SEB bankas ir toliau kvies klientus registruotis į vizitą banko skyriuje
SEB bankas klientus ir toliau kvies iš anksto telefonu užsiregistruoti į susitikimą dėl visų skyriuje teikiamų paslaugų. Karantino metu tokį būdą, kaip padedantį planuoti ir taupyti laiką, teigiamai įvertino dauguma banko klientų. Be to, kol virusas COVID-19 vis dar egzistuoja visuomenėje, bankas taip siekia sumažinti žmonių skaičių, vienu metu laukiančių konsultacijos banko skyriuose.
„Aptarnavimo būdą, kai klientas prieš vykdamas į banko skyrių turi paskambinti ir užsiregistruoti, toliau tęsime dėl klientų saugumo ir patogumo. Kaip ir pas šeimos gydytoją ar odontologą iš anksto užsiregistravę klientai, atvykę sutartu laiku, bus aptarnauti iš karto ir taip galės planuoti ir taupyti savo laiką, negaiš jo eilėse, visada tiksliai žinos, kiek užtruks sutvarkyti finansinius reikalus. COVID-19 dar nėra visiškai pasitraukęs, ekstremalią padėtį valstybėje planuojama tęsti, tad, rūpindamiesi savo klientais, norime padėti jiems išvengti laukimo banko skyriuje ir nereikalingų kontaktų su kitais žmonėmis“, – sako Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė, SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovė.
Anot jos, bankas atliko apklausą ir absoliuti dauguma (net 90 proc.) karantino metu skyriuje aptarnautų iš anksto užsiregistravusių klientų sako, kad ir ateityje norėtų taip spręsti savo finansų klausimus. Iš anksto užsiregistruodami klientai gali pasirinkti ir patogiausią apsilankymo skyriuje laiką.
Be to, pastarųjų mėnesių patirtis rodo, kad, daugumą klausimų, dėl kurių klientai norėtų atvykti, galima išspręsti internetu ar telefonu ir važiuoti į banką apskritai neprireikia.
„Mūsų duomenimis, apie 40–50 proc. klientų, kurie skambina į banką ir nori registruotis į susitikimą, klausimus pavyksta išspręsti nuotoliniu būdu. Kartu tai rodo, kiek daug turime savitarnos galimybių, kuriomis klientai vis daugiau naudojasi“, – teigia S. Gutauskaitė-Bubnelienė.
Daugumą banko paslaugų galima užsisakyti neišeinant iš namų. SEB interneto banke ir mobiliojoje SEB programėlėje klientai gali pasitikrinti sąskaitos likutį ir sumokėti mokesčius, užsisakyti debeto ar kredito kortelę ir gauti ją į namus, pasirašyti įvairias sutartis ar dokumentus elektroniniu būdu, gauti vartojimo paskolą ir lizingą. Prireikus internetu ar telefonu galima atblokuoti prieigą prie interneto banko, blokuoti prarastą mokėjimo kortelę, pakeisti pinigų pervedimo ir atsiskaitymo kortele limitus. Verslo klientai nuotoliniu būdu gali valdyti įmonės pervedimų limitus, suteikti ar panaikinti teises naujiems įmonės interneto banko naudotojams, keisti verslo kortelių funkcijas ir limitus. Be to, neišeidami iš namų, vaizdo konsultacijoje internetu klientai gali pasikonsultuoti su banko darbuotoju įvairiais finansų klausimais, sužinoti apie galimybes gauti būsto paskolą.
Iš anksto užsiregistruoti į vizitą banko skyriuje privatūs klientai turėtų skambinti telefonu +370 5 268 2800 (pirmadieniais–penktadieniais 8.00–20.00 val., šeštadienį 9.00–18.00 val., sekmadienį 9.00–16.00 val.), verslo klientai +370 5 268 2822 (pirmadieniais–penktadieniais 8.00–17.00 val.).