✓ Dėkojame, Jūsų pranešimas apie įvykį gautas
2. Pateikite įvykį liudijančius dokumentus
Surinkite draudžiamąjį įvykį liudijančius medicinos ir kitus dokumentus:
- Dokumentai iš medicinos įstaigos
Įskaitant galutinę diagnozę ir jos datą, išsami sveikatos istorija, diagnostinių ir medicininių tyrimų rezultatai, nustatytas gydymas.
- Sprendimas dėl invalidumo ir nedarbingumo pripažinimo
Išduotas Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos. - Dokumentai iš medicinos įstaigos
Įskaitant galutinę diagnozę ir jos datą, išsamią sveikatos istoriją, diagnostinių ir medicininių tyrimų rezultatus, paskirtą gydymą. - Kiti dokumentai, susiję su draudžiamuoju įvykiu
Teisėsaugos institucinių atliktų tyrimų dokumentai, teismo medicinos tarnybos atliktų ekspertizių bei kiti dokumentai.
- „Sodros“ sprendimas skirti ligos išmoką nedarbingumo laikotarpiu. Ligos išmoka turi būti skirta skirta dėl nelaimingo atsitikimo.
- Dokumentai iš medicinos įstaigos
Liudijantys nelaimingą atsitikimą faktą ir nurodantys tikslią įvykio datą bei galutines diagnozes.
Medicinos dokumentų išrašai, (epikrizės , Skubios pagalbos skyriaus įrašai, e. sveikatos įrašai ir kt.). - Kiti dokumentai, susiję su draudžiamuoju įvykiu
Pvz., tyrimo dokumentai, teisminiai dokumentai ir kt.
- Gydančio gydytojo pažyma, liudijanti sveikatos sutrikimą dėl ligos ar fizinio sužalojimo
- Apdraustojo asmens sveikatos istorija, medicinos dokumentų išrašai ir tyrimų, kurie buvo atlikti dėl sužalojimo, susižeidimo ar ligos, kopijos
- Medicinos dokumentų iš gydymo įstaigos išrašas, jei per draudimo laikotarpį, nurodytą prašyme išmokėti draudimo išmoką, apdraustasis buvo gydomas ligoninėje
- Kiti su draudžiamuoju įvykiu susiję dokumentai (jei apdraustasis turi teisę jais naudotis), tarp jų – tyrimo institucijų sprendimai ar teisėsaugos institucijų pažymos, jei įvyko eismo įvykis
Apdraustiesiems, kuriems ligos pašalpas skiria ir moka „Sodros“ teritoriniai skyriai
- „Sodros“ elektroninėje gyventojų aptarnavimo sistemoje (EGAS) pateikta suvestinė apie asmeniui išduotus elektroninius nedarbingumo pažymėjimus ir pranešimus dėl pašalpos skyrimo, „Sodros“ sprendimas skirti ligos išmoką nedarbingumo laikotarpiu arba „Sodros“ pažyma apie išmokėtas išmokas.
- Apdraustojo asmens sveikatos istorija ir tyrimų, kurie buvo atlikti dėl sužalojimo, susižeidimo ar ligos, originalai ar patvirtintos išvardytų dokumentų kopijos
- Kiti su draudžiamuoju įvykiu susiję dokumentai (jei apdraustasis turi teisę jais naudotis), tarp jų – tyrimo institucijų sprendimai ar policijos pažymos, jei įvyko eismo įvykis
Apdraustiesiems, kuriems ligos pašalpas skiria ir moka ne „Sodros“ teritoriniai skyriai
- Medicininė pažyma dėl neatvykimo į darbą, darbo biržą ar ugdymo instituciją (forma Nr. 094/a)
- Apdraustojo asmens sveikatos istorija ir tyrimų, kurie buvo atlikti dėl sužalojimo, susižeidimo ar ligos, originalai ar patvirtintos išvardytų dokumentų kopijos
- Kiti su draudžiamuoju įvykiu susiję dokumentai (jei apdraustasis turi teisę jais naudotis), tarp jų – tyrimo institucijų sprendimai ar policijos pažymos, jei įvyko eismo įvykis
Savarankiškai dirbantiems asmenims, bedarbiams ir asmenims laikinai dirbantiems ne Lietuvoje
- Asmens sveikatos priežiūros įstaigos, teikiančios stacionarines asmens sveikatos priežiūros paslaugas, išrašas iš medicininių dokumentų
- Apdraustojo asmens sveikatos istorija ir tyrimų, kurie buvo atlikti dėl sužalojimo, susižeidimo ar ligos, originalai ar teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintos išvardytų dokumentų kopijos
- Kiti su draudžiamuoju įvykiu susiję dokumentai (jei apdraustasis turi teisę jais naudotis), tarp jų – tyrimo institucijų sprendimai ar policijos pažymos, jei įvyko eismo įvykis"
Pateikite įvykį liudijančius dokumentus
Įkelkite dokumentus naudodami saugią dokumentų pateikimo ir pasirašymo prieigą SEB interneto banke (pasirinkę „Gyvybės draudimo“ dokumentų tipą „Draudžiamąjį įvykį liudijantys dokumentai“).
Norėdami pasirašyti dokumentą, naudokite kvalifikuotą „Smart-ID“ („Smart-ID Basic“ netinka) arba mobilųjį parašą.
Jei kvalifikuotu tapatybės patvirtinimo įrankiu „Smart-ID“ arba mobiliuoju parašu nesinaudojate, dokumentus pristatykite atvykę į banko skyrių.
Pateikite įvykį liudijančius dokumentus Užsiregistruoti į susitikimą
3. Gaukite draudimo išmoką
Gavę visus reikiamus dokumentus, Jūsų pranešimą apie įvykį išnagrinėsime kuo skubiau. Dažniausiai tai trunka dešimt darbo dienų. Kai kurias atvejais, kai reikalinga išsamesnė analizė, nagrinėjimas gali užtrukti iki trisdešimties dienų.
Galime Jums padėti
Jei turite klausimų, kaip pranešti apie draudžiamąjį įvykį,
skambinkite tel. +370 5 268 2800 (I-V 8.00–20.00)