Keisti kalbą:
  • English
SEB logotipas
Grįžti
Paragraphs

Sąlyginio deponavimo sąskaita

 

Patogų atsiskaitymą užtikrinanti paslauga, praverčianti sudarant stambius sandorius – perkant arba parduodant didelės vertės turtą (įmonių akcijas, nekilnojamąjį ar kilnojamąjį turtą, vertybinius popierius ir pan.). Atidaroma sudarant trišalį susitarimą tarp banko, pirkėjo ir pardavėjo. Sąlyginis piniginių lėšų deponavimas naudingas abiem sandorio šalims – ir pirkėjui, ir pardavėjui.

Registruokitės konsultacijai
Media
Image
Men with tablet

Privalumai

  • Saugumo garantija pirkėjui ir pardavėjui
  • Bankas pinigus perveda tik gavęs dokumentus, patvirtinančius sandorio įvykdymą

Title
Kaip tai veikia?

Description
Sąlyginio deponavimo sąskaita skirta konkrečiam verslo sandoriui sudaryti. Atidarant sąlyginio deponavimo sąskaitą tarp pirkėjo, pardavėjo ir SEB banko pasirašoma speciali trišalė sutartis. Pirkėjas pinigines lėšas sumoka tik tada, kai bankui pateikiami nurodyti dokumentai.
  1. Susitarkite dėl sandorio su pirkėju / pardavėju ir surinkite visus dokumentus apie objektą ar sandorį, pvz. turto ar transporto priemonės registracijos dokumentą. Šie dokumentai yra būtini, norint pervesti pinigus pardavėjui.

  2. Susitarkite, kas mokės komisinius bankui.

  3. Pateikite paraišką sąlyginio deponavimo sąskaitai atidaryti.

  4. Pasirašykite specialią trišalę sutartį, kurioje aprašytas sandorio pobūdis, suma, atsiskaitymo sąlygos ir terminai.

  5. Pirkėjas perveda sutartą sandorio sumą į sąlyginio deponavimo sąskaitą.

  6. Pardavėjas pasirūpina ir pateikia visus reikiamus dokumentus bankui.

  7. Jeigu šie dokumentai atitinka sutarties sąlygas, bankas išmoka lėšas pardavėjui ir perduoda turto dokumentus pirkėjui.

Norite būti tikri, kad tai Jums tinkamas sprendimas?

Registruokitės konsultacijai
  • Mūsų specialistai padės rasti tinkamą sprendimą Jūsų verslui
  • Galite pasitikėti mūsų profesionalų komanda
Registruokitės konsultacijai

SEB Site disclaimer

Rekomenduojame prieš sudarant bet kokią finansinių paslaugų sutartį atidžiai išnagrinėti paslaugų teikimo sąlygas ir, jei reikia, pasikonsultuoti su banko darbuotojais.

  • Privatumo politika
  • Slapukų politika
  • Išlyga dėl kai kurių klientų
Keisti kalbą:
  • English
SEB logotipas
  • Lithuanian
  • English

Kodėl naudojame slapukus?

Savo interneto svetainėje mes naudojame slapukus ir dalijame juos į dvi kategorijas. Privalomieji slapukai yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, ir yra automatiškai įdiegiami Jūsų įrenginyje, Jums pirmąkart apsilankius mūsų interneto svetainėje. Tam, kad suteiktume Jums geriausią galimą naršymo patirtį, o taip pat personalizuotą informaciją apie mūsų teikiamas paslaugas, mes taip pat naudojame neprivalomuosius slapukus – statistinius, funkcinius ir rinkodaros – slapukus. Jei nesutinkate su nebūtinųjų slapukų naudojimu, spustelėkite „Tik būtinieji slapukai“.
Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.
Norėdami peržiūrėti ar pakeisti slapukų nustatymus, spustelėkite „Keisti nustatymus“.

Kartu su privalomaisiais slapukais, kurie yra būtini svetainės veikimui užtikrinti, taip pat naudojame statistinius, funkcinius ir rinkodaros slapukus. Šie slapukai ne tik padeda naudotojui lengviau naršyti interneto svetainėje, bet ir suteikia mums informacijos apie tai, kaip ji (interneto svetainė) yra naudojama.

Slapukas – tai nedidelis informacijos failas, susidedantis iš raidžių ir skaitmenų, kurie iš svetainės, kurioje apsilankote, išsiunčiami ir išsaugomi Jūsų įrenginyje, kurį naudojate naršymui. Slapukai veikia kaip techninė pagalba ir įvairiais būdais palengvina naudotojų naršymą svetainėje. Slapukai, naudojami mūsų interneto svetainėje, yra siunčiami SEB ir trečiųjų šalių, ir yra saugomi skirtingais būdais, priklausomai nuo slapuko tipo. Slapukų nustatymus galite valdyti žemiau. Daugiau informacijos rasite mūsų Slapukų politikoje.

Priimti slapukus Tik būtinieji slapukai