SEB verslui siūlo e-prekybos mokėjimų sprendimą karantino pasekmėms mažinti
SEB bankas rinkai pristatė elektroninės komercijos mokėjimų įrankį, kuris su karantino keliamais iššūkiais susidūrusiam smulkiam ir vidutiniam verslui gali padėti užtikrinti verslo tęstinumą, nes iš pirkėjų mokėjimus leidžia surinkti internetu greičiau ir patogiau. Į savo internetinės prekybos sistemą įsidiegęs e. prekybos mokėjimų paslaugą, verslas galės pirkėjams pasiūlyti net 3 atsiskaitymo būdus: priimti atsiskaitymus VISA ir „Mastercard“ kortelėmis, inicijuoti mokėjimus iš pirkėjų sąskaitų pagrindiniuose Baltijos šalių bankuose, taip pat inicijuoti bei priimti mokėjimus per visame pasaulyje populiarią mokėjimų sistemą „PayPal“.
Be to, sudarę šios paslaugos sutartį, prekybininkai specialiame e-prekybininko portale matys bet kuriuo iš mokėjimų būdų atliktas transakcijas ir, esant poreikiui, sumokėjusiems kortele galės skubiai atlikti lėšų grąžinimą.
„Specialistų paskaičiavimais, tik 10 proc. nuolat internetinę prekybą vykdančių šalies įmonių išnaudoja visą e-prekybos potencialą, tačiau yra vis dar didelė dalis verslų, kurie iki karantino savo veiklą į elektroninę erdvę perkelti delsė ir dabar yra pradinėje e-parduotuvės kūrimo stadijoje arba jos sukurti vis dar nesiryžta. Šis elektroninės prekybos mokėjimų sprendimas iki šiol tik fizinėse vietose veikusiam verslui gali palengvinti veiklos perkėlimą į internetą ir leis su e-prekyba startuoti greičiau, nes dėl atvirosios bankininkystės jis veikia vieno langelio principu – verslams, turintiems el. parduotuvę, tereikės sutarties su vienu banku, kad galėtų inicijuoti mokėjimus iš visų pagrindiniuose bankuose sąskaitas turinčių pirkėjų. Šiuo nežinios metu smulkiam ir vidutiniam verslui itin svarbu maksimaliai išnaudoti turimą klientų bazę ir naujai susiformavusį jų įprotį prekes bei paslaugas užsisakyti internetu – juk laikas dabar kaip niekada yra aukso vertės“, – sako SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.
Pasak jos, sutartį su SEB banku sudaręs verslas gaus prieigą prie specialaus e. prekybininko portalo, kuriame galės matyti bet kuriuo iš pasirinktų būdų atliktų mokėjimų būklę ir transakcijų istoriją, be to, šioje aplinkoje bus galima matyti mokėjimo operacijų sąrašą ir, esant poreikiui, klientams, atsiskaičiusiems mokėjimo kortele, operatyviai grąžinti pinigus už pirkinius. Saugant banko klientų verslą, e-prekybos mokėjimų sistemoje įdiegti apsaugos nuo sukčiavimo, vartotojų duomenų apsaugos ir kiti verslui svarbūs sprendimai bei priemonės, supaprastinančios ne tik pirmuosius verslo žingsnius internete, bet ir palengvinančios kasdienes operacijas el. prekybos senbuviams.
Smulkieji ar vidutiniai verslai, kurie planuoja atidaryti ar atnaujinti internetinę parduotuvę, tačiau neturi resursų programavimui, gali nemokamai pasinaudoti SEB siūlomais populiarių internetinių prekybos platformų „WooCommerce“, „OpenCart“, „Magento“, „Magento2“, „Presta Shop“ įskiepiais. Svarbu tai, kad įskiepiai lengvai diegiami į el. parduotuvės sistemą, todėl palengvina e-prekybos mokėjimo sprendimo integraciją.
Plačiau sužinoti apie paslaugą galima čia.