Switch to mobile version. Į viršų

Verslo klientams

Elektroninė prekyba (paslauga „Bank link“)

Elektroninė prekyba (paslauga „Bank link“)

Patogus būdas atsiskaityti el. parduotuvėse

  • Jūsų pirkėjai bet kuriuo metu gali atsiskaityti greičiau ir be klaidų
  • Lengvesnė Jūsų užsakymų apskaita ir kontrolė
  • Pinigai už prekes visada pervedami į Jūsų parduotuvės sąskaitą

Ši paprasta ir populiari paslauga suteikia galimybę el. parduotuvių pirkėjams patogiai ir greitai sumokėti už prekes ar paslaugas: jiems tereikia pasirinkti šį atsiskaitymo būdą, prisijungti prie interneto banko ir spustelint vieną mygtuką patvirtinti jau parengtą mokėjimo nurodymą. Mokėjimo nurodymai vykdomi visą savaitę bet kuriuo paros metu.

Kokia šios paslaugos nauda?

Elektroninė parduotuvė, kurios pirkėjai atsiskaito šiuo būdu, gali nesunkiai susieti mokėjimą su užsakymo numeriu, todėl tampa lengviau valdyti pirkimo ir atsiskaitymo procesą. Be to, mes visada atskiru pranešimu informuojame elektroninę parduotuvę apie kiekvieno per mūsų interneto banką atlikto mokėjimo būklę.

Ko reikia norint pradėti naudotis šia paslauga?

  • Turėti sąskaitą SEB banke
  • Turėti elektroninę parduotuvę, kuri galėtų suformuoti elektroninio mokėjimo nurodymą ir pateikti jį bankui taip, kaip tai aprašyta techninėje specifikacijoje (PDF, 291 KB)
  • Sudaryti paslaugos teikimo sutartį

Paslauga gali naudotis ir juridiniai, ir fiziniai asmenys (pastarieji turi pateikti dokumentus, įrodančius teisę verstis konkrečia veikla).

Kaip užsisakyti paslaugą?

Maloniai kviečiame kreiptis į mus telefonu +370 5 268 2822 arba atvykti į pageidaujamą SEB banko skyrių.


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822, kitu metu – privačių klientų informavimo telefonu +370 5 268 2800, veikiančiu visą parą. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Ryšio tarp banko, pirkėjo ir elektroninės parduotuvės saugumas užtikrinamas SSL saugumo protokolu: informacija, kuria keičiamasi, yra nematoma ir neprieinama tretiesiems asmenims. Duomenys, perduodami iš banko elektroninei parduotuvei ir iš parduotuvės bankui, yra šalių patvirtinami skaitmeniniu būdu, be to, tikrinama, ar jie nebuvo pakeisti.


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822, kitu metu – privačių klientų informavimo telefonu +370 5 268 2800, veikiančiu visą parą. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Kiek ši paslauga kainuoja pirkėjui?

SEB banko klientas, atsiskaitydamas elektroninėse parduotuvėse šiuo būdu, moka bankui įprastą pinigų pervedimo mokestį (Pinigų pervedimo banko viduje įkainiai).

Ko reikia norint naudotis paslauga „Bank link“?

El. parduotuvei reikia:

  • turėti sąskaitą SEB banke
  • turėti elektroninės prekybos svetainę
  • sudaryti paslaugos „Bank link“ teikimo sutartį

Pirkėjui reikia:

Kas gali sudaryti šios paslaugos teikimo sutartį?

Paslaugos „Bank link“ teikimo sutartį gali sudaryti juridiniai asmenys arba asmenys, vykdantys komercinę veiklą.

Fiziniai asmenys turi pateikti dokumentus, įrodančius teisę verstis konkrečia komercine veikla. Jei šis dokumentas yra terminuotas, paslaugos „Bank link“ teikimo sutartis sudaroma iki jo galiojimo pabaigos.

Kokia informacija nurodoma sudarant šios paslaugos teikimo sutartį?

  • Jūsų įmonės tikslus pavadinimas arba Jūsų vardas ir pavardė
  • Įmonės arba fizinio asmens:
    • kodas
    • adresas
    • telefonas
    • faksas
    • el. pašto adresas
  • interneto svetainės pavadinimas (pavyzdžiui, www...........lt)
  • įgalioto pasirašyti sutartį asmens vardas, pavardė ir pareigos
  • sąskaitos (-ų), į kurią (-as) turi būti gaunami pinigai, numeris (-iai) (nurodomų įmonės einamųjų sąskaitų SEB banke skaičius neribojamas; į sutartyje nenurodytas sąskaitas pirkėjai pervesti pinigų negali)
  • sąskaitos, iš kurios turi būti nurašomi registracijos ir mėnesio mokesčiai, numeris
  • Jūsų svetainės elektroninis sertifikatas (gali būti pasirašytas savininko (angl. self-signed)

Kaip diegiama ši paslauga?

  1. Pagal banko pateiktą techninę specifikaciją Jūsų programuotojai interneto svetainėje įgyvendina atsiskaitymo sprendimą.
  2. Jūs atsiunčiate bankui programuotojų sukurtą elektroninį svetainės sertifikatą (ne sertifikato užklausą). Sertifikatas gali būti jų pačių pasirašytas (angl. self-signed).
  3. Bankas pateikia Jums testavimo instrukcijas ir testavimo duomenų paketą.
  4. Atliekamas testavimas.
  5. Pasirašoma paslaugos „Bank link“ teikimo sutartis.
  6. Paslauga aktyvinama.

Ar galima išbandyti paslaugą nepasirašius sutarties?

Taip. Mes visada rekomenduojame prieš pasirašant sutartį išbandyti, kaip veikia paslauga.

Ar norint naudotis paslauga privaloma turėti SSL sertifikatą?

Taip. Nekeliame konkrečių SSL sertifikato reikalavimų, tačiau, siekdami tinkamai apsaugoti duomenis, rekomenduojame įsigyti sertifikatą iš patikimos sertifikavimo įstaigos (angl. trusted certificate authority).

Ar galima šia paslauga naudotis keliose interneto svetainėse? Ar tai papildomai kainuoja?

Svetainių, kuriose galima naudotis paslauga „Bank link“, skaičius neribojamas, tačiau, prieš naudojantis paslauga, būtina tai suderinti su banku.

Šios paslaugos naudojimas keliose svetainėse papildomai neapmokestinamas.

Ar visi pirkėjai gali atsiskaityti už pirkinius naudodamiesi „Bank link“ paslauga?

Šia paslauga gali naudotis visi pirkėjai, su SEB banku sudarę Elektroninių paslaugų teikimo sutartį.

Ar ši paslauga tinkama norint prekiauti užsienyje?

Naudojantis šia paslauga, galima atsiskaityti tik Lietuvoje.

Per kiek laiko, atlikus mokėjimą, gaunamas pranešimas apie tai ir įskaitomi pinigai?

Pranešimas ir pinigai Jus pasiekia iškart po to, kai sumokama už prekę ar paslaugą.


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822, kitu metu – privačių klientų informavimo telefonu +370 5 268 2800, veikiančiu visą parą. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Mokestis
Paslaugos vienkartinis registracijos mokestis 57,92 Eur
Komisinis mokestis 1,3 proc. nuo pervedimo sumos (mažiausiai 0,14 Eur, daugiausiai 0,75 Eur) arba fiksuotas 0,5 Eur mokestis už bet kokios vertės pavedimą

 


Išsamesnės informacijos apie banko teikiamas elektronines paslaugas, taikomas sąlygas ir įkainius teiraukitės banko darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. paskambinę telefonu +370 5 268 2822, kitu metu – privačių klientų informavimo telefonu +370 5 268 2800, veikiančiu visą parą. Reikiama informacija taip pat gali būti suteikta Jums atvykus į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Kontaktai

  • „Skype“ (visą parą)
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.