneto svetainėje seb.lt galės pasitikrinti, koks yra banko konsultantų užimtumas realiuoju laiku, ir užsisakyti atskambinimo paslaugą.
„Mūsų atlikta skambučių į Konsultacijų centrą analizė rodo, kad klientai yra linkę laukti ne ilgiau kaip 2–3 minutes. Jei per tiek laiko neatsiliepiame, užbaigia skambutį ir po kiek laiko skambina vėl arba bando informaciją susirasti kitu būdu, pavyzdžiui, parašydami mums klausimą interneto banke ar „Facebook“. Taigi nuo šiol SEB banko interneto svetainėje klientas galės pasitikrinti, kiek laiko gali tekti laukti skambinant privačių klientų linija. Jei klausimas nėra neatidėliotinas, klientas galės pasirinkti skambučio atskambinimo paslaugą. Taip klientams padėsime taupyti ne tik laiką, bet ir pinigus, nes, užsisakius skambutį ir banko darbuotojui atskambinus, klientui skambutis nieko nekainuos“, – komentuoja SEB banko valdybos narys, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Vaidas Žagūnis. Dabar skambindami į banką klientai moka pagal ryšio paslaugą jiems teikiančių telekomunikacijų bendrovių nustatytą kainyną ar turimą mobiliojo ryšio mokėjimo planą.
Galimybę pasitikrinti laukimo laiką ir užsisakyti atskambinimo paslaugą SEB bankas savo klientams šiemet taip pat pristatė Latvijoje ir Estijoje. Testuoti ją Lietuvos klientams buvo pasiūlyta birželio pabaigoje–liepos pradžioje.
Privatūs klientai su SEB banku gali susisiekti bet kuriuo paros metu skambindami telefonu +370 5 268 2800 arba programa „Skype“, verslo klientai – telefonu +370 5 268 2822 arba programa „Skype“ I–V nuo 8.00 val. iki 17.00 val.