Switch to mobile version. Į viršų

Privatiems klientams

Dažnai užduodami klausimai apie elektroninę sąskaitą

Kas yra elektroninė sąskaita?

Elektroninė sąskaita (toliau – e. sąskaita) yra elektroninis dokumentas, kuris yra siunčiamas paslaugų gavėjui (mokėtojui) vietoj popierinės PVM sąskaitos faktūros.

Kodėl dabartinė tiesioginio debeto paslauga nebus teikiama?

Pagal 2012 m. kovo 14 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 260/2012 (toliau – SEPA reglamentas) tiesioginio debeto paslauga nuo 2016 m. sausio 1 d. turi atitikti SEPA reglamento reikalavimus, o dabartinė tiesioginio debeto paslauga šių reikalavimų neatitiks.

Kuo e. sąskaita skiriasi nuo tiesioginio debeto?

E. sąskaita, palyginti su tiesioginiu debetu, turi daugiau privalumų. Interneto banke galėsite peržiūrėti visų paslaugų teikėjų e. sąskaitas ir pasirinkti, kurias e. sąskaitas norite apmokėti atlikdami vienkartinį pinigų pervedimą, o kurias – pavesti bankui apmokėti automatiškai. Jei e. sąskaitoje neteisingai nurodyta suma, e. sąskaitos automatinį apmokėjimą galėsite atšaukti. Pasirinkę automatinį e. sąskaitos apmokėjimą, galėsite nustatyti didžiausią mokėtiną dienos ir mėnesio sumą ar pasirinkti dalinį e. sąskaitos apmokėjimą (iš dalies apmokėti e. sąskaitą bus galima nuo 2016 m. sausio 1 d.). Be to, e. sąskaitos bus apmokamos poilsio ir švenčių dienomis.

Kaip bus galima gauti e. sąskaitą?

E. sąskaitos bus pateikiamos interneto banke.

Kaip apmokėti e. sąskaitas?

Galėsite pasirinkti, kokiu būdu apmokėti e. sąskaitas – atlikti vienkartinį pinigų pervedimą pagal užpildytą mokėjimo nurodymą ar pavesti bankui apmokėti e. sąskaitas automatiškai.

Kas yra dalinė e. sąskaita?

Dalinė e. sąskaita – tai e. sąskaita, kurioje pateikiami tik tie duomenys, kurie yra būtini e. sąskaitos apmokėjimui. Joje nepateikiama informacija apie suteiktas paslaugas ir / ar prekes.

Dalinė e. sąskaita siunčiama tuomet, kai mokėtojas nėra paslaugų, už kurias pateikiama e. sąskaita, gavėjas, arba kitais lėšų gavėjo nustatytais atvejais. Taip pat dalinė e. sąskaita gali būti teikiama mokėtojo pageidavimu.

Ar e. sąskaitos bus automatiškai apmokamos savaitgaliais?

Taip, e. sąskaitos poilsio ir švenčių dienomis bus apmokamos.

Ar gali būti, kad ta pati e. sąskaita būtų apmokama du kartus?

Jei e. sąskaitą ketinate apmokėti atlikdami vienkartinį pinigų pervedimą pagal užpildytą mokėjimo nurodymą, turėtumėte atšaukti automatinį e. sąskaitos apmokėjimą, nes, to nepadarius, e. sąskaita gali būti apmokėta dar kartą.

Ar reikia imtis papildomų veiksmų, jei šiuo metu naudojatės tiesioginiu debetu?

Jums jokių papildomų veiksmų atlikti nereikia, jei pageidaujate, kad ir toliau vyktų automatiniai atsiskaitymai su paslaugų teikėjais.
Apie paslaugų teikėjus, kurie nuspręs neteikti e. sąskaitos paslaugos, informuosime papildomai.

Ar reikia imtis papildomų veiksmų, jei lizingo įmokas mokate tiesioginio debeto būdu?

Papildomų veiksmų imtis nereikės, jei naudojatės SEB banko lizingo paslauga ir lizingo įmokas mokate tiesioginio debeto būdu. Lėšos ir toliau automatiškai bus išskaičiuojamos iš Jūsų sąskaitos pagal lizingo sutartį.

Ar galima atsisakyti e. sąskaitos ar e. sąskaitos automatinio apmokėjimo?

Atsisakyti e. sąskaitų ar e. sąskaitų automatinio apmokėjimo galite bet kada prisijungę prie interneto banko ar atvykę į artimiausią banko skyrių.

Kiek kainuoja e. sąskaita?

Elektroninės sąskaitos interneto banke pateikiamos nemokamai. Pinigai paslaugų teikėjui pervedami nemokamai pasirinkus e. sąskaitų automatinio apmokėjimo būdą. Kitu būdu apmokant e. sąskaitas taikomi įprasti pinigų pervedimo įkainiai, pasirinkusiems paslaugų planą – paslaugų plano įkainiai.

Kada bus apmokėta e. sąskaita pasirinkus automatinį e. sąskaitos apmokėjimo būdą?

Keičiant tiesioginio debeto sutikimus į e. sąskaitų automatinio apmokėjimo sutikimus, mokėjimo datą parinks paslaugų teikėjas. Jei paslaugų teikėjo parinkta mokėjimo data Jums nebus tinkama, ją bet kada galėsite pakeisti savarankiškai interneto banke, paskambinę visą parą veikiančiu privačių klientų informavimo telefonu 1528 ar verslo klientų informavimo telefonu 19222 arba atvykę į bet kurį SEB banko skyrių. Galite pasirinkti vieną iš nurodytų dienų: paskutinę apmokėjimo termino dieną arba trečią kalendorinę dieną po sąskaitos gavimo interneto banke, arba, jei lėšų gavėjas nustato e. sąskaitos mokėjimo laikotarpį, – konkrečią dieną, įeinančią į nurodytą laikotarpį.

Jei norite pateikti naują e. sąskaitos sutikimą ir pasirinkti automatinį apmokėjimo būdą, norėdami apmokėti e. sąskaitą, galite pasirinkti vieną iš nurodytų dienų: paskutinę apmokėjimo termino dieną arba trečią kalendorinę dieną po sąskaitos gavimo interneto banke, arba, jei lėšų gavėjas nustato e. sąskaitos mokėjimo laikotarpį, – konkrečią dieną, įeinančią į nurodytą laikotarpį.

 

Kontaktai

  • Rašykite mums
  • Lizingo departamento kontaktai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.