Switch to mobile version.

Privatiems klientams

Elektroninis slaptažodžių generatorius

Prisijungimo slaptažodžiai — svarbiausia elektroninių banko paslaugų saugumo priemonė. Tai raktai, atrakinantys duris į Jūsų sąskaitą, todėl saugokite slaptažodžius kaip savo piniginę.
 

Kuo skiriasi slaptažodžių kortelė nuo generatoriaus?

Jungiantis prie paslaugų internetu svetainės, kaskart reikia įvesti vieną iš slaptažodžių kortelėje nurodytų nekintamų slaptažodžių. Nusikaltėliai, bent trumpam gavę kortelę, gali nukopijuoti slaptažodžius. Pasitaiko, kad kortelės slaptažodžius apgaule išvilioja internetiniai nusikaltėliai.

Sąskaitos ir prisijungimo duomenis ypač gerai saugo slaptažodžių generatorius — Jums jungiantis prie svetainės, jis kiekvieną kartą sukuria naują slaptažodį. Slaptažodžių generatorius yra apsaugotas PIN kodu, kurį žino tik generatoriaus savininkas. Be to, tai labai patogus ir mažas (4,5 X 7 X 1 cm) įrenginys — kaip raktų pakabutis.

Kaip veikia slaptažodžių generatorius ir kaip juo naudotis?

Jungiantis prie banko paslaugų internetu svetainės, Jums kaskart pateikiamas naujas pagrindinis kodas. Šį kodą įvedus į slaptažodžių generatorių, sukuriamas unikalus slaptažodis, kurį registruojantis galima panaudoti tik vieną kartą.

Kaip įjungti ir išjungti generatorių?

Įjungti ir išjungti generatorių galite spustelėdami apatinėje klaviatūros dalyje esantį mygtuką ◄.

Ką daryti pirmąkart įjungus generatorių?

Pirmąkart įjungę generatorių, ekrane pamatysite užrašą NEW PIN ir 5 brūkšnelius.

  1. Sugalvokite ir įveskite 5 skaitmenų slaptažodį (PIN).
  2. Ekrane pasirodžius pranešimui PIN CONFIRM, surinkite tą patį penkiaženklį slaptažodį dar kartą.
  3. Pasirodžius pranešimui NEW PIN CONFIRM, generatorius parengtas darbui.

Tai bus Jūsų nuolatinis slaptažodis — jį turėsite įvesti kiekvieną kartą, kai jungsitės prie banko paslaugų internetu svetainės. Įvedus teisingą PIN, ekrane atsiranda 7 brūkšneliai.

Kaip prisijungti prie interneto banko?

Atvėrę interneto banko registracijos langą, atlikite toliau nurodytus veiksmus.

 

  1. Įveskite slaptažodį
  2. Įjunkite generatorių — ekrane pasirodys prašymas įvesti PIN.
  3. Įveskite nuolatinį slaptažodį — ekrane turi atsirasti 7 brūkšneliai.
  4. Generatoriuje surinkite kodą, kurį matote banko svetainės registracijos lange (žr. dešinėje pateiktą paveikslėlį).
  5. Generatoriaus ekrane pamatysite kodą, kurį reikia įvesti interneto banko nurodytame lauke.
Ką daryti surinkus neteisingą kodą?

Kai surenkate neteisingą kodą, generatoriaus ekrane atsiranda FAIL n. Šios n reikšmė rodo, kiek kartų jau suklydote rinkdami PIN:

  • jei n mažiau už 5 (n<5), vėl paspauskite generatoriaus įjungimo mygtuką ir įveskite teisingą kodą
  • jei esate suklydę 5 kartus (n=5), generatorius savaime užsiblokuoja
Kaip panaikinti generatoriaus blokavimą?

Jei generatoriaus ekrane visą laiką matote tą patį septynženklį kodą, generatorius užsiblokavęs. Panaikinti generatoriaus blokavimą gali tik banko darbuotojas, todėl Jums reikės atvykti į pasirinktą SEB banko skyrių. Būtina turėti asmens tapatybės dokumentą.

Kas yra garsinis elektroninis slaptažodžių generatorius ir kaip juo naudotis?

Savo klientams, turintiems regos negalią, siūlome naudotis specialiu garsiniu generatoriumi, kuris sukurtą slaptažodį praneša balsu.

Kaip įjungti ir išjungti garsinį generatorių?

Generatorių įjunkite ir išjunkite paspausdami klaviatūros apačioje, dešinėje, esantį mygtuką, pažymėtą ◄.

Ką daryti pirmą kartą įjungus garsinį generatorių?

Pirmą kartą įjungus generatorių, ekrane atsiranda užrašas NEW PIN ir 5 brūkšneliai bei pasigirsta pranešimas: „Įveskite naują PIN kodą“.

  1. Sugalvokite ir įveskite 5 skaitmenų generatoriaus apsaugos slaptažodį (PIN).
  2. Ekrane atsiradus užrašui PIN CONFIRM ir pasigirdus pranešimui „Pakartokite naują PIN kodą“, įveskite tą patį PIN dar kartą.
  3. Atsiradus užrašui NEW PIN CONFIRM ir pasigirdus pranešimui „PIN kodas pakeistas“, generatorius parengtas darbui.
Kaip prisijungti prie interneto banko?

Atvėrę interneto banko registracijos langą, atlikite toliau nurodytus veiksmus.

  1. Įveskite slaptažodį
  2. Įjungę generatorių, jo ekrane pamatę prašymą įvesti PIN ir išgirdę pranešimą „Įveskite PIN kodą“, įveskite savo PIN. Įvedus teisingą PIN kodą, ekrane atsiranda 7 brūkšneliai.
  3. Į generatoriaus ekraną įveskite slaptažodžių generatoriaus kodą, kurį matote paslaugų internetu svetainės registracijos lange.
  4. Generatoriaus ekrane rodomą atsakymą įveskite interneto banko registracijos lango nurodytame lauke (žr. dešinėje pateiktą paveikslėlį).
  5. Kai įvedamas neteisingas PIN, ekrane atsiranda užrašas FAIL n (n nurodo, kiek kartų suklysta įvedant PIN):
    • jei suklydote mažiau negu penkis kartus, paspauskite generatoriaus įjungimo mygtuką ir įveskite teisingą PIN
    • penkis kartus įvedus neteisingą PIN, generatorius automatiškai užsiblokuoja
Kaip panaikinti generatoriaus blokavimą?

Įjungus užblokuotą generatorių, ekrane visada rodomas tas pats septynženklis kodas. Generatoriaus blokavimą gali panaikinti tik banko darbuotojas, todėl Jums reikės atvykti į pasirinktą SEB banko skyrių. Būtina turėti savo asmens tapatybės dokumentą.

Kaip pakeisti generatoriaus PIN kodą?
 
  1. Įjunkite generatorių ir įveskite nuolatinį slaptažodį.
  2. Ilgiau kaip 5 sekundes laikykite nuspaustą įjungimo mygtuką ◄.
  3. Ekrane atsiradus pranešimui NEW PIN, įveskite naują kodą ir jį patvirtinkite (PIN CONFIRM).

Jei ekrane atsiranda užrašas NEW PIN CONFIRM, kodą pavyko pakeisti.

Kur įsigyti elektroninį ar garsinį elektroninį slaptažodžių generatorių?

Elektroniniai slaptažodžių generatoriai išduodami (garsinis generatorius — nemokamai) klientams, kurie banko skyriuje yra sudarę Elektroninių paslaugų teikimo sutartį.

Norėdami gauti slaptažodžių generatorių, turite atvykti į pageidaujamą SEB banko skyrių:

  • įprastas elektroninis slaptažodžių generatorius išduodamas pateikus asmens tapatybės dokumentą
  • garsinis elektroninis slaptažodžių generatorius — naujo pavyzdžio neįgaliojo pažymėjimą, kuriame nurodyta, kad asmuo turi regėjimo negalią (naujo pavyzdžio pažymėjimai išduodami nuo 2005 m. rugpjūčio 1 d.)

Išsamesnės informacijos teiraukitės paskambinę privačių klientų informavimo telefonu 1528, veikiančiu visą parą, ar verslo klientų informavimo telefonu 19222 arba atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Kontaktai

SKAMBINKITE MUMS
Privatiems klientams
1528 (visą parą)
Verslo klientams
19222 (I—V 8.00—17.00)
Skype (visą parą)
Skambinkite

RAŠYKITE MUMS
Paklausimo forma

 

Svarbu

Sugedus generatoriui ar išsikrovus jo elementui, atvykite į pageidaujamą SEB banko skyrių, pateikite savo asmens tapatybės dokumentą bei turimą generatorių ir gausite naują generatorių.

S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.