Switch to mobile version. Į viršų

Privatiems klientams

Kortelės turėtojo atmintinė

Kaip sužinoti mokėjimo kortelės sąskaitos likutį?


Kortelės sąskaitos likutį galite sužinoti šiais būdais:
Naudodamiesi SEB banko bankomatais — įdėkite kortelę ir pasirinkite operaciją „Sąskaitos likutis“.

Bankomatai
Privačių klientų informavimo telefonu +370 5 268 2800 arba verslo klientų informavimo telefonu +370 5 268 2822 — paskambinę spauskite 1 („Informacija apie sąskaitų likučius ir operacijas“) ir atlikite tai, ką nurodys operatorė

Paslaugos telefonu privatiems klientams
Paslaugos telefonu verslo klientams
Mobiliojoje SEB banko programėlėje
Interneto banke

Interneto bankas privatiems klientams
Interneto bankas verslo klientams

Ar reikia turėti asmens dokumentą, kai naudojatės mokėjimo kortele?

Paprastai nereikia, tačiau Jūsų gali paprašyti asmens dokumento, jei mokėsite didesnę sumą arba norėsite pasiimti iš savo sąskaitos grynųjų pinigų banko ar pašto skyriuose.

Ką daryti, jei kortelė tapo nenuskaitoma?

Kortelė gali sugesti, jei yra laikoma arti magnetinį lauką skleidžiančių daiktų: prie mobiliojo telefono, kompiuterio, televizoriaus ir kitų įsimagnetinusių daiktų.

Jei Jūsų mokėjimo kortelė tapo nenuskaitoma, artimiausiame SEB banko skyriuje pateikite prašymą išduoti naują mokėjimo kortelę, ir Jums pagaminsime naują kortelę.

Ką daryti, jeigu manote, kad suma, nurašyta iš kortelės sąskaitos, yra neteisinga?

Pirmiausiai rekomenduojame kreiptis į paslaugos teikėją dėl galimai įvykusios klaidos. Jeigu paslaugos teikėjas neatsako ar Jūs nesutinkate su pateiktu jo atsakymu, kreipkitės į patogiausią SEB banko skyrių, susisiekite telefonu + 370 52 682 800. Jums reikės užpildyti tam skirtą formą, pateikti atsiskaitymo dokumentus (kasos čekius, kvitus, sąskaitas ir kt.) ir paslaugos teikėjo atsakymą Jums.

Paklausimo išnagrinėjimo laikas priklauso nuo to, kur buvo atlikta operacija, – Lietuvoje ar užsienyje.

Jeigu įtariama galimai neteisėta veika, rekomenduojame kreiptis į atsakingą teisėsaugos instituciją ir į SEB banką dėl teikiamos paslaugos sustabdymo siekiant apsaugoti lėšas.

Ką daryti, kai baigiasi mokėjimo kortelės galiojimo laikas?

Kortelėje yra nurodyta, iki kada ji galioja (iki kurio mėnesio ir metų).

Atnaujintą kredito kortelę galite atsiimti banko skyriuje, o debeto kortelę galite gauti paštu jūsų nurodytu adresu arba atsiimti banko skyriuje.

Jei atnaujintą debeto arba kredito kortelę norite pasiimti banko skyriuje

Jūsų kortelėje nurodyto mėnesio pabaigoje užsukite į SEB banko skyrių, kuriame buvo išduota senoji kortelė, ir atsiimkite naująją. Už kortelės atsiėmimą banko skyriuje gali būti taikomi Kainyne nurodyti mokesčiai. Jeigu nenorite pratęsti kortelės galiojimo laiko, turite prieš 30 d. mus informuoti.

Jei atnaujintą debeto kortelę norite gauti paštu

Artėjant debeto kortelės galiojimo pabaigai (apie tai informuosime jus interneto banke), pageidaujamu būdu užsisakykite atnaujintos kortelės pristatymo paštu paslaugą:

1) interneto banke

2) paskambinę:

3) SEB banko skyriuje

Atnaujintos kortelės siuntimo paštu paslauga privatiems klientams
Atnaujintos kortelės siuntimo paštu paslauga verslo klientams

Baigiantis kortelės galiojimo laikui, pasirūpinkite, kad kortelės sąskaitoje pakaktų lėšų sumokėti už atnaujinimą. Šis mokestis nurašomas iš atnaujinamos sąskaitos, susietos su debeto kortele, o atnaujinant kredito kortelę — iš kredito. Jeigu sąskaitoje nepakanka lėšų, kortelė neatnaujinama, tačiau sutartis tebegalioja, o kortelės sąskaitoje likusios lėšos saugomos toliau.

Kortelė „SEB ISIC MasterCard“ automatiškai neatnaujinama. Šios kortelės galiojimo laiką galite pratęsti atvykę į bet kurį SEB banko skyrių. Reikia pateikti senąją kortelę, asmens dokumentą ir galiojantį studento pažymėjimą, patvirtinantį, kad esate dieninių studijų studentas.

Ką svarbu žinoti apie PIN kodą?

  1. Kortelės PIN kodą turi žinoti tik kortelės turėtojas. Jūsų kortelės PIN kodo nežino net banko darbuotojai. Kodo negalima sakyti nei artimiesiems, nei pardavėjams, nei banko darbuotojams.
  2. Jei pamiršote PIN kodą, skambinkite tel. +370 5 268 2800 (visą parą) arba atvykite į artimiausią SEB banko skyrių – Jums bus užsakyta nauja kortelė ir suteiktas kitas PIN kodas. Pergaminant kortelę taikomi SEB banko kainyne nurodyti mokesčiai.
  3. Būkite atidūs įvesdami PIN kodą, nes jį renkant bankomate leidžiama suklysti tris kartus, o parduotuvėje atsiskaitant lustine mokėjimo kortele — keturis. Suklydus daugiau kartų, kortelė blokuojama. 
  4. Panaikinti kortelės blokavimą galite atvykę į SEB banko skyrių, paskambinę visą parą veikiančiu telefonu +370 5 268 2800 arba parašę mums pranešimą prisijungę prie banko paslaugų internetu svetainės. Atkreipiame dėmesį, kad panaikinti kortelės blokavimą galima tik tuo atveju, jei neteisingai surinkote PIN kodą bankomate.

Ką daryti, jei bankomatas negrąžino kortelės arba neišmokėjo pinigų?

Bankomatui negrąžinus kortelės ar neišmokėjus pinigų, prašome nedelsiant kreiptis į kortelę išdavusį banką.

Informuojame, kad bankai, norėdami užtikrinti kuo didesnį savo klientų lėšų saugumą, įprastai yra nustatę 20—30 sekundžių laiką, per kurį kortelės turėtojas turėtų, pasibaigus operacijai, pasiimti grynuosius pinigus ar kortelę. Neatlikus nurodytų veiksmų per minėtą laiką, pinigai ar kortelė yra įtraukiami į bankomatą.

Kiek pinigų galima pasiimti iš bankomato?

Grynųjų pinigų išėmimo iš bankomato limitas priklauso nuo Jūsų turimos kortelės tipo. Jį sužinoti ir pasikeisti galite prisijungę prie interneto banko arba mobiliojoje SEB banko programėlėje.

Kaip saugiai naudotis bankomatais?

Mes labai daug dėmesio skiriame savo bankomatų apsaugai. Vis dėlto ir kortelių turėtojai privalo rūpintis saugumu. Kaip, skaitykite banko interneto svetainės skiltyje „Kaip saugiai naudotis banko paslaugomis“.

Svarbiausia:

  • nesinaudokite bankomatu, jei prie jo pastebite įtartinai besielgiančių žmoniųs, įsilaužimo į bankomatą ar panašių žymių
  • nesinaudokite nepažįstamųjų pagalba prie bankomato
  • rinkdami kodą, stovėkite prie pat bankomato ir, jei reikia, pridenkite delnu klavišus
  • baigę operacijas, nepamirškite pasiimti kortelės
  • pinigus ir kortelę įsidėkite prieš nueidami nuo bankomato
  • nepalikite prie bankomato čekių su sąskaitos informacija

Pastebėję ką nors įtartino prie SEB banko bankomatų, praneškite apie tai bet kuriame SEB banko skyriuje arba visą parą veikiančiu telefonu +370 5 268 2800.

Kaip mokėjimo kortele atsiskaitoma internetu?

  1. Užpildoma paslaugų teikėjo ar prekių pardavėjo svetainėje pateikta elektroninė mokėjimo forma. Pildant šią formą, paprastai reikia nurodyti:
    • kortelės turėtojo vardą ir pavardę
    • kortelės turėtojo adresą
    • kortelės numerį
    • kortelės galiojimo laiką
    • trijų skaitmenų CVV2 ar CVC2 kodą, kuris nurodomas kortelės parašo juostelėje ar atskirame lape, įteikiamame banke kartu su kortele
  2. Pardavėjas rezervuoja reikiamą sumą, vėliau ją nurašo iš formoje nurodytos kortelės sąskaitos.

Atkreipiame dėmesį, kad, norėdami atsiskaityti saugos programose „MasterCard SecureCode“ ir „Verified by Visa“ dalyvaujančiose elektroninėse parduotuvėse, papildomai turi įvesti  interneto banko atpažinimo kodą, kuris reikalingas mokančiojo  tapatybei nustatyti.

Jei iš kortelės sąskaitos nurašoma per didelė suma arba nepristatoma prekė (nesuteikiama paslauga), visų pirma reikia kreiptis į pardavėją. Jei problema neišsprendžiama, pateikite pretenziją bankui.

Ką reikėtų žinoti apie verslo klientams išduodamas korteles?

  1. Kortelės išduodamos įmonių vadovams arba jų įgaliotiems asmenims.
  2. Verslo klientams išduodamos SEB banko kortelės galioja visame pasaulyje.
  3. Galima nustatyti įvairius atsiskaitymo mokėjimo kortele ribojimus.
  4. Atsiskaičius kortele, išspausdinama arba išrašoma sąskaita šalies, kurioje atsiskaitoma, valiuta.
  5. Atsiskaitant mokėjimo kortele, kurios sąskaitos valiuta nesutampa su operacijos valiuta, valiuta konvertuojama automatiškai.

Valiutos konvertavimo tvarka

Mokėjimo kortelės turėtojui atliekant operacijas (pvz., atsiskaitant prekybos mokėjimo vietoje ar internetu, imant grynųjų pinigų iš bankomato) su turima  „VISA“ ar „MasterCard“ mokėjimo kortele bet kuria valiuta, lėšos iš mokėjimo kortelės sąskaitos bus nurašytos eurais. Kai operacijos valiuta yra ne eurais, operacijos suma keičiama į eurus pagal „VISA Europe“* ar „Mastercard International“* nustatytą valiutos keitimo kursą, kuris galioja duomenų tvarkymo dieną. Atsiskaitymo valiuta bus pakeista į eurus taikant Kainyne nusatytą valiutos keitimo mokestį. Rezervuojant lėšas mokėjimo kortelės sąskaitoje taikomas tos dienos valiutos keitimo kursas, o lėšų nurašymo dieną - lėšų nurašymo dienos valiutos kursas ir 2,65 proc. valiutos keitimo mokestis. Todėl rezervuojant lėšas ar nurašant lėšas gali būti taikomas skirtingas valiutos keitimo kursas.

Mastercard kortelėms taikomą ,,Mastercard International“ valiutos keitimo kursą galite pasitikrinti čia.

Visa kortelėms taikomą ,,VISA EUROPE” valiutos keitimo kursą galite pasitikrinti čia.

 


Išsamesnės informacijos apie mokėjimo korteles, jų išdavimo ir naudojimo sąlygas ar įkainius teiraukitės paskambinę +370 5 268 2800 (I–V 8.00–20.00, VI 9.00–18.00, VII 9.00–16.00) arba atvykę į Jums patogų SEB banko skyrių.

Kontaktai

  • „Skype“
  • Rašykite mums
  • Lizingo departamento kontaktai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.