Switch to mobile version. Į viršų

Privatiems klientams

„Smart-ID“

Tai nemokama programėlė, kurią galima atsisiųsti į savo išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį ir naudoti jungiantis prie interneto banko ir tvirtinant operacijas.

Įsidiegus programėlę telefone, savo paskyrą galima susikurti internetu, naudojantis dabar turima identifikavimo priemone – slaptažodžių kortele, kodų generatoriumi, mobiliuoju ar elektroniniu parašu.

  • Google Play
  • App Store
  • Paprasta

    „Smart-ID“ programėlę nemokamai atsisiųsite iš „Google Play“ ar „App Store“ parduotuvių.
     

  • Patogu

    Tereikia turėti išmanųjį telefoną, kad prisijungtumėte prie interneto banko.

    Daugiau
    • Išmanusis telefonas, kuriame įdiegta „Android“ (4.1 arba naujesnės versijos) ar „iOS“ (8.0 arba naujesnės versijos) operacinė sistema
    • Bevielio interneto ryšys WI-fi arba mobilusis internetas
  • Saugu

    Prisijungsite naudodamiesi savo sukurtais PIN kodais.

    Daugiau
    • Pirmas PIN kodas, kurį sudaro ne mažiau kaip 4 skaitmenys, yra naudojamas jungiantis prie interneto banko
    • Antras PIN kodas, kurį sudaro ne mažiau kaip 5 skaitmenys, yra reikalingas tvirtinant įmokas ar atliekant kitas operacijas

 

„Smart-ID“ programėlė gali būti naudojama

 
  • jungiantis prie interneto banko

Naudojant  „Smart-ID Basic“ programėlės lygmenį.

Jis bus automatiškai suteiktas, jei registruodamiesi prisijungsite naudodami slaptažodžių kortelę ar generatorių. Daugiau

  • tvirtinant banko operacijas
  • pasirašant dokumentus kitų elektroninių paslaugų teikėjų sistemose

Papildoma galimybė naudojant „Smart-ID“ programėlės lygmenį.

Jis bus automatiškai suteiktas, jei registruodamiesi prisijungsite naudodami mobilųjį parašą. Daugiau

Identifikavimo priemonę sukūrė Estijos IT bendrovė „SK ID Solutions“. Daugiau informacijos apie „Smart-ID“ rasite oficialiame puslapyje www.smart-id.com.

Kaip naudotis?

Jeigu turite e. arba m. parašą

Jeigu turite slaptažodžių kortelę
arba kodų generatorių
 

1. Atsisiųskite programėlę iš „Google Play“ ar „App Store“ parduotuvės

2. Atsidarę programėlę pasirinkite, kad norite registruotis Lietuvoje

3. Paspauskite mygtuką „M. parašas“,
įveskite savo telefono numerį ir kontaktus

3. Paspauskite mygtuką „SEB“
ir įveskite savo kontaktus

4. Įveskite savo asmens kodą

4. Įveskite savo atpažinimo kodą

5. Patvirtinkite savo tapatybę e. arba m. parašu 

5. Prisijunkite naudodamiesi savo turima prisijungimo priemone

6. Sukurkite PIN1 kodą

6. Perskaitykite duomenų perdavimo taisykles. Jeigu sutinkate, patvirtinkite perdavimą

7. Sukurkite PIN2 kodą

7. Sukurkite PIN1 kodą ir PIN2 kodus

8. Patvirtinkite e. arba m. parašu sertifikato sukūrimą

8. Įsitikinkite ir patvirtinkite, kad tai Jūsų duomenys atvaizduojami telefone

9. Patvirtinkite PIN1 kodą

9. Susipažinkite naudodamiesi taisyklėmis ir patvirtinkite

10. Patvirtinkite PIN2 kodą

10. Patvirtinkite PIN1 ir PIN2 kodus

Jei norite naudoti „Smart-ID“ keliuose išmaniuosiuose įrenginiuose, turite parsisiųsti programėlę į kiekvieną iš šių įrenginių ir užregistruoti savo paskyrą atskirai.


Kaip pirmąkart prisijungti prie interneto banko?

  1. Atsidarykite interneto banko puslapį e.seb.lt.
  2. Pasirinkite „Smart-ID“ atpažinimo būdą, įveskite atpažinimo kodą ir spustelėkite „Toliau“.
  3. Ekrane pasirodys kontrolinis kodas, kuris turi sutapti su jūsų telefone pasirodžiusiu kontroliniu kodu. Jei kodai sutampa, telefone spustelėkite „Toliau“.
  4. Aktyvinkite „Smart-ID“ paskyrą: pasirinkite įprastai naudojamą prisijungimo prie interneto banko priemonę ir dar kartą įveskite savo atpažinimo kodą.
  5. Atsidariusiame lange įveskite savo slaptažodžius.
  6. Patikrinkite duomenis ir patvirtinkite savo nustatymus.
  7. Dabar jau galite prie interneto banko jungtis naudodamiesi „Smart-ID“.

Kaip pradėti naudotis?

Kaip jungtis prie interneto banko?

Užsiblokavote?

Jei jūsų įrenginį pasisavintų pašalinis asmuo ir mėgintų atspėti PIN kodus, jūsų paskyra būtų užblokuota:

 

Tris kartus iš eilės įvedus neteisingą PIN kodą,
jūsų paskyra bus užblokuota 3 val.

 

Po 3 val. bus galima bandyti prisijungti dar kartą, tačiau jei ir antrasis bandymas bus nesėkmingas,
paskyra bus užblokuota 24 val.

 

Trečiojo nesėkmingo bandymo atveju jūsų paskyra bus užblokuota galutinai, kad būtų apsaugoti jūsų duomenys. Norėdami toliau naudoti „Smart-ID“, pirmiausia turėsite pašalinti savo seną paskyrą, o tada užregistruoti naują.

 

Dažniausiai užduodami klausimai

Kas gali naudotis „Smart-ID“?

Programėle gali naudotis Lietuvos Respublikos pilnamečiai asmenys.

Kuo „Smart-ID“ skiriasi nuo m. parašo?

„Smart-ID“ yra alternatyvus prisijungimo prie interneto banko būdas. „Smart-ID“ gali būti patogesnis būnant užsienyje: užteks turėti interneto ryšį telefone (Wi-Fi arba mobilųjį internetą) norint atlikti banko operacijas. Jei naudojamas mobilusis parašas, kiekvieną kartą prisijungiama SMS žinutėmis, todėl jų gavimas gali užtrukti. Atkreipiame dėmesį, kad mobiliojo ryšio operatoriai gali taikyti papildomus mokesčius už naudojimąsi mobiliuoju internetu užsienyje.

Kam yra reikalingi du PIN kodai? Kada kuris PIN turi būti naudojamas?

Du PIN yra naudojami saugumo užtikrinimui. Pirmasis PIN (PIN1) yra visada naudojamas prisijungiant prie interneto banko, antrasis (PIN2) yra naudojamas pasirašant ir patvirtinant dokumentus.

Ar galiu naudoti „Smart-ID“ užsienyje?

Jeigu turite prieigą prie bevielio (Wi-Fi) arba mobiliojo internetinio ryšio, – taip. Atkreipiame dėmesį, kad, esant užsienyje, Jūsų mobiliojo telefono operatorius gali taikyti papildomus mokesčius už naudojimąsi mobiliuoju ryšiu.

Turiu du telefonus, ar galiu abejuose naudotis „Smart-ID“ programėle?

Taip.

Kuriant „Smart-ID“ paskyrą, kurį mygtuką – SEB ar mobiliojo parašo – reikia spausti?

Jeigu naudojatės mobiliuoju arba elektroniniu parašu, programėlėje pasirinkite mobiliojo arba elektroninio parašo identifikavimo būdą, o ne SEB. Taip bus sukurta „Smart-ID“ paskyra, kuri įgaus elektroninio parašo atitikmenį. Jeigu naudojatės slaptažodžių kortele ar kodų generatoriumi, programėlėje spauskite mygtuką „SEB“ – taip bus sukurta „Smart-ID Basic“ lygio paskyra.

Kaip pirmą kartą prisijungti prie SEB interneto banko naudojantis „Smart-ID“?

Jeigu Jums buvo priskirta „Smart-ID Basic“ lygio paskyra, papildomai aktyvinti reikia kiekvieną naują įrenginį. Jeigu prie interneto banko jungiatės naudodami „Smart-ID“, išmaniame įrenginyje (telefone, kuriame paskyrą norite aktyvinti) įveskite PIN1. Po šio žingsnio aktyvinkite naują paskyrą – prisijunkite naudodamiesi anksčiau naudota priemone (slaptažodžių kortele, generatoriumi, mobiliuoju arba elektroniniu parašu). Jeigu Jums buvo priskirta „Smart-ID“ lygio paskyra, papildomos registracijos interneto banke nereikės.

Kas pasikeis, jeigu norėsiu grįžti prie anksčiau naudotų priemonių?

Jeigu naudojate slaptažodžių kortelę, ir su ja iki 2017-07-12 aktyvinote „Smart-ID Basic“, kai kurios operacijos buvo apribotos – jei norėsite jungtis naudodami tokią slaptažodžių kortelę, galėsite peržiūrėti sąskaitų likučius, sumokėti mokesčius už komunalines paslaugas, pervesti pinigus į savo sąskaitas. Jeigu naudojote slaptažodžių generatorių, mobilųjį arba elektroninį parašą – jokių pokyčių nepajusite, t. y. šiomis priemonėmis kaip ir anksčiau galėsite jungtis prie interneto banko ir atlikti operacijas.

Kaip prisijungti prie SEB interneto banko naudojantis „Smart-ID“?

Norėdami prisijungti prie interneto banko, įveskite savo atpažinimo kodą interneto banko prisijungimo puslapyje ir pasirinkite identifikavimo būdą „Smart-ID“. Telefono ekrane atsiras pranešimas ir Jūsų bus prašoma įvesti PIN1 (operacinės sistemos „Android“ telefonų naudotojams reikia atrakinti telefoną). Įvedę PIN1 kodą, Jūs prisijungsite prie interneto banko.

Kaip patvirtinti operaciją?

Prie interneto banko prisijungę naudodamiesi „Smart-ID“ paspauskite „Patvirtinti“. Telefono (arba planšetės) ekrane Jūsų paprašys įvesti PIN2 kodą. Jį įvedę, patvirtinsite operaciją.

Užblokavau prisijungimą, ką daryti?

Bet kurį PIN kodą (PIN1 arba PIN2) galite bandyti įvesti 3 kartus. Nepavykus jo teisingai įvesti pirmą kartą, Jūsų paskyra yra laikinai užrakinama 3 valandoms, antrą kartą – 24 val. Jeigu Jums nepavyko ir trečią kartą prisiminti PIN kodo – paskyra yra blokuojama. Jums reikės susikurti naują paskyrą ir senąją ištrinti. Jeigu naudojatės slaptažodžių generatoriumi, mobiliuoju arba elektroniniu parašu, iš naujo susikurkite paskyrą. Jeigu naudojatės slaptažodžių kortele ir su ja iki 2017-07-12 aktyvinote „Smart-ID Basic“, jums reikės įsigyti kitą prisijungimo priemonę: slaptažodžių generatorių arba mobilųjį parašą.

Pakeičiau telefoną, kaip naudotis „Smart-ID“?

Neištrinkite programėlės iš senojo telefono. Visų pirma, į naują telefoną atsisiųskite programėlę „Smart-ID“ ir sukurkite paskyrą. Tuomet įsitikinkite, kad senajame telefone veikia interneto ryšys (WiFi). Naudodamiesi sukurta nauja „Smart-ID Basic“ paskyra pradėkite jungtis prie interneto banko. Naują prisijungimo būdą galėsite pasirinkti naudodamiesi jau aktyvinta paskyra. Jeigu planuojate senojo telefono nenaudoti artimiausiu metu, aktyvinę naująją paskyrą, ištrinkite „Smart-ID“ programėlę iš senojo telefono. Seną paskyrą ištrinkite iš telefono savitarnos portale smart-id.com arba paskambinę „Smart-ID“ pagalbos telefonu +370 37 281 040.

Pamečiau telefoną, ar nereikia niekur blokuoti? Pranešti, registruoti?

Susikurkite naują paskyrą išmaniame įrenginyje. Jeigu iki šiol naudojote slaptažodžių kortelę, artimiausiu metu banko skyriuose konsultantai galės sukurti naują paskyrą. Iki tol naują paskyrą prisijungimui galėsite aktyvinti tik įsigiję slaptažodžių generatorių arba mobilųjį parašą.

Ką daryti pamiršus PIN kodus?

PIN kodus žinote tik Jūs, tad tokiu atveju Jums reikia susikurti naują paskyrą. Šiuo metu naudojamą paskyrą iš programėlės galite ištrinti. Jeigu naudojatės mobiliuoju parašu arba turite slaptažodžių generatorių, susikurkite naują paskyrą. Jeigu iki šiol naudojotės slaptažodžių kortele, artimiausiu metu galėsite atvykti į filialą ir susikurti naują paskyrą. Jeigu pageidaujate anksčiau atstatyti prieigą – galite įsigyti mobilųjį parašą savo mobiliojo ryšio operatoriaus salone arba banko skyriuose galite įsigyti slaptažodžių generatorių.

Kaip uždaryti „Smart-ID“ paskyrą?

Galite ištrinti sertifikatą iš kiekvieno prietaiso, kuriame jis yra įdiegtas. Jeigu neturite priėjimo prie prietaiso – galite prisijungti prie savo paskyros www.smart-id.com ir pašalinti jį nuotoliniu būdu arba kreipkitės į kontaktų centrą tel. 1528.

Kaip atsisakyti galimybės prisijungti naudojantis programėle „Smart-ID“?

Jeigu išmaniajame įrenginyje yra įdiegta „Smart-ID Basic" lygio paskyra, prisijungę prie interneto banko pasirinkite skiltį „Nustatymai“ → „E. / M. parašas". Puslapio apačioje panaikinkite varnelę prie pasirinkimo „Smart-ID Basic". Jeigu turite „Smart-ID“ lygio paskyrą – panaikinkite varnelę prie „E. parašas“ pasirinkimo. Patvirtinkite sąlygas. Atkreipiame dėmesį, kad norėdami išjungti galimybę prisijungti su „Smart-ID“, turite būti prisijungę naudodamiesi kita priemone, t. y. slaptažodžių generatoriumi ar mobiliuoju parašu.

 

E. / M. parašas

Elektroninis ir mobilusis elektroninis parašas — tai asmens tapatybės dokumento (pavyzdžiui, paso) ir įprasto parašo elektroninis atitikmuo, sukuriamas naudojantis saugiojo elektroninio parašo priemonėmis ir skirtas asmens tapatybei nustatyti bei pasirašomų duomenų autentiškumui patvirtinti.

Naudodamiesi elektroniniu parašu galite saugiai, greitai ir patogiai:

  • prisijungti prie interneto banko
  • tvirtinti mokėjimo operacijas ir bankui teikiamus dokumentus
  • patvirtinti savo tapatybę kitų finansines paslaugas teikiančių įmonių, telekomunikacijų bendrovių ir viešųjų valstybės įstaigų („Sodros“, Registrų centro, Valstybinės mokesčių inspekcijos ir kt.) elektroninėse sistemose. 

M. parašo naudojimo instrukcija (308 KB)

Kaip naudotis?

Norėdami naudotis e. / m. parašu, turite sudaryti elektroninių paslaugų teikimo sutartį ir nuvykti į savo mobiliojo ryšio operatoriaus saloną. Su savimi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Pirmąkart jungiantis

Jeigu naudojatės interneto banku:

  1. naudodamiesi slaptažodžių kortele (jei esate privatus klientas) ar generatoriumi prisijunkite prie interneto banko
  2. viršutiniame meniu pasirinkite „Nustatymai“ → „E. / M. parašas“
  3. nurodykite elektroninio parašo priemonę, kuria nuo šiol ketinate naudotis
  4. baikite darbą interneto banke ir iš naujo prisijunkite jau naudodamiesi elektroninio parašo priemone


 

Įsigykite elektroninio parašo priemonę Įsigykite mobiliojo elektroninio parašo priemonę
Galite įsigyti ir naudoti bet kurią iš dviejų saugiojo elektroninio parašo priemonių: Mobiliojo elektroninio parašo priemonė — tai speciali SIM kortelė, kurią galite įsigyti iš savo mobiliojo ryšio operatoriaus. Banko paslaugų internetu svetainėje galima pasirašyti mobiliuoju elektroniniu parašu, sukuriamu naudojantis visų Lietuvoje veikiančių mobiliojo ryšio operatorių („Telia“, „Bitės Lietuva“ ir „Tele2“) išduotomis priemonėmis.

Daugiau informacijos:

Jeigu nesinaudojate interneto banku, pirmiausia atvykite į pageidaujamą SEB banko skyrių ir pasirašykite Elektroninių paslaugų teikimo sutartį.

Užsiblokavote?

Jei turite el. parašą USB laikmenoje arba lustinėje kortelėje, Jums reikia atvykti į Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį su el. parašo laikmena ir asmens tapatybės dokumentu.

Jei naudojate mobilųjį el. parašą, prašome kreiptis į savo mobiliojo ryšio operatorių.

Generatorius

Slaptažodžių generatorius yra apsaugotas tik Jums žinomu PIN kodu. Jums jungiantis prie interneto banko, slaptažodžių generatorius kiekvieną kartą sukuria naują slaptažodį. Įrenginys labai patogus ir mažas (4,5 X 7 X 1 cm) – kaip raktų pakabutis. 

Savo klientams, turintiems regos negalią, siūlome naudotis specialiu garsiniu generatoriumi, kuris sukurtą slaptažodį praneša balsu. 

Norėdami naudotis SEB interneto banku, turite sudaryti elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Atvykite į bet kurį SEB banko skyrių, turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Banko skyriuje galėsite pasirinkti, kuria atpažinimo priemone norite naudotis – slaptažodžių kortele ar el. slaptažodžių generatoriumi. Iš anksto užsisakyti priemonės nereikia.

Slaptažodžių generatoriaus naudojimo instrukcija (290 KB)

Kaip naudotis?

Kaip aktyvinti generatorių?

Pirmąkart įjungę generatorių, ekrane pamatysite užrašą NEW PIN ir 5 brūkšnelius.

  1. Sugalvokite ir įveskite 5 skaitmenų slaptažodį (PIN).
  2. Ekrane pasirodžius pranešimui PIN CONFIRM, surinkite tą patį penkiaženklį slaptažodį dar kartą.
  3. Pasirodžius pranešimui NEW PIN CONFIRM, generatorius parengtas darbui.

Tai bus Jūsų generatoriaus PIN kodas — jį turėsite įvesti kiekvieną kartą, kai jungsitės prie interneto banko. Įvedus teisingą PIN, ekrane atsiranda 7 brūkšneliai.

Kaip prisijungti prie interneto banko?

  1. Atsidarykite interneto banko puslapį e.seb.lt.
  2. Įveskite atpažinimo kodą ir spustelėkite „Toliau“.


     
  3. Atsidariusiame lange įveskite savo sugalvotą slaptažodį laukelyje „Jūsų slaptažodis“.


     
  4. Įjunkite generatorių spustelėję mygtuką ◄ ir įveskite generatoriaus PIN — ekrane turi atsirasti 7 brūkšneliai.
  5. Generatoriuje surinkite kodą, kurį matote banko svetainės registracijos lange.


     
  6. Generatoriaus ekrane pamatysite kodą, kurį reikia įvesti interneto banko laukelyje „Slaptažodžių generatoriaus atsakymas“, ir spustelėti „Prisijungti“.

Užsiblokavote?

Užsiblokavote generatorių?

Kai surenkate neteisingą kodą, generatoriaus ekrane atsiranda užrašas FAIL n (n reikšmė rodo, kiek kartų jau suklydote rinkdami PIN):

  • jei n mažiau už 5 (n<5), vėl paspauskite generatoriaus įjungimo mygtuką ir įveskite teisingą kodą
  • jei esate suklydę 5 kartus (n=5), generatorius savaime užsiblokuoja

Jei generatoriaus ekrane visą laiką matote tą patį septynženklį kodą, generatorius užsiblokavęs. Panaikinti generatoriaus blokavimą gali tik banko darbuotojas, todėl Jums reikės atvykti į pasirinktą SEB banko skyrių. Būtina turėti asmens tapatybės dokumentą.

Penkis kartus suklydus jungiantis prie interneto banko, dėl saugumo priežasčių prieiga prie paslaugų internetu svetainės blokuojama.

Atblokuoti prieigą prie interneto banko galite savarankiškai:

  • atsiradusiame specialiame lange junkitės naudodami banko išduotą atpažinimo priemonę — slaptažodžių kortelę ar elektroninį slaptažodžių generatorių ir įveskite prašomus duomenis. Galimi trys bandymai.
  • iš naujo junkitės prie interneto banko naudodami elektroninį ar mobilųjį parašą. Jungimosi kartų skaičius neribojamas.

Jei nepavyko savarankiškai atblokuoti prieigos prie interneto banko arba pamiršote slaptažodį, atnaujinti naudojimąsi paslauga galite paskambinę į banką: telefonu privatiems klientams 1528 ar +370 5 268 2800 (visą parą), verslo klientams — 19222 ar +370 5 268 2822 (darbo dienomis nuo 8 iki 17 valandos). Kreipiantis telefonu būtina turėti SEB banko Elektroninių paslaugų teikimo sutarties Specialiąją dalį, kur nurodytas atpažinimo kodas ir laikinasis slaptažodis (jei prireiktų atnaujinti slaptažodį), ir atpažinimo priemonę — slaptažodžių kortelę ar elektroninį slaptažodžių generatorių. Taip pat galite atvykti į bet kurį SEB banko skyrių.

Sugedo ar pametėte?

Jei sugedo slaptažodžių generatorius, jį pametėte ar užblokavote, naują generatorių galite įsigyti asmeniškai atvykę į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą).

Savarankiškai generatoriaus netaisykite, išsikrovusių elementų nekeiskite. Mechaniškai pažeidus generatorių, už naujo išdavimą bus taikomas mokestis.

Jei šiuo metu esate išvykę, naują generatorių už papildomą mokestį galime išsiųsti Jums paštu į užsienį.

Užsisakyti šią paslaugą galite paskambinę visą parą veikiančiu tel. +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“.

Generatoriaus reikšmės

NEW PIN Sugalvokite 5 skaitmenų slaptažodį ir įveskite jį generatoriuje
NEW PIN CONFIRM  Slaptažodžių generatorius parengtas darbui
PIN CONFIRM Slaptažodis patvirtintas, dar kartą įveskite jį generatoriuje
FAIL Bandėte pakeisti PIN kodą, tačiau suklydote jį įvesdamas pakartotinai
FAIL 1-5  Įvedėte neteisingą PIN kodą. Skaičiai 1–5 pasirodo ekrane priklausomai nuo to, kiek kartų jūs įvedėte neteisingą PIN
LOCK PIN Penkis kartus įvedėte neteisingą PIN kodą. Slaptažodžių kodų generatorius yra už blokuotas. Kreipkitės į artimiausią banko skyrių
BATTERY LOW Senka akumuliatoriaus baterija. Slaptažodžių kodų generatoriaus baterija, priklausomai nuo naudojimo intensyvumo, tarnauja iki 7 metų. Kreipkitės į artimiausią banko skyrių

Slaptažodžių kortelė

Norėdami naudotis SEB interneto banku, turite sudaryti elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Atvykite į bet kurį SEB banko skyrių, turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę. Banko skyriuje galėsite pasirinkti, kuria atpažinimo priemone norite naudotis – slaptažodžių kortele ar el. slaptažodžių generatoriumi. Iš anksto užsisakyti priemonės nereikia.

Slaptažodžių kortelėje yra nurodyti 24 slaptažodžiai, iš kurių vieną reikia įvesti kaskart jungiantis prie sistemos ir patvirtinant operacijas.

Slaptažodžių kortelės naudojimo instrukcija (260 KB)

Kaip naudotis?

Kaip prisijungti prie interneto banko?

  1. Atsidarykite interneto banko puslapį e.seb.lt. Jo viršuje iškart galite pasirinkti lietuvių, anglų arba rusų kalbą.
     
  2. Atsidariusiame lange įveskite savo atpažinimo kodą ir spustelėkite „Toliau“.
    Atpažinimo kodas, reikalingas norint prisijungti prie interneto banko, yra nurodytas Jūsų Elektroninių paslaugų teikimo sutarties Specialiosios dalies skiltyje „Banko paslaugų naudotojo atpažinimo duomenys“.
     
  3. Kito registracijos lango skiltyje „Jūsų slaptažodis“ įveskite slaptažodį.



    Jungiantis pirmą kartą, įveskite laikiną slaptažodį iš sutarties, kurią sudarėte banko skyriuje. Laikinasis slaptažodis nurodytas skiltyje „Banko paslaugų naudotojo atpažinimo duomenys“.
     
  4. Ekrane pamatysite lyg ranka užrašytą numerį – surinkite atitinkamą slaptažodį iš slaptažodžių kortelės ir spustelėkite „Prisijungti“.



    Pavaizduoto pavyzdžio atveju, iš slaptažodžių kortelės reikėtų įvesti 4-ąjį kodą.
    Jei neįskaitote skaičiaus numerio, spustelėkite šį skaičių ir pasirinkite „skaičiaus įgarsinimas“.
     
  5. Pirmą kartą prisijungus, sistema Jūsų prašys pakeisti laikinąjį slaptažodį. Atvertame lange pakeiskite laikiną slaptažodį savo susikurtu, kurį naudosite nuolat. Slaptažodį turi sudaryti ne mažiau kaip 6 simboliai (raidės ir / ar skaičiai).
    Skiltyje „Senas slaptažodis“ dar kartą įveskite laikinąjį slaptažodį iš Elektroninių paslaugų teikimo sutarties, o skiltyje „Naujas slaptažodis“ nurodykite savo sugalvotą slaptažodį, kurį naudosite nuolat. Skiltyje „Naujas slaptažodis (pakartoti)“ pakartotinai nurodykite sugalvotą slaptažodį ir spustelėkite „Pakeisti slaptažodį“.

Užsiblokavote?

Penkis kartus suklydus jungiantis prie interneto banko, dėl saugumo priežasčių prieiga prie paslaugų internetu svetainės blokuojama.

Atblokuoti prieigą prie interneto banko galite savarankiškai:

  • atsiradusiame specialiame lange junkitės naudodami banko išduotą atpažinimo priemonę — slaptažodžių kortelę ar elektroninį slaptažodžių generatorių ir įveskite prašomus duomenis. Galimi trys bandymai.
  • iš naujo junkitės prie interneto banko naudodami elektroninį ar mobilųjį parašą. Jungimosi kartų skaičius neribojamas.

Jei nepavyko savarankiškai atblokuoti prieigos prie interneto banko arba pamiršote slaptažodį, atnaujinti naudojimąsi paslauga galite paskambinę į banką: telefonu privatiems klientams 1528 ar +370 5 268 2800 (visą parą), verslo klientams — 19222 ar +370 5 268 2822 (darbo dienomis nuo 8 iki 17 valandos). Kreipiantis telefonu būtina turėti SEB banko Elektroninių paslaugų teikimo sutarties Specialiąją dalį, kur nurodytas atpažinimo kodas ir laikinasis slaptažodis (jei prireiktų atnaujinti slaptažodį), ir atpažinimo priemonę — slaptažodžių kortelę ar elektroninį slaptažodžių generatorių. Taip pat galite atvykti į bet kurį SEB banko skyrių.

Praradote?

Jei praradote slaptažodžių kortelę nedelsdami skambinkite į SEB banką visą parą veikiančiais telefonais 1528, +370 5 268 2800, ar naudojantis programa „Skype“ ir blokuokite prieigą prie interneto banko. Naują kortelę galite įsigyti asmeniškai atvykę į bet kurį SEB banko skyrių (būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą).

Jei šiuo metu esate išvykę ir artimiausiu metu grįžti į Lietuvą neplanuojate, naują kodų kortelę galime išsiųsti Jums paštu į užsienį. Paslaugos įkainiai.

Užsisakyti šią paslaugą galite paskambinę visą parą veikiančiu tel. +370 5 268 2800 ar naudodamiesi programa „Skype“.

SMS žinute gaunami kodai

Primename, kad slaptažodžių kortelių naudotojai mokėjimo nurodymus turi patvirtinti SMS žinute gautu kodu, išskyrus:

  • mokėjimo nurodymus, kurie neviršija 30 eurų, o jų suma – 150 eurų per parą
  • mokėjimo nurodymus į savo sąskaitas SEB banke ir mokant komunalinius mokesčius
  • mokėjimo nurodymus gavėjams pagal sukurtus mokėjimo nurodymo ruošinius, jei mokėjimo operacija nors kartą jau buvo patvirtinta SMS žinute gautu kodu.  Ruošinių sąraše ruošiniai tokiems gavėjams bus pažymėti spynos piktograma

Prisijungimo priemonių palyginimas

 

„Smart-ID“

Mobilusis
parašas

Slaptažodžių
generatorius

Slaptažodžių
kortelė

Privalumai Programėlė Jūsų telefone

Veikia visose šalyse naudojant belaidį (Wi-Fi) arba mobilųjį internetą
Prisijungimo priemonė Jūsų telefone    
Konsultacija internetu

   –
Tarptautiniai mokėjimai

   –
Maksimalūs limitai Pagal Jūsų pasirinkimą* Pagal Jūsų pasirinkimą* Pagal Jūsų pasirinkimą* Dienos – 290 Eur
Mėnesio – 1450 Eur
Išdavimo kaina Nemokamai Pagal mobiliojo ryšio operatoriaus įkainius Išdavimas – 8,40 Eur**
Pakeitimas – 8,40 Eur
Išdavimas – nemokamai
Pakeitimas – 1,45 Eur
Naudojimosi kaina Nemokamai Pagal mobiliojo ryšio operatoriaus įkainius Nemokamai Nemokamai
Kaip gauti? Atsisiųsti programėlę iš
Mobiliojo ryšio operatoriaus salone Banko skyriuje Banko skyriuje

* Limitus galite pasikeisti atvykę į banko skyrių
** Paslaugų plano „Sumanu plius“ turėtojams nemokamai

„Smart-ID“ programėlė

  • Atsisiųskite programėlę iš „App Store“ ar „Google Play“ parduotuvės.
  • Veikia visose šalyse naudojant belaidį (Wi-Fi) arba mobilųjį internetą
  • Išdavimas ir naudojimas nemokamas
  • Galite atlikti tarptautinius mokėjimus
  • Konsultacijos internetu metu galite pasirašyti dokumentus
  • Limitai keičiami atvykus į banko skyrių

Mobilusis parašas

  • Gaukite savo mobiliojo ryšio operatoriaus salone
  • Galite atlikti tarptautinius mokėjimus
  • Konsultacijos internetu metu galite pasirašyti dokumentus
  • Limitai keičiami atvykus į banko skyrių
  • Išdavimo ir naudojimo įkainius nustato mobiliojo ryšio operatorius

Slaptažodžių generatorius

  • Galima gauti banko skyriuje
  • Konsultacijos internetu metu galite pasirašyti dokumentus
  • Galite atlikti tarptautinius mokėjimus
  • Limitai keičiami atvykus į banko skyrių
  • Generatoriaus išdavimo kaina – 8,40 Eur (paslaugų plano „Sumanu plius“ turėtojams nemokamai), keitimas – 8,40 Eur. Naudojimas nemokamas

Slaptažodžių kortelė

  • Galima gauti banko skyriuje
  • Dienos operacijų limitas  – 290 Eur, mėnesio – 1 450 Eur
  • Išdavimas – nemokamas, keitimas – 1,45 Eur. Naudojimasis nemokamas
 

Kontaktai

  • „Skype“ (visą parą)
  • Rašykite mums
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.