Virtualus konsultantas – tai išmanusis robotas, kuris nuolat mokosi naujų temų ir gali bet kuriuo paros metu atsakyti į iškilusius klausimus.
SEB virtualus konsultantas išmokytas suprasti klausimus, susijusius su bankininkystės paslaugomis. Pokalbio langą rasite tuose paslaugų puslapiuose, kurių temas konsultantas jau išmano.
Šiuo metu privatūs klientai gali gauti atsakymus šiomis temomis:
Verslo klientus virtualus konsultantas jau konsultuoja šiomis temomis:
Jei seb.lt svetainės puslapyje nerasite ieškomos informacijos, klausimą rašykite į virtualaus konsultanto pokalbio langą. Jis atsakys į kilusį klausimą, pasiūlys užpildyti paraišką, prisijungti prie interneto banko, nurodys, kur galima rasti daugiau informacijos ar pasiūlys kitą tinkamą alternatyvą.
Jei virtualus konsultantas negalės atsakyti į klausimą pats ar Jums reikės banko darbuotojų pagalbos
Virtualus konsultantas atsako į bendruosius klausimus apie banko paslaugas, todėl Jums nėra būtina atskleisti savo asmens duomenų. Jei vis dėlto pokalbio metu pasidalinote savo asmenine informacija, ji bus tvarkoma pagal SEB įmonių Lietuvoje asmens duomenų tvarkymo politiką.
Virtualus konsultantas nuolat tobulėja ir mokosi iš jam užduodamų klausimų, analizuoja pokalbius ir reakcijas.
Tačiau kad rūpimą atsakymą gautumėte greičiau ir jis būtų tikslus – su pokalbių robotu geriausia kalbėti kitaip, nei esame įpratę su žmogumi.
Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.
Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.