Switch to mobile version. Į viršų

Privatiems klientams

Generatorius

Norėdami naudotis SEB interneto banku, turite sudaryti elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Atvykite į bet kurį SEB banko skyrių, turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Banko skyriuje galėsite pasirinkti, kuria atpažinimo priemone norite naudotis – slaptažodžių kortele ar el. slaptažodžių generatoriumi. Iš anksto užsisakyti priemonės nereikia.

Apie generatorių

Slaptažodžių generatorius yra apsaugotas tik Jums žinomu PIN kodu. Jums jungiantis prie interneto banko, slaptažodžių generatorius kiekvieną kartą sukuria naują slaptažodį. Įrenginys labai patogus ir mažas (4,5 X 7 X 1 cm) – kaip raktų pakabutis. 

Savo klientams, turintiems regos negalią, siūlome naudotis specialiu garsiniu generatoriumi, kuris sukurtą slaptažodį praneša balsu. 

Slaptažodžių generatoriaus naudojimo instrukcija (290 KB)

Kaip naudotis?

Kaip aktyvinti generatorių?

Pirmąkart įjungę generatorių, ekrane pamatysite užrašą NEW PIN ir 5 brūkšnelius.

  1. Sugalvokite ir įveskite 5 skaitmenų slaptažodį (PIN).
  2. Ekrane pasirodžius pranešimui PIN CONFIRM, surinkite tą patį penkiaženklį slaptažodį dar kartą.
  3. Pasirodžius pranešimui NEW PIN CONFIRM, generatorius parengtas darbui.

Tai bus Jūsų generatoriaus PIN kodas — jį turėsite įvesti kiekvieną kartą, kai jungsitės prie interneto banko. Įvedus teisingą PIN, ekrane atsiranda 7 brūkšneliai.

Kaip prisijungti prie interneto banko?

  1. Atsidarykite interneto banko puslapį e.seb.lt.
  2. Įveskite atpažinimo kodą ir spustelėkite „Toliau“.


     
  3. Atsidariusiame lange įveskite savo sugalvotą slaptažodį laukelyje „Jūsų slaptažodis“.


     
  4. Įjunkite generatorių spustelėję mygtuką ◄ ir įveskite generatoriaus PIN — ekrane turi atsirasti 7 brūkšneliai.
  5. Generatoriuje surinkite kodą, kurį matote banko svetainės registracijos lange.


     
  6. Generatoriaus ekrane pamatysite kodą, kurį reikia įvesti interneto banko laukelyje „Slaptažodžių generatoriaus atsakymas“, ir spustelėti „Prisijungti“.

Užsiblokavote?

Užsiblokavote generatorių?

Kai surenkate neteisingą kodą, generatoriaus ekrane atsiranda užrašas FAIL n (n reikšmė rodo, kiek kartų jau suklydote rinkdami PIN):

  • jei n mažiau už 5 (n<5), vėl paspauskite generatoriaus įjungimo mygtuką ir įveskite teisingą kodą
  • jei esate suklydę 5 kartus (n=5), generatorius savaime užsiblokuoja

Jei generatoriaus ekrane visą laiką matote tą patį septynženklį kodą, generatorius užsiblokavęs. Panaikinti generatoriaus blokavimą gali tik banko darbuotojas, todėl Jums reikės atvykti į pasirinktą SEB banko skyrių. Būtina turėti asmens tapatybės dokumentą.

Penkis kartus suklydus jungiantis prie interneto banko, dėl saugumo priežasčių prieiga prie paslaugų internetu svetainės blokuojama.

Atblokuoti prieigą prie interneto banko galite savarankiškai:

  • atsiradusiame specialiame lange junkitės naudodami banko išduotą atpažinimo priemonę — slaptažodžių kortelę ar elektroninį slaptažodžių generatorių ir įveskite prašomus duomenis. Galimi trys bandymai.
  • iš naujo junkitės prie interneto banko naudodami elektroninį ar mobilųjį parašą. Jungimosi kartų skaičius neribojamas.

Jei nepavyko savarankiškai atblokuoti prieigos prie interneto banko arba pamiršote slaptažodį, atnaujinti naudojimąsi paslauga galite paskambinę į banką: telefonu privatiems klientams 1528 ar +370 5 268 2800 (visą parą), verslo klientams — 19222 ar +370 5 268 2822 (darbo dienomis nuo 8 iki 17 valandos). Kreipiantis telefonu būtina turėti SEB banko Elektroninių paslaugų teikimo sutarties Specialiąją dalį, kur nurodytas atpažinimo kodas ir laikinasis slaptažodis (jei prireiktų atnaujinti slaptažodį), ir atpažinimo priemonę — slaptažodžių kortelę ar elektroninį slaptažodžių generatorių. Taip pat galite atvykti į bet kurį SEB banko skyrių.

Daugiau informacijos rasite išsamioje SEB banko interneto svetainės versijoje.

Sugedo ar pametėte?

Jei sugedo slaptažodžių generatorius, jį pametėte ar užblokavote, naują generatorių galite įsigyti asmeniškai atvykę į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą).

Savarankiškai generatoriaus netaisykite, išsikrovusių elementų nekeiskite. Mechaniškai pažeidus generatorių, už naujo išdavimą bus taikomas mokestis.

Jei šiuo metu esate išvykę, naują generatorių už papildomą mokestį galime išsiųsti Jums paštu į užsienį.

Užsisakyti šią paslaugą galite paskambinę visą parą veikiančiu tel. +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“.

Generatoriaus reikšmės

NEW PIN Sugalvokite 5 skaitmenų slaptažodį ir įveskite jį generatoriuje
NEW PIN CONFIRM  Slaptažodžių generatorius parengtas darbui
PIN CONFIRM Slaptažodis patvirtintas, dar kartą įveskite jį generatoriuje
FAIL Bandėte pakeisti PIN kodą, tačiau suklydote jį įvesdamas pakartotinai
FAIL 1-5  Įvedėte neteisingą PIN kodą. Skaičiai 1–5 pasirodo ekrane priklausomai nuo to, kiek kartų jūs įvedėte neteisingą PIN
LOCK PIN Penkis kartus įvedėte neteisingą PIN kodą. Slaptažodžių kodų generatorius yra už blokuotas. Kreipkitės į artimiausią banko skyrių
BATTERY LOW Senka akumuliatoriaus baterija. Slaptažodžių kodų generatoriaus baterija, priklausomai nuo naudojimo intensyvumo, tarnauja iki 7 metų. Kreipkitės į artimiausią banko skyrių

 

 

Neveikia generatorius?

Sugedus generatoriui ar išsikrovus jo elementui, atneškite jį į artimiausią SEB banko skyrių ir pateikę savo asmens tapatybės dokumentą gausite naują generatorių. Mes pasirūpinsime, kad neveikiantis generatorius būtų tinkamai utilizuotas.

Kontaktai

  • „Skype“ (visą parą)
  • Rašykite mums
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.