Lietuvių startuolis „kevin.“ pripažintas geriausiu Baltijos šalyse
Iš 15 Šiaurės ir Baltijos regiono šalių bendrovių, kurios šį rudenį dalyvavo „Mastercard Lighthouse 2020“ programoje, lapkričio 19 d. finaliniame renginyje geriausiu Baltijos šalyse paskelbtas lietuviškas startuolis „kevin.“ Inovatyvus finansų technologijų startuolis „kevin.“ siūlo saugią ir vystytojams palankią elektroninių mokėjimų infrastruktūrą, suteikiančią atvirosios bankininkystės galimybę įvairiausiems rinkos žaidėjams.
Apdovanojimą įmonė pelnė dėl kompetentingos komandos, jos kuriamo inovatyvaus produkto, jo pritaikymo galimybių ir verslo partnerysčių potencialo.
„Dėkojame „Mastercard Lighthouse“ už galimybę dalyvauti tokioje vertingoje finansinių technologijų kompanijoms skirtoje programoje ir, kad „Mastercard“ su programos partneriais įžvelgė „kevin.” komandos potencialą. Džiaugiamės, kad galėsime pratęsti bendradarbiavimą ir pasibaigus šiai programai. Taip pat dėkojame SEB bankui, su kuriuo per tokį trumpą laiką programos metu mums pavyko sukurti visiškai naują produktą. Tai rodo, kad net su tokiomis didelėmis korporacijomis yra galimybių dirbti pakankamai greitai ir efektyviai, kuriant inovatyvius finansinius sprendimus“, – sako Pavelas Sokolovas, „kevin.“ įkūrėjas ir vykdomasis direktorius.
„Džiaugiamės, kad „kevin.“ pripažintas geriausiu finansinių technologijų startuoliu Baltijos šalyse, nes jų vystomas produktas – vienas inovatyviausių elektroninių mokėjimų sprendimų ne tik Lietuvoje, bet ir visame Šiaurės regione. Ypač didelį įspūdį paliko šios komandos technologinės žinios, jų verslo plėtra programos metu bei labai gera komanda. Manome, kad šis startuolis ateityje nustebins dar ne vieną kartą savo pasiekimais“, – sako SEB Lietuvoje inovacijų centro vadovas Audrius Rutkauskas.
„Mūsų veikla yra itin susijusi su atvirosios bankininkystės principais, todėl, kai vienas mūsų partnerių šiam startuoliui rekomendavo prisijungti prie „Mastercard Lighthouse 2020“ programos, apsidžiaugėme, nes supratome, kad mūsų požiūris į inovacijas ir finansinių technologijų matymas gali sutapti. Tik pradėjusi dalyvauti programoje, ši bendrovė pasirodė itin gerai ir iki finalo išlaikė aukštą profesinį lygį“, – sako Matsas Taraldssonas „Mastercard Nordics“ ir Baltijos šalių skaitmeninės plėtros bei „Fintech Engagement“ vadovas.
„Mastercard Lighthouse“ programos tikslas – suburti inovatyvias įmones iš Baltijos ir Šiaurės šalių, kad tapdamos stambių finansinių institucijų partnerėmis, šios įmonės galėtų augti ir sparčiai vystyti verslą. Šiemet programoje taip pat dalyvavo šios Baltijos šalių įmonės – „Spell“, „Savings Panda“, „ConnectPay“ ir „Regvolution“. Iš viso dalyvauti programoje paraiškas pateikė 78 inovatyvūs startuoliai, iš kurių 23 buvo Baltijos šalyse.
Kita „Mastercard Lighthouse“ programa prasidės 2021 m. kovo mėnesį, užpildyti paraišką įmonės gali jau dabar. Pildyti paraiškos formą.