Įdiegtas papildomas saugiklis jungiantis prie interneto banko
Nuo šiol klientai, kurie prie interneto banko jungiasi naudodamiesi „Smart-ID“ programėle, jungdamiesi iš kito negu įprastai prisijungimo įrenginio, bus prašomi įvesti ir savo asmens kodą. Kartą įvedus duomenis, kiekvieną kartą jų įvesti nebereikės, nebent klientas ištrintų naršymo istoriją.
„Sukčiavimo atvejų taikant socialinę inžineriją, kai suklaidintas asmuo pats įsileidžia sukčius į savo interneto banką, daugėja. Sukčiai tampa išradingesni ir pasitelkia vis sudėtingesnius klaidinimo būdus, todėl žmonės turėtų būti budrūs ir atidūs. Mes savo ruožtu stengiamės šviesti visuomenę ir didinti finansinį žmonių raštingumą, kad jie nepatektų į sukčių pinkles, ir imamės veiksmų, kad padėtume žmonėms nuo to apsisaugoti. Įdiegtas papildomas saugiklis padės užtikrinti dar didesnį interneto banko naudotojų saugumą“, – atkreipia dėmesį SEB banko Prevencijos departamento direktorius Audrius Šapola.
Nurodyti asmens kodą bus prašoma, jei klientas prie interneto banko naudodamasis „Smart-ID“ programėle jungsis iš išmaniojo įrenginio (kompiuterio, mobiliojo telefono, planšetinio kompiuterio), iš kurio anksčiau nė karto nebuvo prisijungęs prie interneto banko.
Taip pat primename, kad PIN1 kodą į „Smart-ID“ programėlę klientas turėtų įvesti vieninteliu atveju – jei jungiasi prie savo interneto banko, o PIN2 – jei tvirtina interneto banke mokėjimo ar kitas operacijas. Užtikrinant saugumą, jungdamasis prie interneto banko prisijungimo lange klientas mato kontrolinį kodą, kuris turi sutapti su kodu, matomu „Smart-ID“ programėlėje. Įvedant PIN kodą, būtina įsitikinti, ar mobiliajame įrenginyje ir kompiuterio ekrane matomi kodai sutampa. Programėlės „Smart-ID“ naudotojų išmaniajame įrenginyje PIN slaptažodžiai nesaugomi , todėl, net ir praradus telefoną, kliento duomenys lieka saugūs.