Dėl koronaviruso grėsmės SEB bankas rekomenduoja finansinius reikalus tvarkyti nuotoliniu būdu
Lietuvos Vyriausybei paskelbus ekstremalią padėtį dėl koronaviruso (COVID-19), SEB bankas savo klientus kviečia vengti nebūtinų socialinių kontaktų ir nesilankyti banko skyriuose, rekomenduoja finansinius reikalus tvarkyti nuotoliniu būdu. Nuo pirmadienio Vilniuje bankas laikinai uždarys Savanorių klientų aptarnavimo skyrių, likę 26 skyriai dirbs įprastu režimu.
Bankas primena, kad SEB interneto banke ir mobiliojoje SEB programėlėje klientai gali pasitikrinti sąskaitos likutį ir sumokėti mokesčius, užsisakyti debeto kortelę ir gauti ją į namus, užsisakyti kredito kortelę, pasirašyti įvairias sutartis ar dokumentus el. būdu, gauti vartojimo paskolą ir lizingą. Be to, neišeidami iš namų vaizdo susitikime (realiu laiku internetu) klientai gali pasikonsultuoti su banko darbuotoju asmeninių finansų klausimais, sužinoti apie galimybes ir gauti būsto paskolą.
„Raginame savo klientus nevykti į banko skyrių, jei tai nėra būtina, nes daugumą banko paslaugų galima užsisakyti neišeinant iš namų. Technologinės galimybės užtikrina, kad kompetentingas banko specialistas nuotoliniu būdu suteikia tokią pat informaciją, kaip ir fizinio susitikimo metu, kai padidėja koronaviruso plitimo rizika“, – sako SEB Baltijos šalių mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė Bubnelienė.
Nuo kovo 16 d. iki kovo 27 d. Vilniuje laikinai uždaromas SEB banko Savanorių klientų aptarnavimo skyrius, kiti 7 skyriai sostinėje dirbs įprastu režimu. Kol kas kitų banko skyrių Lietuvoje veiklos keisti neplanuojama.
„Atsižvelgiant į tai, kad Lietuvoje laikinai privalomai stabdomi ugdymo, mokymo ir studijų procesai visose švietimo įstaigose, o banke yra tėvų, neturinčių kur palikti atžalų karantino metu, dėl šios priežasties darbuotojų banke gali laikinai sumažėti ir gali tekti keisti kai kurių klientų aptarnavimo skyrių darbo laiką – jį trumpinti ar kai kuriuos laikinai uždaryti. Dedame visas pastangas, kad klientai nepatirtų nepatogumų ir juos banke aptarnautume be sutrikimų“, – paaiškina S. Gutauskaitė Bubnelienė.
SEB bankas klientų aptarnavimo skyriuose vykdo prevencinį dezinfekavimą: kieti paviršiai (stalai, spintelės, durų rankenos ir grindys) papildomai kasdien valomi dezinfekciniais skysčiais.
Bankas primena, kad jei asmuo per pastarąsias 14 dienų lankėsi į rizikos grupę įtrauktose šalyse, bendravo su žmogumi, kuriam buvo patvirtinta arba įtarta koronaviruso infekcija, dirbo aplinkoje, kurioje buvo gydomi koronavirusu užsikrėtę asmenys, pagal Sveikatos apsaugos ministerijos ir Nacionalinio visuomenės sveikatos centro nurodymus privalo 2 savaites praleisti karantine namuose, todėl turėtų nevykti į banko skyrių, o būtinas paslaugas užsakyti nuotoliniu būdu (internetu, telefonu ir pan.).