Skelbiami SEB banko paslaugų interneto banke teikimo ir mobiliosios programėlės naudojimo sąlygų pakeitimai privatiems ir verslo klientams
SEB bankas, norėdamas ateityje klientams pasiūlyti naujus patogaus finansų valdymo sprendimus, nuo š. m. birželio 21 d. atnaujina paslaugų interneto banke teikimo ir mobiliosios programėlės naudojimo sąlygas privatiems ir verslo klientams.
Svarbiausi pokyčiai privatiems ir verslo klientams
- SEB mobilioji programėlė taps atpažinimo priemone – kaip ir „Smart-ID“, m. parašas ar slaptažodžių generatorius. Suteiksime galimybę naudojantis mobiliosios programėlės PIN kodais ar biometriniais atpažinimo duomenimis prisijungti ir tvirtinti mokėjimus SEB mobiliojoje programėlėje, interneto banke bei kituose kanaluose, įskaitant mokėjimus e. parduotuvėse
Kiti svarbiausi pokyčiai privatiems klientams
- Valdydami rizikas, klientams visada rekomenduojame turėti realų poreikį atitinkančius operacijų limitus. Todėl turintiems didesnius nei standartinius operacijų limitus (4 000 Eur dienos ir 10 000 Eur mėnesio), tačiau jų nenaudojantiems ir didesnių pinigų sumų nepervedantiems, iš anksto informavę galėsime sumažinti taikomus operacijų interneto banke limitus iki minėtų standartinių. Prireikus didesnių operacijų limitų, bus galima kreiptis į banką ir nuotoliniu būdu
Susipažinkite su visais pokyčiais ir atnaujintais dokumentais:
- Paslaugų interneto banke teikimo sąlygų aprašas
- SEB banko mobiliosios programėlės naudojimo sąlygų aprašas
Atnaujinti dokumentai įsigalios automatiškai birželio 21 d., klientams jokių veiksmų imtis nereikia. Jei klientai nesutinka su atnaujintomis sąlygomis, turi teisę neatlygintinai atsisakyti interneto banko ir mobiliosios programėlės paslaugų iki 2021 m. birželio 20 d. informavę SEB banką apie tai raštu.