SEB bankas pristatė su finansinių technologijų įmone sukurtą inovaciją verslo klientams
SEB bankas smulkiajam ir vidutiniam verslui pasiūlė naują paslaugą – galimybę juridinio asmens anketą atnaujinti nuotoliniu būdu. Technologiškai pažangesnį ir patogesnį sprendimą „Pažink savo klientą“ (angl. Know your customer, KYC) principo įgyvendinimui SEB bankas sukūrė bendradarbiaudamas su finansinių technologijų bendrove „Ondato“.
„Naujoji SEB banko pasiūlyta paslauga sukurta taikant didžiųjų duomenų analitiką ir dirbtinio intelekto sprendimus. Finansinių technologijų bendrovę „Ondato“ savo partnere diegiant šią naujovę pasirinkome dėl inovatyvaus požiūrio ir aukštos kompetencijos – pasiūlyti sprendimai padėjo optimizuoti procesus banke ir sudarė sąlygas klientams banko paslaugomis naudotis dar patogiau“, – komentuoja SEB banko valdybos narys, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Vaidas Žagūnis.
Finansinių technologijų bendrovės „Ondato“ direktoriaus Liudo Kanapienio teigimu, SEB banko sprendimas bendradarbiauti su finansinių technologijų įmone atspindi inovatyvų banko požiūrį siekiant patenkinti besikeičiančius klientų lūkesčius.
„Bankų bendradarbiavimas su finansinių technologijų bendrovėmis duoda gerų rezultatų ir yra labai naudingas šiuolaikiniam verslui, kuris stengiasi būti prieinamas iš bet kur ir bet kada. Toks banko požiūris į klientus rinkoje suteikia pranašumą, o mus, finansinių technologijų bendroves, paskatina kurti šiuolaikiškai tvarius sprendimus“, – sako L. Kanapienis.
Nauja SEB banko verslo klientams pristatyta paslauga naudotis paprasta – visą procesą sudaro vos keli žingsniai. Pirmiausia, norint užpildyti anketą, surenkama informacija apie asmenį: vartotojas turi nufotografuoti savo veidą ir asmens dokumentą. Vėliau dirbtinio intelekto ir biometrijos pagalba duomenys yra analizuojami, tikrinami įvairiose duomenų bazėse. Galiausiai anketą pildančio asmens yra paprašoma nurodyti atstovaujamos įmonės kodą.
Sėkmingai atlikęs šiuos veiksmus, vartotojas pildo juridinio asmens anketą ir ją patvirtina viena iš galimų priemonių: mobiliuoju parašu, elektroniniu parašu arba „Smart-ID“ programėle. Pasiūlytas sprendimas suteikia galimybę atlikti svarbias procedūras nuotoliniu būdu – iki šiol interneto banku nesinaudojantys verslo klientai juridinio asmens anketas galėjo užpildyti tik atvykę į banko skyrių.
Šiuo metu SEB banko klientams siūloma bandomoji paslaugos versija.