SEB banko Konsultacijų centro padalinys jau veikia ir Utenoje
SEB banko Konsultacijų centras tęsia regioninę plėtrą – rugpjūčio mėnesį Utenoje veiklą pradėjo Konsultacijų centro padalinys. Čia iš viso dirbs dvidešimt specialistų, konsultuosiančių banko klientus telefonu ir kitais el. kanalais. Prieš kurį laiką Konsultacijų centro padalinys veiklą pradėjo ir Alytaus mieste, kur dirba dvidešimt penki darbuotojai.
„Konsultacijų centras tampa svarbiu banko padaliniu, nes vis daugiau klientų pageidauja finansinius klausimus spręsti nevykdami į banko skyrių. Į šį padalinį mes žiūrime kaip į kompetencijų centrą, nes čia dirbantys specialistai sprendžia ne tik neatidėliotinus klausimus, pavyzdžiui, blokuoja kliento pamestą kortelę, bet ir konsultuoja įvairiais svarbiais finansiniais klausimais. Sprendimas dalį Konsultacijų centro etatų perkelti į mažesniuosius šalies miestus buvo priimtas norint efektyvinti ir tobulinti padalinio teikiamas paslaugas. Todėl ir pakvietėme į savo komandą šalies regionuose gyvenančius motyvuotus darbuotojus, kurie nori išbandyti karjeros banke kelią“, – komentuoja SEB banko Konsultacijų centro direktorius Vytis Žalimas.
SEB banko Konsultacijų centro vadovas pažymi, kad padaliniai Utenoje ir Alytuje įsteigti perkėlus dalį buvusių laisvų etatų iš Konsultacijų centro Vilniuje. Alytaus ir Utenos miestai veiklos plėtrai buvo pasirinkti ir dėl to, kad čia veikia SEB banko klientų aptarnavimo skyriai, kurių patalpose įsikūrė ir Konsultacijų centro darbuotojai.
„Sprendimą dėl veiklos plėtros į šalies regionus vertiname kaip sėkmingą ir pasiteisinusį – pasiūlymas prisijungti prie SEB banko komandos sulaukė itin didelio susidomėjimo ne tik tarp Alytaus ir Utenos, bet ir tarp aplinkinių vietovių gyventojų. Džiaugiamės, kad mums pavyko greitai suburti stiprias komandas, o tai, tikimės, sumažins bendrą darbuotojų kaitą ir leis dar efektyviau konsultuoti mūsų klientus“, – sako V. Žalimas.
Šiuo metu SEB banko Konsultacijų centro padaliniuose Vilniuje, Alytuje ir Utenoje dirba maždaug 130 specialistų. Konsultacijų centro darbuotojai su banko klientais bendrauja telefonu ir „Skype“ programėle, paskyroje „Facebook“, taip pat atsako į e. laiškus ir interneto banko užklausas.