Switch to mobile version. Į viršų

Verslo klientams

Kortelių siuntimas paštu

Kortelių siuntimas paštu

Atnaujintą debeto kortelę gauti paprasta – kaip ir rytinį laikraštį

  • Nebūtina vykti į banką atsiimti atnaujintos kortelės – atsiųsime ją paštu
  • Atnaujintos kortelės siuntimo paštu paslaugą galite užsisakyti internetu

Atnaujintą debeto kortelę galime atsiųsti paštu Jums į namus, darbovietę ar kitą vietą Lietuvoje arba užsienyje — ten, kur būnate dažniausiai, kur Jums patogiausia.

Pasibaigus mokėjimo kortelės galiojimo laikui, automatiškai ją atnaujiname. Iki šiol atnaujintą kortelę tekdavo atsiimti banko skyriuje. Dabar vykti į banką nebūtina, nes atnaujintą debeto kortelę galime atsiųsti paštu.

Užsisakykite paslaugą norimu būdu

Artėjant debeto kortelės galiojimo pabaigai (apie tai pranešama banko paslaugų internetu svetainėje ir kortelės mėnesio ataskaitoje), sau patogiu būdu užsisakykite atnaujintos kortelės pristatymą paštu:

Nurodykite, kur ir kaip norite gauti kortelę

Atnaujintą debeto kortelę galime išsiųsti:

  • į bet kurią vietą Lietuvoje:
    • neregistruotu paštu (nemokamai)
    • registruotu paštu (laiškas įteikiamas asmeniškai, kaina 1,45 Eur / 5 Lt)
  • į užsienį neregistruotu paštu (kaina 5,79 Eur / 20 Lt)

Paštu siųsti kortelę yra saugu

Paštu siunčiamos debeto kortelės sąskaitoje esantys pinigai yra saugūs, nes ji siunčiama neaktyvinta. Norint kortele naudotis, reikia ją aktyvinti.

Atnaujinant kortelę, PIN kodas nekeičiamas (lieka galioti senosios kortelės PIN kodas) ir paštu nesiunčiamas.

Atnaujinta debeto kortelė turi būti aktyvinta per 60 dienų nuo jos išsiuntimo datos. Kortelę galima aktyvinti trimis būdais:


Išsamesnės informacijos apie mokėjimo korteles, jų išdavimo ir naudojimo sąlygas ar įkainius teiraukitės paskambinę telefonu +370 5 268 2822 arba atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.

  • Paštu gavę debeto kortelę, įsitikinkite, kad joje nurodytas teisingas Jūsų vardas ir pavardė arba įmonės pavadinimas.
  • Pasirašykite kitoje kortelės pusėje esančiame parašo laukelyje.
  • Jeigu gavote pažeistą voką ar kyla įtarimų, kad kortele galėjo pasinaudoti kiti asmenys, neaktyvinkite jos, o voką su kortele grąžinkite SEB bankui. Pakartotinai pagamintą kortelę galima atsiimti tik banko skyriuje.
  • Aktyvinus atnaujintą mokėjimo kortelę, senoji nebegalioja. Senąją mokėjimo kortelę sukarpykite žirklėmis.
  • Jeigu Jums pristatyta ne Jūsų mokėjimo kortelė, prašome ją grąžinti SEB bankui.

Išsamesnės informacijos apie mokėjimo korteles, jų išdavimo ir naudojimo sąlygas ar įkainius teiraukitės paskambinę telefonu +370 5 268 2822 arba atvykę į pageidaujamą SEB banko skyrių.

Kontaktai

  • „Skype“
  • Savitarnos zonos
  • Banko skyriai ir bankomatai
S|E|B

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.

Attention! Your web browser does not correspond to the requirements needed to visit SEB website. Please change web browser or device that you use for browsing the site.