Switch to mobile version. Į viršų

NAUJIENOS - 2019 11 22 - 10:50

Prie SEB komandos prisijungė virtualusis konsultantas, pokalbių robotas

Lapkričio mėnesį prie SEB komandos prisijungė virtualusis konsultantas, kuris banko interneto svetainėje konsultuos įvairiais klausimais, susijusiais su banko paslaugomis.

„Tobulėjant technologijoms, keičiasi ir būdai, kuriais nori bendrauti klientai. Klientams vis svarbiau atsakymą į rūpimą klausimą gauti akimirksniu. Labai dažnai jie skambina į banką ieškodami gana paprastų atsakymų apie banko teikiamas paslaugas – kredito grąžinimą, kelionių užsienyje draudimą, interneto banko, mobiliosios programėlės naudojimą ir kt. Tokiose situacijose gali padėti ir dirbtinis intelektas, pokalbių robotas“, – komentuoja SEB Baltijos šalių mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.

Jei banko svetainėje asmuo neranda ieškomos informacijos, savo klausimą jis gali įrašyti virtualaus konsultanto pokalbio lange. Virtualusis konsultantas atsakys į klausimą arba nurodys, kur galima rasti daugiau informacijos, taip pat pasiūlys prisijungti prie interneto banko, užpildyti paraišką ir kt. Jei virtualus konsultantas negalės padėti ar nesupras klausimo, jis patars susisiekti su banko darbuotoju el. paštu, telefonu arba pasiūlys pokalbio internetu galimybę. Šiuo metu konsultantas geriausiai atsako į privačių klientų klausimus apie mokėjimo korteles, kreditus, prisijungimo prie interneto banko priemones.

„Virtualusis konsultantas kasdien mokosi ir tobulėja, todėl artimiausiu laiku galės atsakyti į kur kas daugiau įvairesnių klausimų. Jį moko specialiai tam sudaryta SEB banko specialistų, virtualaus konsultanto trenerių, komanda. Be to, virtualus konsultantas tobulėja ir pats analizuodamas klientų pateikiamus klausimus, klientų reakciją. Planuojame, kad ateityje virtualusis konsultantas veiks ne tik banko interneto svetainėje, bet taip pat interneto banke ir galės klientus ne tik konsultuoti, bet ir, pavyzdžiui, užsakyti reikiamą paslaugą“, – sako SEB banko atstovė.

SEB bankas šią vasarą taip pat pasiūlė naują galimybę klientams, kurie atsakymų į klausimus ieško ir iškilusias situacijas sprendžia skambindami į banką. Banko interneto svetainėje dabar klientai gali pasitikrinti, koks yra banko konsultantų užimtumas realiuoju laiku, ir užsisakyti nemokamą atskambinimo paslaugą. „Tiesioginis bendravimas ir galimybė tuojau pat sulaukti atsakymo šiuolaikiniam klientui yra labai svarbu. Skaičiuojame, kad kas mėnesį Konsultacijų centro specialistai atsiliepia į maždaug 50 tūkstančių skambučių. Srautas iš tiesų didelis, todėl ieškome sprendimų, kaip efektyviau jį suvaldyti, kad visų klientų poreikiai būtų patenkinti ir kad užtikrintume, jog tiems, kam būtina skubi pagalba, jos greitai sulauktų“, – teigia SEB Baltijos šalių mažmeninės bankininkystės vadovė S. Gutauskaitė-Bubnelienė.

Pensija

Kontaktai

  • „Skype“
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.