Switch to mobile version. Į viršų

Verslo klientams

Paslaugos telefonu

Paslaugos telefonu

Tvarkykite reikalus ir konsultuokitės telefonu

  • Skambinkite mums telefonu 19222 arba (8 5) 268 2822
  • Konsultuojame darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 val.
  • Šios konsultacijos nemokamos

Kilo klausimų dėl paslaugų, kuriomis naudojasi Jūsų įmonė? Norėtumėte sužinoti daugiau apie kitas galimybes ar pasitarti, kaip valdyti įmonės finansus? Skambinkite mums, ir mes mielai atsakysime į klausimus, padėsime kuo patogiau sutvarkyti reikalus. Šiomis paslaugomis galite naudotis, jei įmonės vardu esate sudarę Elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Ji sudaroma banko skyriuose.

Kokiais klausimais konsultuojame telefonu?

  • Konsultuojame įmonės finansų valdymo klausimais.
  • Supažindiname su banko teikiamomis paslaugomis, jų teikimo sąlygomis ir taikomais įkainiais.
  • Patariame kitais Jums rūpimais klausimais.

Kaip gauti konsultaciją telefonu?

  1. Paskambinkite mums telefonu 19222 arba (8 5) 268 2822 (iš užsienio — +370 5 268 2822) ir pasirinkite reikiamą paslaugą.
  2. Jūsų paprašysime patvirtinti savo tapatybę. Norėdami patvirtinti tapatybę, telefone įveskite Elektroninių paslaugų teikimo sutartyje nurodytą savo atpažinimo kodą ir:
  • slaptažodžių generatoriaus slaptažodį
  • slaptažodį, skirtą naudotis automatinio sąskaitų likučių ir operacijų tikrinimo paslauga

Informacija bendro pobūdžio klausimais apie mūsų paslaugas gali būti teikiama nenustačius Jūsų tapatybės.

Daugeliui mums skambinančių klientų netenka laukti ilgiau negu 1 minutę. Kai numatomas laukimo laikas ilgesnis ir skambinate mobiliuoju telefonu, dažniausiai pasiūlome rinktis nemokamo automatinio atskambinimo galimybę ir atskambiname greičiau negu per 10 minučių.

Kuo galime Jums padėti telefonu?

Teikiame išsamią informaciją apie:

  • įmonės sąskaitas (sąskaitų likučius, atliktas operacijas, operacijų datas, sąskaitų būklę ir numerius, sąskaitų areštą, inkaso, debeto nurodymus, rezervacijas ir kt.)
  • Jūsų, kaip interneto banko naudotojo, internetu atliktas operacijas
  • operacijas, atliktas mokėjimo kortele
  • darbo užmokesčio pervedimo įmonės darbuotojams vykdymo būklę, darbo užmokesčio sąskaitos likutį
  • įmonės finansinius įsipareigojimus (ilgalaikius kreditus, sąskaitos kreditus, kredito liniją, lizingą ir kt.)
  • mokėjimo kortelės (-ių) atnaujinimą ir banko skyriaus, kuriame ją (jas) galite atsiimti, adresą
  • kitus banko produktus ar paslaugas, kuriomis naudojasi Jūsų įmonė

Taip pat galime:

  • panaikinti prieigos prie interneto banko blokavimą ir atkurti laikiną slaptažodį
  • aktyvinti mokėjimo kortelę, jei esate jos naudotojas ir turėtojas
  • papildyti ar patikslinti kontaktinę įmonės informaciją banko duomenų sistemoje (telefono numerius, el. pašto adresus)
  • priimti prašymą:
    • įmonės mokėjimo kortelės (-ių) mėnesio ataskaitas teikti interneto banke
    •  atnaujinti įmonės kortelę (-es) arba pažymėti, kad kortelė (-ės) nebūtų atnaujinta (-os) automatiškai (tokį prašymą gali pateikti tik įmonės vadovas)
  • sudaryti arba nutraukti tiesioginio debeto sutartį

Atkreipiame dėmesį, kad informaciją ir paslaugas telefonu teikiame atsižvelgdami į įmonės, kuriai atstovaujate, Elektroninių paslaugų teikimo sutartyje Jums, kaip naudotojui, nustatytas teises.


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu 19222, kitu metu — privačių klientų informavimo telefonu 1528, veikiančiu visą parą. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

SEB grupė Lietuvoje turi vieną oficialią paskyrą programoje „Skype“. Šios paskyros pavadinimas yra „SEB.Lietuvoje“.

Skambinant bankui naudojantis šia programa, rekomenduojama visada naudotis interneto svetainėje www.seb.lt suteikiama galimybe prisijungti spustelint mygtuką „Skambinti SEB.Lietuvoje“, o ne naudojantis duomenimis, sukauptais programos „Skype“ paskyros archyve:

Spustelėjus šį mygtuką ir susijungus su banku, naudojantis „Skype“ programa galima tik kalbėtis — nėra galimybės bendrauti raštu ar matyti vaizdo.

Atkreipiame dėmesį, kad SEB darbuotojai patys neskambina klientams naudodami programoje „Skype“ paskyrą „SEB.Lietuvoje“, niekada neprašo ir neprašys klientų pasakyti konfidencialių duomenų ar slaptažodžių.

Pokalbiai skambinant naudojantis paskyra „SEB.Lietuvoje“ programoje „Skype“ nėra apmokestinami (klientai moka už interneto ryšį pagal jų su interneto ryšio tiekėjais sudarytas sutartis).

Skambinant naudojantis paskyra „SEB.Lietuvoje“, bankas teikia paslaugas tokiomis pat sąlygomis, kokios taikomos teikiant paslaugas telefonu (privatiems klientams — trumpuoju numeriu 1528, o verslo klientams — 19222).

Atkreipiame dėmesį, kad atskleisti savo elektroninės bankininkystės slaptažodžius, kodus ar kitus konfidencialius duomenis galite tik tais atvejais, kai Jūs patys skambinate SEB bankui:

Be to, šie duomenys turi būti ne diktuojami žodžiu, o įvedami telefone.

Banko darbuotojai, patys telefonu paskambinę Jums, niekada neprašo ir neprašys pasakyti konfidencialių duomenų ir slaptažodžių, todėl, sulaukę tokio prašymo telefonu, būtinai nedelsdami praneškite apie telefoninio sukčiavimo atvejį bankui visą parą veikiančiu telefonu 1528 ir policijai.

Atkreipiame dėmesį, kad pokalbiai nurodytais numeriais įrašomi siekiant užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę. SEB bankas garantuoja šių įrašų konfidencialumą ir apsaugą.


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu 19222, kitu metu — privačių klientų informavimo telefonu 1528, veikiančiu visą parą. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Ir tada, kai bendraujate su vadybininku, ir tada, kai naudojatės atsakikliu, telefonu teikiamos banko konsultacijos yra nemokamos, tačiau už skambutį mokate savo telefono ryšio operatoriui:

Ryšio tinklas Tarifas
Pokalbiai „Teo“ fiksuotojo ryšio tinkle trumpuoju numeriu 19222 skambinant iš bet kurios Lietuvos vietos apmokestinama pagal „Teo“ tarifą, taikomą vietiniams pokalbiams
Pokalbiai mobiliojo ryšio tinkle trumpuoju numeriu 19222 apmokestinama pagal kliento pasirinkto ryšio operatoriaus taikomą tarifą ar mokėjimo planą

Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu 19222, kitu metu — privačių klientų informavimo telefonu 1528, veikiančiu visą parą. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Norėdami naudotis šiomis paslaugomis, pirmiausia sudarykite Elektroninių paslaugų teikimo sutartį

Atvykite į bet kurį SEB banko skyrių ir sudarykite Elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Banke reikės pateikti fizinio ir juridinio asmens tapatybei nustatyti būtinus dokumentus.

Elektroninių paslaugų teikimo sutartyje nurodoma, kas įgyja teisę naudotis telefonu teikiamomis paslaugomis. Sutarties priede nurodytoms Jūsų sąskaitoms suteikiami eilės numeriai, kuriuos turite naudoti norėdami sužinoti tų sąskaitų likučius.

Visas elektroninių paslaugų teikimo sutartis, sąlygas ir taisykles rasite čia.

Prieš naudodamiesi šiomis paslaugomis, susipažinkite su jų teikimo sąlygomis

Banko paslaugų telefonu teikimo sąlygų aprašas (PDF, 45 KB)


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu 19222, kitu metu — privačių klientų informavimo telefonu 1528, veikiančiu visą parą. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Naudinga

Naudokitės saugiomis elektroninių paslaugų naudotojų atpažinimo priemonėmis:

Kontaktai

  • „Skype“ (visą parą)
  • Rašykite mums
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.