Laikas atsinaujinti „Smart-ID“ paskyras pirmiesiems programėlės vartotojams
2020 m. vasarį sukaks treji metai, kai SEB bankas ir kiti el. paslaugų teikėjai Baltijos šalyse pradėjo naudoti „Smart-ID“ – visiškai naują asmens tapatybės internete nustatymo sprendimą. Kaip ir visas šiuolaikines autentifikavimo priemones, „Smart-ID“ reikia periodiškai atnaujinti – vartotojai savo paskyras turi atnaujinti kas trejus metus. Todėl atėjo laikas atnaujinti savo paskyras tiems „Smart-ID“ vartotojams, kurie jas susikūrė 2017 metais.
„Smart-ID“ programėlę sukūrusi bendrovė „SK ID Solutions“ jau pradėjo komunikuoti vartotojams apie paskyrų atnaujinimą. Klientai, kurių bus prašoma pratęsti „Smart-ID“ paskyras, gaus pranešimus el. paštu arba trumposiomis žinutėmis (SMS). Kiekvienas „Smart-ID“ vartotojas jau gali programėlėje matyti, kada jų paskyra turės būti atnaujinta. Išsami informacija apie „Smart-ID“ paskyros atnaujinimą skelbiama tinklapyje www.smart-id.com/lt.
Pagrindinė informacija „Smart-ID“ vartotojams:
- atsinaujinkite „Smart-ID“ programėlę, kai tik gausite atitinkamą pranešimą savo telefone
- iš anksto patikrinkite, kada baigiasi jūsų (arba jūsų vaiko) „Smart-ID“ atnaujinimo terminas, ir būkite tam pasiruošę
- atsinaujinkite „Smart-ID“ paskyrą, kai tik „Smart-ID“ programėlė jums apie tai praneš
- būkite ypač budrūs, kai gaunate atnaujinimus, el. laiškus ir tekstinius pranešimus. Atminkite, kad nei SEB bankas, nei „SK ID Solutions“ nesiunčia „Smart-ID“ vartotojams atnaujinimo nuorodų ar kitų raginimų, reikalaujančių nedelsiant prisijungti. Atnaujinti paskyrą galima tiesiogiai iš „Smart-ID“ programėlės. Norėdami tai padaryti, turite atidaryti programėlę savo telefone tiesiogiai (nenaudodami nuorodų ar kt.)