E. sąskaitų persiuntimas bankui leidžia jūsų klientams elektronines sąskaitas matyti prisijungus prie savo interneto banko. Tai ypač veiksmingas sprendimas, jei asmenims ar įmonėms teikiate paslaugas, už kurias jums mokama periodiškai.
- Klientams patogu gauti sąskaitas interneto banke
- Sąskaitos apmokamos naudojantis iš anksto užpildyta mokėjimo nurodymo forma arba sudarius periodinio apmokėjimo sutartį
- Mažesnės sąskaitų išrašymo ir tvarkymo sąnaudos
- Tikslūs ir nevėluojantys atsiskaitymai ne grynaisiais, nuspėjami pinigų srautai
- Lengva administruoti įplaukas
Kaip pradėti naudotis e. sąskaitų pateikimo paslauga?
Registruokitės konsultacijai
Pasirašykite e. sąskaitų pateikimo paslaugos sutartį
Pradėkite naudotis paslauga jums tinkamu kanalu
| Elektroninės sąskaitos teikimo paslaugos įkainiai (be PVM) taikomi lėšų gavėjui | |
| Sutarties sudarymas | 50 Eur |
| Sutarties sąlygų pakeitimas | 20 Eur |
| Sutarties nutraukimas | Nemokamas |
| Sutarties administravimas | 20 Eur/mėn. |
Elektroninės sąskaitos pateikimas: - AB SEB banke - kitiems mokėjimo paslaugų teikėjams |
0,25 Eur 0,25 Eur |
| Elektroninių sąskaitų bylos atšaukimas | 20 Eur |
| Specialaus dizaino elektroninės sąskaitos kūrimas | 200 Eur |
| Specialaus dizaino elektroninės sąskaitos keitimas | 100 Eur |
| Mokėtojų prašymų ir automatinio apmokėjimo sutarčių sąlygų pakeitimas | Pagal susitarimą |
Išsamesnės informacijos apie banko sąskaitą, pinigų pervedimą, kitas susijusias paslaugas, jų teikimo sąlygas ir taikomus įkainius teiraukitės skambindami telefonu