NAUJIENOS - 2020 07 14 - 08:20
Per šių metų pirmą pusmetį SEB bankas uždirbo 42,8 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno (pernai tuo pačiu metu – 60,1 mln. eurų), o SEB banko grupė – 41,6 mln. eurų neaudituoto grynojo pelno (pernai tuo pačiu metu – 58,6 mln. eurų).
SEB banko valdybos pirmininko Raimondo Kvedaro komentaras
Kovą prasidėjusi koronaviruso pandemija ir paskelbtas karantinas šalyje lėmė, kad dalis Lietuvos verslo visai negalėjo vykdyti įprastos veiklos, o likusios įmonės susidūrė su gerokai kritusia paklausa. Dėl pandemijos ir jos įtakos ekonomikai, verslas ir gyventojai pristabdė ilgalaikius investicinius planus ir pradėjo daugiau taupyti. Tai turėjo įtakos ir SEB banko rezultatams.
Jau pačioje karantino pradžioje pasiūlėme gyventojams ir įmonėms, susiduriantiems su finansiniais iššūkiais dėl COVID-19 pandemijos, atidėti turimas paskolas maksimaliam terminui. Iki šių metų liepos 1 d. atidėjome beveik 1900 paskolų privatiems ir daugiau kaip 1300 paskolų verslo klientams. Paskolos buvo atidėtos visiems besikreipusiems klientams. Pastaruoju metu prašymų atidėti paskolas sulaukiame vis mažiau, tačiau laikino kredito įsipareigojimų moratoriumo laikotarpį esame pratęsę iki šių metų rugsėjo 30 dienos tam, kad padėtume gyventojams ir verslui kuo greičiau atsitiesti.
Situacija šalyje ėmė keistis gegužę, kai buvo panaikinta dauguma verslo veiklos ribojimų ir šalies ekonomikos aktyvumas bei gyventojų ir verslo nuotaikos pradėjo gerėti. Birželį, palyginti su karantino pradžia, ėmė augti verslo kreditavimo apimtys, įmonės prisitaikė prie naujų verslo aplinkybių, atsistatė dalies sektorių pardavimai, į prieš karantino lygį sugrįžo gyventojų kreditų užklausų skaičiai.
Karantino metu gyventojai ėmė daugiau naudotis technologijomis, tapo imlesni skaitmeninėms naujovėms ir drąsiai jas išbandė. Balandį pristatėme galimybę atsiskaityti už pirkinius telefonu ir pervesti pinigus į kitą banką žinant tik gavėjo telefono numerį. Mobiliojoje programėlėje įdiegėme skaitmeninę taupyklę, o privatūs ir verslo klientai naujas kredito korteles gali gauti paštu į namus ar biurą. Be to, gegužę verslui pristatėme naują e-prekybos mokėjimų sprendimą. Nuo pat karantino pradžios stebime augantį klientų susidomėjimą šiais naujais sprendimais.
Karantinas pakeitė ir klientų įpročius – gyventojai dėl finansų tris kartus dažniau konsultuojasi nuotoliniu būdu, absoliuti dauguma jų teigiamai įvertino galimybę iš anksto registruotis vizitui banko skyriuje, todėl ir toliau tęsiame tokį aptarnavimo būdą. Be to, 50 proc. klientų, kurie skambina į banką ir nori registruotis į susitikimą, klausimus pavyksta išspręsti nuotoliniu būdu, todėl užsukti į skyrius jiems apskritai neprireikia.
Pagrindiniai veiklos duomenys
Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.
Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.