SEB banko testas „Pinklės“ – geriausias skaitmeninės komunikacijos projektas
Didžiausio komunikacijos profesionalų renginio „PR Impact Awards 2021“ metu paskelbti ir apdovanoti geriausi per metus įgyvendinti komunikacijos projektai. SEB banko saugumo internete testas „Pinklės“ pelnė pirmą vietą ir tapo geriausiu skaitmeninės komunikacijos projektu.
„Šį interaktyvų testą, kuriame pateikiama dešimt realaus sukčiavimo internete situacijų, sukūrėme norėdami šviesti ir edukuoti gyventojus, didinti jų finansinį raštingumą ir taip padėti apsisaugojanti nuo vis dažnėjančių finansinių apgavysčių, kurios ypač plinta pandemijos metu, kai didelę dalį savo kasdienio gyvenimo perkėlėme į internetą. Sužaidybinimas, mūsų pasirinkta nauja ir patraukli forma pateikti informacijai apie finansinį sukčiavimą lėmė ne tik gerus testo atlikimo rezultatus, kelis kartus viršijusius mūsų lūkesčius, bet ir tai, kad ši kampanija tapo geriausiu skaitmeninės komunikacijos pavyzdžiu“, – sako Liudas Rimkus, SEB Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas.
Saugumo internete testą „Pinklės“ SEB bankas sukūrė ir įgyvendino kartu su skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūra „SOMA agency“. Toks pat projektas buvo įgyvendintas visuose trijuose SEB bankuose Baltijos šalyse. Testą galima rasti www.seb.lt/pinkles
„PR Impact Awards 2021” konkurse šiemet iš viso varžėsi 106 projektai, kuriuos vertino 17 ekspertų tarptautinė komisija.
Aštuntą kartą surengtas geriausių komunikacijos projektų konkursas „PR Impact Awards 2021“ yra jungtinis Lietuvos komunikacijos asociacijos ir Komunikacijos industrijos asociacijos projektas.