Switch to mobile version. Į viršų

Privatiems klientams

Prisijungimo priemonės prie interneto banko


„Smart-ID“


Generatorius


E. / M. parašas


Slaptažodžių
kortelė

E. / M. parašas

Norėdami naudotis e. / m. parašu, turite sudaryti elektroninių paslaugų teikimo sutartį ir nuvykti į savo mobiliojo ryšio operatoriaus saloną. Su savimi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Elektroninis ir mobilusis elektroninis parašas — tai asmens tapatybės dokumento (pavyzdžiui, paso) ir įprasto parašo elektroninis atitikmuo, sukuriamas naudojantis saugiojo elektroninio parašo priemonėmis ir skirtas asmens tapatybei nustatyti bei pasirašomų duomenų autentiškumui patvirtinti.

Naudodamiesi elektroniniu parašu galite saugiai, greitai ir patogiai:

  • prisijungti prie interneto banko
  • tvirtinti mokėjimo operacijas ir bankui teikiamus dokumentus
  • patvirtinti savo tapatybę kitų finansines paslaugas teikiančių įmonių, telekomunikacijų bendrovių ir viešųjų valstybės įstaigų („Sodros“, Registrų centro, Valstybinės mokesčių inspekcijos ir kt.) elektroninėse sistemose. 

M. parašo naudojimo instrukcija (308 KB)

Pirmąkart jungiantis

Jeigu naudojatės interneto banku:

  1. naudodamiesi slaptažodžių kortele (jei esate privatus klientas) ar generatoriumi prisijunkite prie interneto banko
  2. viršutiniame meniu pasirinkite „Nustatymai“ → „E. / M. parašas“
  3. nurodykite elektroninio parašo priemonę, kuria nuo šiol ketinate naudotis
  4. baikite darbą interneto banke ir iš naujo prisijunkite jau naudodamiesi elektroninio parašo priemone


 

Įsigykite elektroninio parašo priemonę Įsigykite mobiliojo elektroninio parašo priemonę
Galite įsigyti ir naudoti bet kurią iš dviejų saugiojo elektroninio parašo priemonių: Mobiliojo elektroninio parašo priemonė — tai speciali SIM kortelė, kurią galite įsigyti iš savo mobiliojo ryšio operatoriaus. Banko paslaugų internetu svetainėje galima pasirašyti mobiliuoju elektroniniu parašu, sukuriamu naudojantis visų Lietuvoje veikiančių mobiliojo ryšio operatorių („Telia“, „Bitės Lietuva“ ir „Tele2“) išduotomis priemonėmis.

Daugiau informacijos:

Jeigu nesinaudojate interneto banku, pirmiausia atvykite į pageidaujamą SEB banko skyrių ir pasirašykite Elektroninių paslaugų teikimo sutartį.

Ką daryti, jei užsiblokavote?

Jei turite el. parašą USB laikmenoje arba lustinėje kortelėje, Jums reikia atvykti į Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį su el. parašo laikmena ir asmens tapatybės dokumentu.

Jei naudojate mobilųjį el. parašą, prašome kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių.

Kontaktai

  • „Skype“ (visą parą)
  • Rašykite mums
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.