Switch to mobile version. Į viršų

NAUJIENOS - 2020 02 14 - 09:20

SEB bankas šiandien pradės diegti naują IT platformą, neteiks kai kurių paslaugų

SEB bankas šiandien pradeda diegti naują IT platformą, kuria valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų. Dėl to nuo 16 val. neveiks SEB interneto bankas, mobilioji programėlė, nebus teikiamos kitos paslaugos internetu. Mokėjimo kortelėmis ir bankomatais bus galima naudotis visą savaitgalį, išskyrus vieną valandą vėlų sekmadienio vakarą. IT darbus bankas planuoja baigti ankstyvą pirmadienio rytą.

Dėl naujos IT platformos diegimo darbų nuo šio penktadienio popietės (vasario 14 d. 16 val.) iki ankstyvo pirmadienio ryto (vasario 17 d. 6 val.) neveiks SEB interneto bankas, mobilioji programėlė, nebus teikiamos kitos paslaugos internetu. Banko skyriai šiandien darbą baigs 15 valandą.

Mokėjimo kortelėmis ir bankomatais banko klientai galės naudotis visą savaitgalį, išskyrus vieną valandą – planuojama sekmadienio (vasario 16d.) vakarą nuo 22.30 iki 23.30 valandos. Naudotis grynųjų pinigų įmokėjimo į bankomatą funkcija šį savaitgalį galimybės nėra.

Jei atsirastų nenumatytų aplinkybių, pavyzdžiui, prireiktų užblokuoti kortelę, susisiekti su banko konsultantais tel. +370 5 268 2800 bus galima visą parą, kaip ir įprastai.

Visą savaitgalį SEB interneto svetainėje banko klientai gali realiuoju laiku matyti informaciją apie tai, kokiomis banko paslaugomis galima naudotis, taip pat rasti naujausią informaciją apie IT platformos diegimo procesą.  IT darbų metu bankas nuolat atnaujins ir informaciją savo „Facebook“ paskyroje.

„Naujos IT platformos diegimo darbai panašūs į IT profilaktiką, tik yra daug didesnės apimties – iš vienos sistemos į kitą mums reikia perkelti visus klientų duomenis, todėl procesai ir užtrunka kur kas ilgiau. Dėl šių priežasčių darbus atliekame savaitgalį, kai klientų srautas yra mažesnis. Be to, mokėjimo kortelėmis ir bankomatais banko klientai galės naudotis, nedidelis šių paslaugų pertrūkis planuojamas tik vėlų sekmadienio vakarą.  Iš anksto dėkojame klientams už supratingumą ir atsiprašome už galimus nepatogumus“, – sako Aivaras Čičelis, SEB banko prezidento pavaduotojas, Pagalbos verslui tarnybos ir finansų direktorius.

SEB bankas atkreipia dėmesį, kad dėl IT platformos atnaujinimo, kaip ir bet kuriuo kitu atveju, bankas niekada neprašo klientų atskleisti jų prisijungimo prie interneto banko duomenų, programėlės  „Smart-ID“ PIN1 ir PIN2 ar kitų konfidencialių duomenų, tai pat nesiunčia klientams aktyvių nuorodų į interneto banką. Jeigu klientams kiltų klausimų ar jie sulauktų abejotino turinio laiškų ar skambučių, susijusių su IT platformos keitimu, bankas ragina klientus būti budriems ir visada pasitikslinti tokią informaciją susisiekus su pačiu banku.

Įdiegęs naują IT platformą, SEB bankas atnaujins ir interneto banką –  bus keičiamas jo dizainas ir dalis funkcijų, daugiau finansinių paslaugų bus galima tvarkyti savarankiškai internetu.

Atnaujinusi IT sistemą Lietuvoje, SEB grupė užbaigs IT platformos vienodinimo procesą visose trijose Baltijos šalyse ir galės sparčiau kurti modernius skaitmeninius sprendimus bei greičiau rinkai pristatyti naujas paslaugas, siūlyti daugiau vienodų paslaugų ir sprendimų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
 

Pensija

Kontaktai

  • „Skype“
  • Rašykite mums
  • Lizingo departamento kontaktai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.