Switch to mobile version. Į viršų

Verslo klientams

Dažnai užduodami klausimai

Mokėjimo kortelės

Kaip apsaugoti kortelės sąskaitoje esančius pinigus ir sąskaitos duomenis?

  1. Neleiskite kortele naudotis kitiems asmenims.
  2. Naują kortelę iškart pasirašykite tam skirtoje vietoje.
  3. Nebegaliojančią kortelę grąžinkite bankui.
  4. Niekam neatskleiskite slaptažodžio.
  5. Atsiskaitymo kortele operacijas patvirtinančius čekius saugokite tol, kol gausite mėnesio ataskaitas, kad jas gavę galėtumėte patikrinti, ar čekiuose ir ataskaitose nurodyti duomenys sutampa.

Ką daryti praradus mokėjimo kortelę?

Praradę kortelę, nedelsdami ją blokuokite paskambinę visą parą veikiančiu telefonu +370 5 268 2800 arba atvykę į pasirinktą SEB banko skyrių.

Kaip elgtis pamiršus kortelę bankomate?

Iškart praneškite apie tai paskambinę bankui visą parą veikiančiu telefonu +370 5 268 2800 ar (8 5) 268 2800 arba atvykę į SEB banko skyrių.
 

Sąskaitų tvarkymas naudojantis interneto banku

Kaip užtikrinti, kad banko sąskaita paslaugų internetu svetainėje būtų neprieinama kitiems asmenims?

  1. Banko paslaugų internetu svetainės saugumą užtikrina programinė įranga ir specialios IT sistemų saugos priemonės.
  2. Jūsų sąskaita saugi, jei saugote savo sąskaitos duomenis, mokėjimo korteles ir jų slaptažodžius, prisijungimo prie paslaugų internetu svetainės slaptažodžius ir jų formavimo įrenginius bei priemones (slaptažodžių generatorius, korteles) nuo pašalinių asmenų.

Kaip saugiai tvarkyti savo sąskaitas internetu?

  1. Reguliariai tikrinkite savo sąskaitų būklę ir lėšų apyvartą.
  2. Nustatytą operacijų, kurios atliekamos internetu, limitą didinkite tik tada, kai tai būtina.
  3. Limitus galite pakeisti atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.
  4. Visada tvarkingai baikite darbą paslaugų internetu svetainėje:
    • būtinai paspauskite „Baigti darbą“

Saugus internetas

Kaip saugiai naudotis internetu?

  1. Reguliariai atnaujinkite programinę įrangą: operacinę sistemą, ugniasienę ir antivirusinę programinę įrangą.
  2. Atverdami elektroninius laiškus, naršydami po internetą, kopijuodami informaciją iš interneto, būkite ypač atidūs.
  3. Nepažįstamų ir įtartinų siuntėjų laiškų (ypač jų priedų) neatverkite, juos tuojau pat ištrinkite.

Kaip elgtis aptikus virusą ar gavus pasiūlymą įdiegti nežinomą įrangą?

Būtinai iš karto kreipkitės į kompiuterių specialistą.

Ką daryti, jei suabejojate elektroninės parduotuvės ar kitų elektroninių paslaugų teikėjų patikimumu?

Jeigu suabejojate duomenų saugumu elektroninėje erdvėje, nutraukite pradėtą operaciją ir būtinai susisiekite su banku visą parą veikiančiu telefonu +370 5 268 2800.


Išsamesnės informacijos, susijusios su saugumu naudojantis banko paslaugomis, teiraukitės paskambinę +370 5 268 2800 (I–V 8.00–20.00, VI 9.00–18.00, VII 9.00–16.00) arba atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Įspėjame apie grėsmes

Vis dažniau internetiniai sukčiai bando užkrėsti interneto banko naudotojų kompiuterius virusais.

Kontaktai

  • „Skype“
  • Rašykite mums
  • Lizingo departamento kontaktai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.