Switch to mobile version. Į viršų

Privatiems klientams

Virtualus konsultantas

Virtualus konsultantas

Greitas ir modernus būdas sužinoti apie banko paslaugas

  • Susirašinėti internetu galite bet kuriuo paros metu
  • Prireikus būsite sujungti konsultuotis su banko darbuotoju
  • Susirašinėjant nereikia atskleisti asmens duomenų

Virtualus konsultantas – tai išmanusis robotas, kuris nuolat mokosi naujų temų ir gali bet kuriuo paros metu atsakyti į iškilusius klausimus.

SEB virtualus konsultantas išmokytas suprasti klausimus, susijusius su bankininkystės  paslaugomis. Pokalbio langą rasite tuose paslaugų puslapiuose, kurių temas konsultantas jau išmano.

Šiuo metu galite gauti atsakymus šiomis temomis:

  • mokėjimo kortelių
  • kreditų
  • paslaugų internetu

Jei seb.lt svetainės puslapyje nerasite ieškomos informacijos, klausimą rašykite į virtualaus konsultanto pokalbio langą. Jis atsakys į kilusį klausimą, pasiūlys užpildyti paraišką, prisijungti prie interneto banko, nurodys, kur galima rasti daugiau informacijos ar pasiūlys kitą tinkamą alternatyvą.

Jei virtualus konsultantas negalės atsakyti į klausimą pats ar Jums reikės banko darbuotojų pagalbos

  • darbo dienomis (I–V 8.00–20.00) jis pasiūlys pokalbį tęsti su banko darbuotoju. Tai galėsite daryti tame pačiame pokalbio lange
  • ne darbo valandomis kasdienės bankininkystės klausimais pasiūlys susisiekti su banko darbuotojais jų darbo metu arba registruotis į konsultaciją
  • ne darbo valandomis skubiais kortelės ar interneto banko blokavimo klausimais  susisiekite su mumis telefonu +370 5 268 2800

Virtualus konsultantas atsako į bendruosius klausimus apie banko paslaugas, todėl Jums nėra būtina atskleisti savo asmens duomenų. Jei vis dėlto pokalbio metu pasidalinote savo asmenine informacija, ji bus tvarkoma pagal SEB įmonių Lietuvoje asmens duomenų tvarkymo politiką.

Virtualus konsultantas nuolat tobulėja ir mokosi iš jam užduodamų klausimų, analizuoja pokalbius ir reakcijas.

Tačiau kad rūpimą atsakymą gautumėte greičiau ir jis būtų tikslus – su pokalbių robotu geriausia kalbėti kitaip, nei esame įpratę su žmogumi.

  1. Klausimus bandykite rašyti trumpus ir tikslius, pradžioje problemai nusakyti gali užtekti ir kelių žodžių – nėra būtina rašyti pilnus sakinius, pasakoti daug detalių.
  2. Nepamirškite parašyti „esminį“ žodį, pvz. „kortelės kelionių draudimas“, „programėlės PIN kodas“, „kortelės PIN kodas“, „Smart-ID PIN kodas“ ir kt.
  3. Jei iškart negavote Jus tenkinančio atsakymo, pabandykite savo klausimą pateikti kitaip – kiekvienas jų padeda virtualiam konsultantui tobulėti.
  4. Jei gavote reikiamą atsakymą ir norite pokalbį tęsti kita tema – pokalbio lange parašykite „Ok“, taip virtualus konsultantas supras, kad klausiate naujo dalyko.

Kontaktai

  • „Skype“
  • Rašykite mums
  • Lizingo departamento kontaktai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.